ارسال رایگان برای خرید بالای پانصد هزارتومان.
دسته بندی
از کرم پودر برنزه کننده چگونه استفاده کنیم؟
  • آموزش

از کرم پودر برنزه کننده چگونه استفاده کنیم؟

  • 1403-02-17 01:26:32
استفاده از کرم پودر برنزه کننده تا چه حد برای شما محبوب است؟ شاید در گذشته بیشتر خانم ها مایل بودند تا پوست خود را سفیدتر و بلوری تر کنند. اما امروزه شاهد این موضوع هستیم که پوست برنز تا چه حد جذاب است و طرفداران خاص خودش را دارد. به همین دلیل تقاضا برای خرید کرم پودرهای برنزه کننده بسیار بالا است. شما می دانید این کرم پودرها چه ویژگی هایی دارند و یا چگونه باید از آنها استفاده کنید؟ در حالت کلی شما باید به یک سری نکات و موارد مهم در خصوص انتخاب و خرید این نوع کرم پودرها توجه داشته باشید. زیرا اگر به خوبی برنزر را انتخاب نکنید و یا استفاده از آن را به خوبی ندانید، چهره شما غیر طبیعی و مصنوعی می شود.  

با کرم پودر برنزه کننده بیشتر آشنا شوید

کسانی که مایلند رنگ پوستشان چند درجه تیره تر شود، می توانند از کرم پودر برنزه کننده استفاده کنند. این کرم پودرها رنگ پوست را تیره تر می کنند اما این تیرگی جذابیت های خاص خودش را دارد. بسیاری از خانم ها می خواهند برای یک مدت موقت و یا فقط برای چند ساعت پوستشان را برنزه کنند. به همین دلیل نمی توانند از روش هایی مانند سولاریوم یا آفتاب گرفتن کمک بگیرند. زیرا در این صورت پوست آنها برای مدت طولانی تری تیره می شود. بنابراین برای تنوع در آرایش بهتر است از کرم پودرها برنزر استفاده شود. این کرم پودرها دارای رنگ های تیره ای هستند که شما می توانید بسته به تناژ رنگی پوست خودتان یکی از مناسب ترین انواع آن را انتخاب کنید و برای آرایش چهره خود از آن استفاده کنید. البته باید نکات و موارد مهم برای آرایش برنزه را بدانید تا آرایش چهره شما زیبا و طبیعی به نظر برسد. زیرا در غیر این صورت ممکن است از آنچه که ایده آل می پندارید، فاصله بگیرید.

پارامترهای مهم برای انتخاب کرم پودر برنزه کننده مناسب

اگر تصمیم دارید یک کرم پودر برنزه کننده خریداری کنید، باید به یک سری نکات و ویژگی های مهم توجه داشته باشید. زیرا همانطور که در بخش قبلی نیز عنوان کردیم، این کرم پودرها باید با دقت و وسواس خاصی انتخاب شوند. زیرا در غیر این صورت آرایش چهره غیر طبیعی و زننده دیده می شود. به همین علت با دقت به مواردی که در ادامه برایتان عنوان می کنیم، توجه کنید.
  • انتخاب رنگ کرم پودر برنزه کننده

اگر رنگ پوست صورت را به سه دسته گرم، سرد و خنثی تقسیم بندی کنیم، شما صاحب کدام رنگ پوست هستید؟ زیرا این موضوع در تصمیم گیری برای انتخاب و خرید کرم پودر برنزر مهم است. به عنوان مثال اگر پوست شما تناژ زردی دارد، باید از کرم پودر برنزه با تناژ هلویی استفاده کنید. این رنگ باعث می شود تا پوست شما جلوه بهتر و طبیعی تری داشته باشد. همچنین اگر شما پوست گرمی دارید، می توانید از برنزر با رنگ طلایی یا قهوه ای استفاده کنید. زیرا این رنگ جلوه زیبایی به پوست شما می دهد. کسانی که رنگ پوستشان خنثی یا سرد است، باید از برنزرهایی استفاده کنند که دو درجه از رنگ طبیعی پوستشان تیره تر باشد. در نظر داشتن این موارد باعث یک انتخاب صحیح و درست می شود.
  • جنس پوستتان را در نظر بگیرید

همیشه وقتی که می خواهید برای آرایش پوست صورت خود کرم پودر تهیه کنید، باید جنس پوست را معیار اصلی قرار دهید. زیرا این موضوع اهمیت بسیار زیادی دارد. اگر پوست شما خشک یا نرمال است، باید از کرم پودر برنزه کننده مایع یا کرمی استفاده کنید. این نوع کرم پودرها به هیچ وجه پوست شما را خشک نمی کنند و حس طراوت و تازگی را به پوست شما می بخشند. در صورتی که پوست بسیار چربی دارید، برنزر پودری یا برنزرهای مایع فاقد چربی برای شما مناسب است. زیرا اگر کرم پودر چربی زیادی داشته باشد، به پوست شما حالت براقی القا خواهد کرد و این موضوع باعث خراب شدن آرایش می شود.

چگونه از کرم پودر برنزه کننده استفاده کنیم؟

حال که به طور کامل با کرم پودر برنزه کننده و نحوه انتخاب آن آشنا شدید، بهتر است تا ببینیم که چطور می شود از این کرم پودرها استفاده کرد؟ زیرا شما می خواهید برای آرایش چهره تان ریسک کنید و کمی فراتر و متفاوت تر از همیشه آرایش کنید. بنابراین باید جوانب احتیاط رعایت شود. پس از اینکه برنزر مناسب پوست خود را انتخاب و خریداری کردید، برای آرایش چهره مراحل زیر را دنبال کنید.
  1. ابتدا روتین پوستی خود را انجام دهید. منظور از روتین پوستی این است که از شوینده، تونر، مرطوب کننده و ضد آفتاب مناسب با پوستتان استفاده کنید. سپس اگر پوست شما به کرم پودر، کانسیلر یا پرایمر نیاز دارد، حتما از این وسایل آرایشی استفاده کنید.
  2. بسیاری از افراد می پندارند که برای برنز شدن باید کرم پودر تیره را به تمام قسمت های پوستشان بزنند. اما در حقیقت این یک باور غلط است. شما باید کرم پودر را به شیوه خاصی به صورتتان بزنید.
  3. کرم پودر برنزه کننده را مانند شکل 3 روی پوست خود بزنید. در واقع این یک تکنیک خاص است که از تیره شدن بیش از حد پوست جلوگیری می کند.
  4. یک براش مناسب و تمیز انتخاب کنید و سپس کرم پودر تیره را به دو طرف صورتتان به شکل 3 بزنید. از قسمت میانی پیشانی تا قسمت پایینی چانه شامل این 3 می شود. سپس آن را به خوبی روی پوستتان محو کنید.
  5. حتما مقداری از برنزر را روی گردن خود بزنید. زیرا پوست صورت و گردن باید رنگ یکسانی داشته باشد.
  6. آرایش خود را فیکس کنید و از زیبایی و تحولی که در چهره تان به وجود آوردید، لذت ببرید.

 برای خرید محصولات آرایش صورت اینجا کلیک کنید.

نکاتی در خصوص استفاده از کرم پودر برنزر

  • هرگز مقدار زیادی کرم پودر تیره را به پوست خود نزنید. زیرا این کار باعث مصنوعی شدن چهره تان می شود.
  • آرایش برنز بیشتر مناسب آرایش شب است. پس به این موضوع دقت داشته باشید.
  • سعی کنید برای فید کردن کرم پودر برنزه کننده روی پوست، از براش کوچک با سری زاویه دار استفاده کنید.
  • اگر از اسفنج برای فید کردن کرم پودرتان استفاده می کنید، حتما آن را به صورت ضربه ای به پوستتان بزنید.

نظرات کاربران

ایجاد نظر جدید

برای ایجاد نظر جدید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود/ثبت نام