ارسال رایگان برای خرید بالای پانصد هزارتومان.
دسته بندی
استفاده از کرم پودر محافظت کننده برای پوست چه فایده ای دارد؟
  • آموزش

استفاده از کرم پودر محافظت کننده برای پوست چه فایده ای دارد؟

  • 1403-02-17 06:51:29
کرم پودر محافظت کننده نوعی کرم پودر است که از پوست در برابر فاکتورهای آسیب زا محافظت می کند. این نوع کرم پودر علاوه بر پوشش دهی نواقص پوست، باعث محافظت از آن نیز می شود. آیا میدانید به چه علت؟ زیرا این نوع کرم پودرها دارای فرمولاسیونی هستند که کلاژن سازی را در پوست تحریک می کنند و به هیچ عنوان به پوست آسیبی نمی رسانند. به همین علت بسیاری از کسانی که در کنار زیبایی به سلامت پوستشان نیز اهمیت زیادی می دهند، از این کرم پودر برای زیبایی و جوانی چهره خود استفاده می کنند.  

چه کسانی باید از کرم پودر محافظت کننده استفاده کنند؟

به طور کلی تمام افراد می توانند از این نوع کرم پودر برای پوست خود استفاده کنند. زیرا فرمولاسیون و ترکیبات آن با انواع پوست سازگار است. اما مناسب ترین کسانی که می توانند از این نوع کرم پودرها استفاده کنند افرادی هستند که مشکلات پوستی دارند. معمولا پوستی که حساس و ملتهب است، بیشتر از سایر پوست ها آسیب پذیر می شود. زیرا پوست بنا به هر دلیلی مقاومت خودش را در برابر این فاکتورهای آسیب زا از دست داده و سریعتر از قبل دچار بیماری می شود. بنابراین افراد می توانند از این نوع کرم پودرها استفاده کنند.

استفاده از کرم پودر محافظت کننده چه مزایایی برای پوست دارد؟

آیا میدانید استفاده از کرم پودر محافظت کننده چه مزایایی برای پوست دارد؟ اگر قصد خرید این نوع کرم پودرها را دارید، باید به یک سری مزایای آن توجه داشته باشید. در ادامه این مزایا را برایتان عنوان می کنیم. کنیم.
  1. محافظت از پوست در برابر اشعه خورشید

یکی از مزایای استفاده از این نوع کرم پودرها این است که از پوست شما در برابر فاکتورهای آسیب زا محافظت می کند. به خاطر داشته باشید نور مستقیم آفتاب بدترین دشمن پوست است. زیرا باعث خشکی پوست، از بین رفتن کلاژن در پوست و به طور کلی ابتلا به بسیاری از مشکلات پوستی می شود. از مهمترین خواص این کرم، ضد آفتاب بودن آن است. زیرا در صورتی که شما این کرم پودر را استفاده کنید، مانند یک سپر محافظتی از پوست شما در برابر اشعه خورشید محافظت می کند.
  1. جلوگیری از شل شدگی پوست

از دیگر ویژگی های مهم کرم پودر محافظت کننده این است که از شل شدگی و افتادگی پوست جلوگیری می کنند. این نوع کرم پودرها دارای فرمولاسیونی هستند که باعث می شوند پوست صورت سفت شود و خاصیت ارتجاعی خودش را حفظ کند. بنابراین شما می توانید با استفاده از این کرم پودر مانع شل شدن و افتادگی پوست خود شوید.
  1. ضد لک و ضد جوش

بعضی از افراد پوست بسیار حساسی دارند. به همین علت ممکن است پوست آنها با هر عامل بیرونی واکنش نشان دهد و جوش های پوستی بروز پیدا کنند. همچنین ممکن است این جوش ها برای مدتی روی پوست استقرار بیابند و لک آنها باقی بماند. استفاده از کرم پودرهای محافظت کننده باعث می شود فاکتورهایی که موجب به وجود آمدن جوش های پوستی می شوند، حذف و لک های پوستی از بین بروند. این نوع کرم پودرها از پوست در برابر لک و جوش محافظت می کنند.
  1. ضد پیری پوست

شاید برایتان جالب باشد تا بدانید استفاده از کرم پودرهای محافظت کننده فاکتورهای پیری پوست را از بین می برند. این نوع کرم پودرها به دلیل خاصیت حفاظت کنندگی که برای پوست دارند، مانع بروز خطوط و چین و چروک های ریز می شوند. به همین علت شما با آرایش صورت دیگر نگران بروز فاکتورهای پیری روی پوست نخواهید شد.
  1. روشن کننده پوست

از دیگر ویژگی و مزایای کرم پودر محافظت کننده این است که باعث روشنی و درخشان شدن پوست می شود. تجمع سلول های مرده بر سطح پوست، تاثیر بسیار منفی بر زیبایی و سلامت پوست می گذارند. همچنین باعث تیره شدن پوست می شوند. به همین علت می توان گفت استفاده از این نوع کرم پودرها سلول های مرده سطح پوست را از بین می برند و باعث روشن تر و درخشان تر شدن پوست می شوند.
  1. آبرسانی به پوست

خوب است تا بدانید از دیگر مزایای استفاده از کرم پودر محافظت کننده این است که باعث آبرسانی به پوست می شود. از آنجایی که فرمولاسیون این نوع کرم پودر به گونه ای است که از آسیب پوستی جلوگیری کند، باعث آبرسانی به پوست می شود. زیرا یکی از بدترین عواملی که باعث آسیب و بیماری پوست می شود، خشکی پوست است. بنابراین می توان گفت استفاده از این پوست به دلیل خاصیت آبرسانی که دارد، مانع آسیب پوستی می شود.  
 

آیا قبل از کرم پودر محافظت کننده باید ضد آفتاب بزنیم؟

در بخش قبلی به طور کامل با خواص و مزایای استفاده از کرم پودر محافظت کننده آشنا شدید. اما شاید این سوال برایتان به وجود بیاید که آیا باید قبل از استفاده از این کرم پودر ضد آفتاب استفاده کنیم؟ به طور کلی اگر قصد دارید برای مدت طولانی در معرض نور خورشید قرار بگیرید، بهتر است تا ابتدا از ضد آفتاب مناسب برای پوستتان استفاده کنید و سپس کرم پودر محافظت کننده را استفاده کنید. اما خوب است تا بدانید استفاده از این نوع کرم پودر از پوست شما در برابر فاکتورهای آسیب زا محافظت می کند. بنابراین شما دیگر نگران محافظت از پوستتان نخواهید بود می توانید با خیال راحت به انجام کارهایتان بپردازید.  

برای خرید محصولات آرایش صورت اینجا کلیک کنید.

در انتخاب کرم پودر محافظت کننده به این موارد توجه کنید

اگر قصد خرید کرم پودر محافظت کننده را دارید بهتر است تا حتما به این موارد توجه داشته باشید. اولین و مهمترین نکته این است که حتما رنگ کرم پودر را متناسب با رنگ پوست خود انتخاب کنید. کرم پودر در صورتی جلوه زیبایی روی پوست دارد، که کاملا با تناژ رنگی پوست سازگار و هماهنگ باشد. هرگز کرم پودری که از پوستتان تیره تر یا روشن تر است را انتخاب نکنید. زیرا باعث مصنوعی شدن و غیر طبیعی شدن پوست شما می شود. همچنین سعی کنید از برندهای معتبر کرم پودر محافظت کننده خریداری کنید تا حقیقتا از ویژگی ها و مزایای آن بهره مند شوید. حتما در هنگام خرید، تاریخ انقضای محصول را بررسی کنید تا مشکل پوستی برایتان به وجود نیاید. در آخر باید بگوییم استفاده از این کرم پودر برای کسانی مناسب است که در روز فرصت زیادی برای آرایش پوست ندارند و می خواهند از یک محصول چند کاره استفاده کنند.          

نظرات کاربران

ایجاد نظر جدید

برای ایجاد نظر جدید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود/ثبت نام