ارسال رایگان برای خرید بالای پانصد هزارتومان.
دسته بندی
کرم پودر لیفتینگ دارای چه ویژگی هایی است؟
  • آموزش

کرم پودر لیفتینگ دارای چه ویژگی هایی است؟

  • 1403-02-20 09:43:57
آیا میدانید کرم پودر لیفتینگ چیست و چه کارایی دارد؟ زمانی که برای خرید کرم پودر اقدام می کنید به چه ویژگی هایی از آن توجه می کنید؟ به طور کلی کرم پودر باید دارای عملکردی باشد که به زیبایی و یکدستی پوست کمک کند. همچنین باید کرم پودر دارای ویژگی ها و فرمولاسیونی باشد که به پوست هیچ آسیبی نرساند و در برابر بسیاری از آسیب ها از پوست محافظت کند. به همین خاطر در این بخش می خواهیم یکی از کرم پودرهای بسیار عالی برای پوست را معرفی کنیم. این کرم پودر دارای ویژگی هایی است که باعث حفاظت از پوست شما می شود.  

کرم پودر لیفتینگ چیست؟

کرم پودر لیفتینگ یکی از انواع کرم پودرهای موجود در بازار است که بافت بسیار سبکی دارد و فاقد چربی است. به همین دلیل روی پوست سنگینی نمی کند و باعث بروز جوش و آکنه نمی شود. خوب است تا بدانید اصلی ترین و کاربردی ترین ویژگی این کرم پودر، پوشانندگی مخملی آن است. فرمولاسیون و مواد تشکیل دهنده این کرم پودر باعث می شود تا پوست حالت یکدستی به خود بگیرد و بسیاری از مشکلات پوستی به خوبی کاور شوند. کرم پودر لیفتینگ دارای چه ترکیباتی است؟ اصلی ترین و مهمترین ویژگی کرم پودر لیفتینگ این است که باعث سفت شدن پوست و بازگرداندن حالت ارتجاعی به پوست می شود. به همین منظور می توان گفت فرمولاسیون آن باید به گونه ای باشند که برای پوست خاصیت سفت کنندگی داشته باشند. از جمله مهمترین ترکیباتی که در این کرم پودر به کار رفته است، عصاره زردآلو و هلو است. این ترکیبات دارای خواصی برای پوست هستند که از بروز چین و چروک های ریز در پوست جلوگیری می کنند. همچنین خوب است تا بدانید در ساخت و تهیه این کرم پودرها یک سری عناصر فعال به کار رفته است که باعث تغذیه رسانی عمیق، لیفت کنندگی و رطوبت رسانی به پوست می شود. 

ویژگی های کرم پودر لیفتینگ چیست؟

آیا میدانید کرم پودر لیفت کننده چه ویژگی های دیگری دارد؟ انتخاب این کرم پودر برای شما یک گزینه ایده آل است. زیرا باعث می شود تا شما علاوه بر زیبایی، به سلامت پوست خود نیز کمک کنید. در ادامه به ویژگی های این کرم پودر اشاره خواهیم کرد.
  • کمک به تغذیه رسانی پوست

یکی از مهمترین ویژگی های کرم پودر لیفتینگ کمک به تغذیه رسانی پوست است. این کرم پودرها با ویژگی هایی که دارند، از مسدود شدن منافذ پوستی و جلوگیری می کنند و باعث تغذیه رسانی به پوست می شوند.
  • برخورداری از خاصیت لیفت کنندگی برای پوست

یکی از مهمترین ویژگی های کرم لیفتینگ این است که به سفت شدن پوست کمک زیادی می کند. همچنین باعث از بین رفتن خط و خطوط ریز پوستی می شود و از شل شدگی و افتادگی پوست نیز جلوگیری خواهد کرد. به همین علت می توان گفت جوانی و زیبایی را برای پوست به همراه خواهد داشت.  
  • جلوگیری از بروز جوش و آکنه پوستی

از دیگر ویژگی های کرم لیفت کننده این است که از بروز جوش و آکنه پوستی جلوگیری می کند. این کرم از آنجایی که فاقد چربی است و برای پوست خاصیت آبرسانی دارد، از بروز جوش و آکنه جلوگیری خواهد کرد و فاکتورهایی که پوست را برای بروز جوش و آکنه پوستی مستعد می کنند، از بین می برد.
  • دارای خاصیت حفاظت کنندگی در برابر اشعه خورشید

کرم لیفتینگ از پوست شما در برابر  اشعه خورشید محافظت می کند. زیرا این کرم دارای SPF است. بنابراین با استفاده از آن می توانید به راحتی در معرض تابش نور خورشید قرار بگیرید و اصلا دغدغه آسیب رسیدن به پوستتان را نداشته باشید.
  • مناسب برای انواع پوست

یکی از مزیت های فوق العاده کرم لیفت کننده این است که برای انواع پوست مناسب می باشد. شما می توانید از این کرم حتی برای پوست های بسیار حساس و ملتهب نیز استفاده کنید. زیرا فرمولاسیون این کرم به هیچ عنوان حساسیت زا نیست و پوست را ملتهب و قرمز نمی کند. بنابراین شما می توانید برای پوست های چرب، خشک، حساس و ملتهب از این کرم پودر استفاده کنید.
  • فاقد پارابن و چربی

همانطور که میدانید پارابن در اکثر محصولات آرایشی و بهداشتی به کار رفته است. این ماده تاثیر بسیار منفی بر سلامت پوست می گذارد و به مرور زمان، باعث بروز آسیب ها و مشکلات جدی برای پوست می شود. همچنین کرم لیفتینگ فاقد هرگونه چربی است. از این رو شما می توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید. زیرا به پوست شما هیچ آسیبی وارد نمی کند.  

چگونه باید از کرم پودر لیفت کننده استفاده کنیم؟

حال که با ویژگی ها و مزایای استفاده از کرم پودر لیفت کننده آشنا شدید، حتما می خواهید با روش استفاده از آن نیز آشنا شوید. به خاطر داشته باشید قبل از استفاده از هر نوع کرم پودری، باید روتین پوستی خود را انجام دهید. بنابراین کرم پودر لیفتینگ حتما باید روی پوست کاملا تمیز و بدون آلودگی فیکس شود. پس از انجام روتین پوستی، مقداری از کرم پودر را بردارید و به نقاط مختلف صورتتان بزنید. سپس با استفاده از یک براش یا یک پد مناسب آرایشی، آن را روی تمام نقاط پوست خود فید کنید. در صورتی که قبل از کرم پودر از کرم ضد آفتاب استفاده نکردید، اصلا اشکالی ندارد. زیرا این کرم پودرها از خاصیت ضد آفتابی برخوردار هستند و مانع آسیب اشعه خورشید به پوست می شوند.

آیا کرم پودر لیفتینگ پوشانندگی خوبی دارد؟

برای بسیاری از خانم هایی که قصد خرید کرم پودر لیفتینگ را دارند این سوال مطرح می شود که آیا کرم پودر لیفتینگ پوشانندگی خوبی دارد؟ در پاسخ باید بگوییم بله. این کرم پودر ضمن تمام ویژگی ها و خواصی که برای حفظ سلامت پوست و جلوگیری از آسیب پوست دارد، دارای پوشانندگی مطلوبی برای پوست است. به گونه ای که شما می توانید لک ها و مشکلات جدی پوستتان را با استفاده از این کرم پودر محو کنید. کرم پودر لیفت کننده از آنجایی که فاقد چربی و پارابن است، به هیچ عنوان سطح پوست را براق و درخشان نمی کند و یک حالت مخملی و یکدست به پوست صورت می دهد. به همین دلیل شما می توانید با خیال راحت سلامت و زیبایی پوستتان را به این کرم پودر بسپارید.  

برای خرید محصولات آرایش صورت اینجا کلیک کنید.

نظرات کاربران

ایجاد نظر جدید

برای ایجاد نظر جدید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود/ثبت نام