ارسال رایگان برای خرید بالای پانصد هزارتومان.
دسته بندی
آنچه باید درباره پرایمر کاشت ناخن بدانید
  • آموزش

آنچه باید درباره پرایمر کاشت ناخن بدانید

  • 1403-02-17 06:36:21
همه ما نام پرایمر کاشت ناخن را در سایت های مربوط به این خدمات شنیده ایم و حتی در سالن های آرایشی و زیبایی که از آن ها خدمات ناخن دریافت می کنیم این محصول را دیده ایم. پرایمر کاشت ناخن را به همین دلیل می توانیم به عنوان یکی از اصلی ترین و مورد نیاز ترین وسایل کاشت ناخن و دیگر خدمات ناخن ارائه شده در سالن های آرایشی بنامیم. اما سوالات اساسی، ذهن هر خریدار، استفاده کننده، خدمات گیرنده و ... را به خود جلب خواهد نمود و این سوالات همه در زمینه این محصول می باشد. در این متن و مقاله جذاب قصد داریم هر آن چه که شما به عنوان استفاده کننده، ناخن کار، خدمات گیرنده و خریدار باید بدانید، در قالب اطلاعاتی دقیق در اختیارتان قرار دهیم. در این حالت می توانید در صورت نیاز بهترین نمونه از بین محصولات با برند های متنوع را تهیه نموده و برای خود و یا دیگران از آن استفاده نمایید و کیفیت نهایی کار خود را افزایش دهید. همچنین در انتهای این مقاله خرید اینترنتی این محصول را نیز بررسی خواهیم نمود.  

پرایمر کاشت ناخن چیست و چرا در خدمات ناخن از آن استفاده می کنیم؟

پرایمر ها در چسبندگی مواد کاشت به ناخن و سطح آن موثر هستند. این محصولات یعنی پرایمر کاشت ناخن موجود در بازار برای حفظ نگهداری مواد کاشت در مدت زمان طولانی مورد استفاده قرار می گیرند و همین ماده است که از ایجاد حباب تا حدودی در زیر مواد کاشت جلوگیری خواهد کرد، در صورت نبود حباب ها می توانیم از ایجاد قارچ ناخن نیز جلوگیری نماییم. در نظر داشته باشید این ماده در جعبه های لاک قرار داده شده اند و بی رنگ هستند. قبل از قرار دادن مواد کاشت بر روی سطح اصلی ناخن شما زده خواهند شد و سطحی چسبنده را ایجاد خواهند کرد. این محصول را همچنین به نام چسب های دو طرفه در صنعت ناخن می شناسند. به این محصولات پرایمر کاشت ناخن می گویند و ما می توانیم نمونه های متعددی از این محصول را در بازار مشاهده کنیم و نمونه ای را که دارای کیفیت بهتری است برای استفاده در ارائه خدمات متنوع ناخن تهیه نماییم.

کاربرد های دیگر پرایمر ها

در مکان های بسیار زیادی می توانیم نمونه هایی از پرایمر را مشاهده کنیم. تنها تشابه بین نمونه های متعدد این محصول آن است که همه آن ها را به عنوان چسب های دو طرفه می شناسند و در همین خصوص از این محصولات استفاده می کنند. پرایمر های صنعت ساختمانی نمونه ای هستند که برای بهتر چسبیدن رنگ در ساختمان سازی به سطح استفاده می شوند. نمونه ای دیگر از پرایمر را که همه بانوان با آن آشنایی دارند می توانیم در صنعت آرایش و میکاپ را معرفی کنیم. این محصول را در صنعت آرایش می توانیم به صورت اسپری و یا پودری مشاهده نماییم و بین لایه های پوست و مواد آرایشی از این محصول استفاده می شود تا ماندگاری محصولات بر روی سطح صورت را افزایش دهد و شما بتوانید ساعات بیشتری در مهمانی ها بدرخشید. نمونه ای دیگر که در این مقاله نیز به بررسی آن پرداخته ایم، پرایمر کاشت ناخن است.  

نکته ای مهم و طلایی در زمان استفاده از پرایمر کاشت ناخن

در زمان استفاده از پرایمر ها باید از چه روش هایی استفاده نمود؟ باید چه میزانی از این محصول را به سطح ناخن انتقال دهیم؟ هشدار های لازم در زمان مصرف چه مواردی هستند؟ این سوالات را برای رفع نگرانی استفاده کنندگان می توان پاسخ داد. در زمان استفاده از پرایمر دقت نمایید تا تنها بر روی سطح ناخن قرار داده شود. این نکته را می توانیم به عنوان نکته طلایی استفاده از پرایمر کاشت ناخن عنوان کنیم، چرا که پرایمر کاشت ناخن ممکن هستند در زمان ترمیم بر روی مواد کاشت و قسمت های دیگر قرار بگیرند. همین موضوع باعث می شود تا ناخن های شما زرد رنگ شوند و زیبایی طبیعی خود را از دست دهند. از طرفی نیز ترکیب این محصول با مواد کاشت امکان آسیب به صدف ناخن را به همراه خواهد داشت. به اندازه ای که تنها سطح ناخن را با این محصول بپوشانید از آن استفاده نمایید، هر چه میزان این چسب بیشتر باشد بدین معنی نیست که ناخن سفت تر خواهد بود بلکه در صورت خشک نشدن صحیح در لایه های زیرین ناخن برعکس عمل خواهد نمود و ناخن های سستی را به شما تحویل خواهد داد.  

انواع پرایمر های کاشت ناخن موجود در بازار

نمونه های بسیاری با توجه به برند های تولید کننده از این محصول را می توانیم مشاهده کنیم. اما بر اساس ماهیت شیمیایی این محصولات دو گروه نان اسیدی و اسیدی نمونه های مطرح این محصول هستند. پرایمر کاشت ناخن نان اسید نمونه های متداول تر و رایج تری از این محصول هستند و بیشتر ناخن کار ها به دلیل ایجاد آسیب کمتر در این محلول از آن استفاده خواهند نمود. این محصول همچنین دارای بوی کمتری است و ایجاد سوزش چشم در حین استفاده و حساسیت های متنوع پوستی را در آن مشاهده نخواهیم کرد.

اول ایمنی بعد کار

بهتر است در زمان استفاده از پرایمر کاشت ناخن به دلیل داشتن مواد شیمیایی موارد زیر را در نظر داشته باشید و با رعایت آن ها از خطرات جلوگیری نمایید:
  • با دستکش و ماسک کار کنید.
  • از عینک های مخصوص کار و ایمنی استفاده نمایید.
  • از زدن پرایمر کاشت ناخن بر روی مواد کاشت قبلی و یا بر روی کوتیکول ناخن خودداری نمایید.

برای خرید محصولات کاشت ناخن اینجا کلیک کنید.


  خرید اینترنتی انواع پرایمر کاشت ناخن بعد از بررسی و مطالعه موارد مهم در زمینه پرایمر می توانید بهترین محصول را به صورت حضوری و از مغازه های سطح شهر خود و یا به صورت خرید اینترنتی و از سایت های معتبر فعال در این زمینه تهیه نمایید. این روش سرعت خرید شما را زیاد خواهد نمود و کیفیت محصول دریافت شده را نیز می توانید در نظرات کاربران بررسی و سپس برای خرید آن اقدام نمایید. در نظر داشته باشید در این راستا بهتر است از سایت ها و شبکه های مجازی فعال که معتبر نیز می باشند، خرید نمایید.

نظرات کاربران

ایجاد نظر جدید

برای ایجاد نظر جدید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود/ثبت نام