ارسال رایگان برای خرید بالای پانصد هزارتومان.
دسته بندی
برای خرید اسپری فیکساتور به این موارد توجه کنید!
  • آموزش

برای خرید اسپری فیکساتور به این موارد توجه کنید!

  • 1403-02-17 09:18:21
خانم هایی که از اسپری فیکساتور استفاده می کنند، هرگز از بابت خراب شدن یا کم رنگ شدن آرایششان در مهمانی ها نگرانی ندارند. زیرا این اسپری مانند یک سپر حفاظتی از آرایش مراقبت می کند و باعث کمک به افزایش ماندگاری و دوام آرایش می شود. از این اسپری پس از به پایان رسیدن آرایش استفاده می شود تا تمامی اجزای صورت بتوانند بافت آرایش را به خوبی حفظ کنند.  

به چه دلایلی باید از اسپری فیکساتور استفاده کنیم؟

اگر شما هم مدتی است که به دنبال یک محصول مناسب برای فیکس و ثابت نگه داشتن آرایش چهره تان هستید، ما به شما اسپری فیکساتور را معرفی می کنیم. این محصول دارای عملکردی متفاوت با محصولات آرایشی مشابه است. به همین علت شما نمی توانید استفاده از سایر محصولات آرایشی را جایگزین آن کنید. استفاده از این اسپری علاوه بر کمک به دوام و ماندگاری بالای آرایش، باعث کمک به آبرسانی پوست نیز می شود. فیکساتورهایی که به حالت اسپری هستند، بافت بسیار سبکی دارند. به همین علت پس از استفاده از آن به هیچ عنوان احساس سنگینی یا احساس بدی روی پوست خود نخواهید داشت. خوب است تا بدانید استفاده از این نوع فیکساتور، دوام و ماندگاری آرایش را حتی در هوای شرجی و هوای بسیار گرم بالا می برد و مانع کم رنگ شدن یا خراب شدن آرایش می شود. به همین دلیل می توان ادعا کرد که استفاده از این محصول برای هر خانمی ضروری است. در سالن های زیبایی مردانه و زنانه نیز استفاده از اسپری فیکساتور کاربرد بسیار زیادی دارد. عروس و دامادهایی که باید از شروع روز برای جشن و مهمانی گریم و آرایش شوند، قطعا نیاز دارند تا آرایش چهره شان ثابت بماند. خصوصا اینکه پشت سر گذاشتن فیلمبرداری و عکسبرداری، باعث خستگی، تعریق با خراب شدن آرایش می شود. اما با استفاده از این محصول، به هیچ عنوان گریم و آرایش آنها خراب نمی شود و تا پایان شب به همان زیبایی و طراوت اولیه خواهد ماند.

اسپری فیکساتور چه تفاوتی با پرایمر دارد؟

برای بسیاری از افراد این سوال مطرح می شود که استفاده از اسپری فیکساتور چه تفاوتی با پرایمر دارد؟ شاید این دو محصول آرایشی شباهت هایی با یکدیگر داشته باشند، اما در حقیقت عملکرد آنها با یکدیگر متفاوت است. شما از پرایمر قبل از شروع آرایش استفاده می کنید تا پوست یکدست، صاف و زیبایی داشته باشید. همچنین استفاده از پرایمر به افزایش ماندگاری و دوام آرایش شما کمک زیادی می کند. اما از اسپری فیکساتور، پس از به پایان رسیدن آرایش استفاده می شود و به هیچ عنوان باعث تغییر بافت و حالت آرایش چهره شما نمی شود. پرایمرها معمولا به صورت ژله ای یا کرمی مورد استفاده قرار می گیرند، اما اسپری فیکس به صورت مایع است و حتما باید روی صورت اسپری شود. همچنین لازم به ذکر است تا به این مورد اشاره کنیم که اسپری های فیکس کننده، کاملا بی رنگ هستند و در هر شرایطی باعث ثابت نگه داشتن آرایش چهره می شوند. بنابراین کارایی و عملکرد این دو وسیله آرایشی با یکدیگر کاملا متفاوت است. پس هرگز این دو را با یکدیگر یکسان تلقی نکنید.  
 

چگونه بهترین اسپری فیکساتور را برای پوستمان انتخاب کنیم؟

پس از آشنایی کامل با کاربرد و مزایای اسپری فیکس کننده، باید به یک سری از نکات و موارد مهم برای انتخاب این محصول آرایشی توجه داشته باشید تا بتوانید بهترین نوع آن را انتخاب و خریداری کنید. به مواردی که در ادامه عنوان می کنیم، توجه داشته باشید.
  1. نوع پوست

برای انتخاب و خرید اسپری فیکساتور، باید به جنس و نوع پوستتان توجه داشته باشید. زمانی یک محصول آرایشی برای شما کارایی فوق العاده مطلوبی دارد که کاملا با پوست شما سازگار باشد. در صورتی که پوست شما خشک و ملتهب است، حتما از اسپری تثبیت کننده ای استفاده کنید که فاقد الکل و ترکیبات حساسیت زا باشد. همچنین اگر پوست شما چرب یا مختلط و یا حتی حساس است، بهتر است تا حتما از اسپری فیکساتور فاقد چربی و آبرسان استفاده کنید. زیرا این اسپری ها به پوست شما آسیبی نمی رسانند و آن را مستعد جوش یا ترشح چربی نمی کنند.
  1. آب و هوای محل زندگی

نکته مهم دیگری که برای خرید اسپری فیکساتور باید به آن توجه کنید این است که حتما آب و هوای محل زندگی تان را در نظر بگیرید. در صورتی که محل زندگی شما هوای گرم و خشکی داشته باشد، باید اسپری خنک کننده و ضد تعریق تهیه کنید. زیرا فرمولاسیون این اسپری ها به گونه ای است که مانع تعریق صورت و ایجاد گرما در پوست می شوند. همچنین استفاده از اسپری فیکس آبرسان و مرطوب کننده برای آب و هوایی که سرد و خشک است، مناسب می باشد. زیرا از خشک شدن و آسیب دیدن پوست جلوگیری می کند.
  1. مات یا براق بودن اسپری

از دیگر نکات مهمی که در هنگام خرید این محصول آرایشی باید به آن توجه کنید، مات یا براق بودن آن است. اگر مایلید تا آرایشتان براق و درخشان باشد، می توانید اسپری فیکس براق کننده خریداری کنید. اما در صورتی که مایلید آرایشتان مات باشد، اسپری فیکساتور مات کننده تهیه کنید. این کاملا به سلیقه شخصی شما بستگی دارد.
  1. به SPF اسپری فیکس توجه کنید

همانطور که در بخش قبلی به این موضوع اشاره کردیم، توجه به آب و هوای محل زندگی از جمله موارد مهمی است که باید در هنگام خرید اسپری فیکس به آن توجه داشته باشید. بهتر است این مورد را نیز به آن اضافه کنید. زیرا پوست صورت و بدن باید در برابر نور خورشید به خوبی ایمن شود. اگر محیط زندگی شما آفتاب گرم و سوزانی دارد، بهتر است هنگام خرید اسپری فیکس کننده به SPF آن توجه کنید. زیرا محافظت از پوست و کمک به حفظ سلامت آن، از زیبایی آرایش مهمتر است.  

برای خرید محصولات آرایش صورت اینجا کلیک کنید.

سخن پایانی

استفاده از اسپری فیکساتور برای کسانی مناسب است که می خواهند برای مدت طولانی تری آرایش زیبا و ماندگار داشته باشند. این محصول آرایشی پس از به پایان رسیدن آرایش صورت استفاده می شود و به فیکس و تثبیت آرایش پوست، لب ها، چشم ها و... کمک می کند. در این بخش موارد مهمی را که باید برای انتخاب و خرید اسپری فیکس معیار قرار می دادید را عنوان کردیم. پس با توجه به این موارد اسپری فیکس مورد نیازتان را خریداری کنید.

نظرات کاربران

ایجاد نظر جدید

برای ایجاد نظر جدید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود/ثبت نام