ارسال رایگان برای خرید بالای پانصد هزارتومان.
دسته بندی
نیپر ها یا گوشه گیر ناخن وسیله ای مهم برای پدیکور و مانیکور حرفه ای ناخن
  • آموزش

نیپر ها یا گوشه گیر ناخن وسیله ای مهم برای پدیکور و مانیکور حرفه ای ناخن

  • 1403-02-17 08:14:13
نیپر ها به عنوان یکی از اسلحه های مهم برای حمله به کوتیکول های اضافی ناخن و لازم و ضروری برای انواع خدمات ناخن هستند. این محصول در کنار هزاران محصول و وسیله دیگر موجود، دارای نمونه های مختلف، در طرح ها، کیفیت ها، ابعاد متنوع به عموم مردم عرضه می گردد. برای آن که در سالن های آرایشی خود به عنوان مدیر بتوانید بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهید، می توانید از بهترین ابزار ها و وسایل استفاده نموده و کیفیت نهایی کار خود را افزون نمایید. در این متن و در این مقاله قصد داریم تا اطلاعاتی به عنوان مرجع خرید نیپر یا گوشه گیر ناخن در اختیار شما خوانندگان قرار دهیم، در این حالت در زمان نیاز می توانید بهترین نمونه را با توجه به این اطلاعات انتخاب و خریداری نمایید.  

نیپر یا گوشه گیر ناخن

نیپر یا همان گوشه گیر های ناخن برای خدمات متنوع ناخن مورد استفاده عموم قرار می گیرند. نیپر کلمه انگلیسی این وسیله است و در زبان فارسی به این محصول گوشه گیر گفته می شود و دقیقا نامی که بر این محصول نهاده شده است با کاربرد آن در صنعت زیبایی ناخن و آرایش آن همخوانی دارد. نمونه های متنوعی از این محصول را می توانیم با توجه به رنگ بندی، جنس مواد اولیه برای ساخت، سایزبندی و ... مشاهده و خریداری کنیم. سوال های اصلی و اساسی که در این زمان ما به عنوان خریدار پیش خواهد آمد این است که آیا اصلا برای انجام خدمات ناخن به این محصول نیازمند هستیم؟ در چه زمان هایی در صورت نداشتن این محصول فقدان آن را حس خواهیم کرد؟ و هزاران سوال دیگر که می توانیم در ذهن خود آن ها را بررسی کنیم. برای خریدی مطمئن به شما پیشنهاد می کنیم اطلاعاتی در زمینه این محصول یعنی نیپر دریافت نمایید و سپس برای خرید اقدام کنید.

 

نیپر ها یا گوشه گیر ناخن وسیله ای مهم برای پدیکور و مانیکور حرفه ای ناخن

یکی از مهم ترین مواردی که باید در زمان خرید آن را بررسی نموده باشید، ضرورت خرید است. ضرورت و لزوم خرید برای هر وسیله ای پیش نخواهد آمد مگر در صورت نیاز داشتن به آن وسیله، در این حالت می توانید برای خرید آن وسیله اقدام نمایید و بهترین نمونه را تهیه کنید. یکی از ضرورت های خرید این وسیله استفاده آن در خدمات متنوع ناخن است. برای انجام کلیه خدمات ناخن مانند کاشت، کاور، لمینت، ژلیش و ... قطعا نیازمند زیر سازی های ناخن خواهید بود و برای آن که مواد قرار داده شما از روی ناخن بلند نشود باید ابتدا یک پدیکور و یا مانیکور را بر روی ناخن ها انجام دهید. در این زمان است که می توانیم نیپر را بعد از سوهان برقی در اولویت خرید قرار دهیم. در این زمان شما می توانید برای انجام انواع پدیکور ها و انواع مانیکور ها از این وسیله مهم استفاده نمایید. گوشه گیری ناخن ها و از بین بردن کوتیکول های دور تا دور ناخن مستلزم یک وسیله مناسب خواهد بود، در این حالت هر ناخن کار به این وسیله نیازمند است تا بدون ایجاد آسیب برای ناخن مشتری تمیزی و زیبایی را برای آن ناخن ها به ارمغان آورد.  

طریقه صحیح استفاده از نیپر در سالن های آرایشی

بعد از آن که این محصول را به عنوان ناخن کار و یا یک فرد عادی تهیه نمودید، بهتر است اطلاعاتی در زمینه استفاده از این محصول دریافت نمایید و سپس برای استفاده اقدام کنید. این امر به شما کمک می کند تا نه تنها به دست مشتری آسیب نزنید بلکه ماندگاری و دوام وسیله شما نیز بالاتر رود. برای استفاده از نیپر بهتر است زاویه را طوری انتخاب نمایید تا به دست فرد آسیب نزنید و خود شما با چشم نیز بتوانید گوشه های ناخن را به وضوح مشاهده نمایید. در این حالت می توانید تمام گوشه های موجود را بگیرید و کوتیکول های اضافی موجود را نیز از بین ببرید. از طرفی نیز بهتر است به دلیل مراجعه افراد مختلف به سالن های زیبایی ناخن، قبل از استفاده از این وسیله برای مشتری بعدی، آن را تمیز نموده و از الکل در این زمینه استفاده نمایید. در این حالت هم بهداشت فردی و عمومی را در حین کار رعایت نموده اید و هم زیبایی را برای ناخن های خود و مشتریانتان به ارمغان آورده اید.

بهترین نیپر ها یا گوشه گیر ناخن موجود در بازار دارای چه ویژگی هایی می باشند؟

قطعا بهترین نیپر ها ماندگار ترین آن ها خواهند بود و شما با خرید این محصول از بین نمونه های متعدد و مختلف می توانید نیاز خود را برای مدت طولانی برآورده نمایید و درآمد بسیار زیادی را برای خود به ارمغان آورید. بهترین نیپر ها در بازار کدام هستند؟ برای خرید نیپر باید به چه ویژگی هایی دقت کنیم؟ برای ما بهترین گوشه گیر ها کدام هستند؟ برای پاسخ به این سوالات می توانیم ویژگی های نیپر های بارز را به قرار زیر عنوان کنیم:
  1. باید دارای جنس مرغوب باشند و بهتر است استیل باشد، چرا که در صورت استفاده از الکل برای تمیز نمودن آن دیگر دچار زنگ زدگی و .. نخواهد شد.
  2. باید ابعاد مناسبی را دارا باشد و در دست جای شود، در این حالت می توانید به آسانی از این محصول استفاده کنید.
  3. این محصول باید تیز باشد و به آسانی تمامی کوتیکول های دور تا دور ناخن را از بین ببرد.
  4. بهتر است دارای قیمت مقرون به صرفه ای باشد.
  5. باید دارای دسته های محکم باشد و با کوچک ترین فشار از بین نرود.
  6. فنر میانی دسته ها باید قدرتمند باشد و سریع از یکدیگر باز نشود.

برای خرید محصولات ابزار ناخن اینجا کلیک کنید.

خرید اینترنتی از نمونه های موجود نیپر در سایت های معتبر

برای آن که بتوانید بهترین نمونه محصول را در کوتاه ترین زمان خریداری نمایید، می توانید به سایت های متنوع اینترنتی که معتبر می باشند مراجعه نمایید و بهترین نمونه از تنوع موجود در بازار را انتخاب و خریداری کنید. خرید اینترنتی نیپر و یا همان گوشه گیر ناخن سرعت خرید را برای شما افزایش خواهد داد و می توانید قطعا بهترین نمونه و مقرون به صرفه ترین آن را از بین نمونه ها و برند های تولید کننده مختلف انتخاب و خریداری نمایید.

نظرات کاربران

ایجاد نظر جدید

برای ایجاد نظر جدید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود/ثبت نام