ارسال رایگان برای خرید بالای پانصد هزارتومان.
دسته بندی
معرفی کامل و جامع کلینزر ناخن
  • آموزش

معرفی کامل و جامع کلینزر ناخن

  • 1403-02-17 01:35:20
کلینزر ها به عنوان یکی از محصولات مهم در زمان انجام کلیه خدمات ناخن مورد استفاده قرار می گیرند. بسیاری از ناخن کار ها در زمان کاشت ناخن و خدمات متعدد دیگر از این محصول استفاده می کنند و در صورت استفاده کیفیت کار خود را افزایش می دهند. این در حالی است که بسیاری از وظیفه این محصول بی اطلاع هستند و از این محصول در انجام خدمات مرتبط با ناخن استفاده نمی کنند و بعد از مدتی ناخن خود و یا مشتری آن ها دچار مشکلات فراوانی خواهد شد. در این حالت شما به عنوان خریداران کلینزر باید بدانید که در چه زمان هایی و برای چه دلیلی از این محصول استفاده می کنید؟ همچنین باید بدانید که کدام نمونه از این محصول دارای کیفیت بالایی است؟ کدام برند های تولید کننده دارای کیفیت مطلوب هستند؟ و هزاران مورد دیگر که می توانید در زمان خرید این محصول از خود آن را بپرسید. همچنین در این مقاله خرید اینترنتی این ماده را نیز بررسی خواهیم نمود.  

معرفی کامل و جامع کلینزر ناخن

کلینزر به معنی پاک کننده در لغت است و در کاربرد نیز به همین معنی مورد استفاده عموم قرار میگیرد. کلینزر ها دارای نمونه ها و انواع مختلفی هستند، به همین دلیل می توانیم نمونه های مختلف را با توجه به نیاز خود خریداری کنیم و آنها را مورد استفاده قرار دهیم. این مواد در زمینه تولید کننده، نوع مصرف، میزان ماده قرار داده شده برای مشتری در بسته بندی، قیمت و ... با یکدیگر تفاوت دارند. کلینزر ها را در خدمات متعدد ناخن مورد استفاده قرار می گیرند.کلینزر ها همگی از یک ماده مشخص تشکیل شده اند و آن ماده ترکیب کنترل شده و استاندارد ایزو پروپیل الکل و استون است. همین مواد را ما در سالیان بسیار طولانی به عنوان مواد پاک کننده می شناختیم و امروزه نیز از این ترکیب برای پاک کردن ناخن ها استفاده می شود. شما می توانید این ماده را در انواع خدمات ناخن ارائه شده مورد استفاده قرار دهید و نتیجه کار را نسبت به قبل مشاهده نمایید. 

کاربرد کلینزر

برای آن که سطح ناخن های خود را با مواد کاشت، لمینت و ... بپوشانید، باید ابتدا سطح ناخن را آماده کرده و سپس مواد کاشت را روی آن قرار دهید و بعد از آن که سوهان کشی های لازم را انجام دادید از انواع لاک ژل استفاده نموده و سطح ناخن را رنگی و جذاب کنید. در این زمان ها برای آن که مولکول های تشکیل دهنده مواد کاشت و لاک ژل به درستی در سر جای خود تثبیت شوند باید روی این لایه ها را تمیز نموده و هر گونه آلودگی و گرد و غبار و ... را از این سطح ها جدا نماییم. در این زمان است که می توانیم از پاک کننده ها یا کلینزر ها استفاده نموده و سطح ناخن را تمیز نمایید. کاربرد این محصول دقیقا در این زمینه است و سطح مورد نظر را برای پذیرش مواد کاشت و یا لاک ناخن آماده خواهد کرد. از طرفی نیز از این ماده به عنوان حلال پلی ژل نیز می توان استفاده نمود. 

فواید کلینزر برای ناخن ها

مهم ترین فایده استفاده از کلینزر ایجاد ماندگاری برای ناخن های کاشته شده و یا لمینت شده و حتی کاور شده است. از طرفی نیز استحکام ناخن های شما را این ماده افزایش خواهد داد و دیگر شکستگی، فرو رفتگی، کنده شدن لاک ناخن و ... را در این حالت مشاهده نخواهیم نمود. از طرفی نیز این ماده به دلیل دارا بودن استون و الکل خود تا حدودی پاک کننده سطح ناخن خواهد بود و بعد از استفاده از ضد قارچ در کنار این محصول هرگز ناخن های شما دچار قارچ گرفتگی نخواهند شد و ناخن های شما در صورت استفاده کلینزر و ضد قارچ با هم هرگز از بین نخواهند رفت. در این حالت در خواهید یافت که به عنوان یک ناخن کار حرفه ای بهتر است از این محصول استفاده نموده و کیفیت نهایی کار خود را افزایش دهیم. به همین دلیل است که سالن های آرایشی بزرگ و موفق در ایران سالانه میزان زیادی از انواع این محصول را خریداری میکنند و از آن در زمان انواع خدمات ناخن ارائه شده، استفاده می کنند.

در چه خدماتی از کلینزر ها استفاده خواهیم کرد؟

در خدمات متنوع که به پدیکور و مانیکور نیاز مند هستند می توانیم از این محصول استفاده کنیم. در نظر داشته باشید گاهی خدمات سطحی ناخن نیازمند این موارد نیستند و تنها با یک پدیکور ساده و زدن لاک معمولی می توانید ناخن های زیبایی را دارا باشید. اما در نظر داشته باشید اگر قرار است انواع خدمات ناخن را انجام دهید و قرار است لایه ای از مواد روی ناخن های شما را بپوشاند، بهتر است که از این ماده استفاده نمایید. از انواع خدماتی که می توانیم کاربرد کلینزر در آن ها را مشاهده کنیم، موارد زیر را می توانیم عنوان کنیم:
  1. انواع کاشت ناخن با مواد مختلف
  2. انواع لمینت ناخن
  3. کاور نمودن ناخن
  4. ژلیش کردن ناخن
  5. استرانگ ژلیش ناخن
با توجه به نیاز خود می توانید از انواع خدمات ناخن بهره مند شوید. اما بهتر است از بهترین نمونه و با کیفیت ترین آن ها استفاده نمایید و زیبایی را به دستان خود و مشتریانتان هدیه کنید.  

انواع کلینزر های مورد نیاز سالن های آرایشی در بازار

از انواع این محصولات می توانیم نمونه های پد دار، محلولی و پد دار همراه محلول را معرفی کنیم. اما در نظر داشته باشید نمونه های بدون پد بسیار کارآمد تر هستند و می توانید با قلمی تمیز از آن استفاده نمایید و سطح ناخن را تمیز کنید. این در حالی است که در زمان استفاده از کلینزر های پد دار خود پد ها دارای پرز هستند و همین پرز ها به سطح ناخن خواهد چسبید و ایجاد کننده سطح ناصافی خواهد بود. 

برای خرید محصولات کاشت ناخن اینجا کلیک کنید.

 

خرید اینترنتی انواع محصولات کاشت ناخن

شما می توانید در صورت نیاز با روش خرید اینترنتی انواع محصولات مورد نیاز برای کاشت، کاور، لمینت و .. را تهیه نمایید. در این زمان توجه داشته باشید از سایت های معتبر در این زمینه خرید کنید و بهترین نمونه محصولات و با کیفیت ترین آن ها را تهیه نمایید.

نظرات کاربران

ایجاد نظر جدید

برای ایجاد نظر جدید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود/ثبت نام