ارسال رایگان برای خرید بالای پانصد هزارتومان.
دسته بندی
34 مدل موی زنانه
  • آموزش

34 مدل موی زنانه

  • 1401-05-26 11:57:05

تغییر دادن مدل مو یکی از ساده‌ترین و بهترین راه‌ها برای ایجاد تغییر در ظاهر و استایل شماست. انتخاب یک مدل مو که زیبایی‌ها و ویژگی‌های منحصربفرد صورت شما را نمایان‌تر کند، به شما برای رسیدن به ظاهری زیباتر کمک می‌کند.
تغییر دادن مدل و سبک موها، گاهی سخت به نظر می‌رسد، بخصوص زمانی‌که قرار است تغییرات عمده‌ای را انجام دهید. قبل از تجربه تغییر مدل مو، بهتر است این مقاله را بخوانید و با نمونه‌های متفاوت مدل و سبک مو آشنا شوید.

1. مدل موی موج‌دار تخت

در این سبک مو، موها از قسمت میانی طول مو تا انتهای آن فر می‌شوند، درحالیکه قسمت بالایی موها صاف می‌ماند.
وسایل موردنیاز برای این مدل مو: اتوی مو، اسپری مو

2. مدل موی چتری بلانت

اگر اهل ریسک هستید، مدل موی چتری بلانت برایتان مناسب است. از آنجا که فقط قسمت جلوی موها کوتاه می‌شود، باقی قسمت‌های مو را می‌توانید کوتاه یا بلند نگه دارید، یا حتی فر یا صاف کنید.
وسایل موردنیاز برای این مدل مو: برس گرد مو و سشوار، یا اتوی مو

3. مدل موی فوق‌العاده صاف

  • این مدل

مو برای هر مناسبتی، از یک مهمانی دوستانه تا رویدادهای رسمی، مناسب است. برای داشتن این مدل مو، از آرایشگرتان بخواهید، تمام موها یا فقط قسمت جلویی موهایتان را کاملا صاف کند.
وسایل موردنیاز برای این مدل مو: اتوی مو، برس مو

4. مدل موی شورشی

با مدل موی شورشی، شورش درونی خود را به همه نشان دهید. در قسمت پایینی از یک سمت سر خود، چند بافت هلندی بزنید تا این ظاهر خشن و تند را داشته باشید.
وسایل موردنیاز برای این مدل مو: سنجاق مو، شانه دم موشی، اسپری مو

5. مدل موی پاپیونی

با مدل موی پاپیونی می‌توانید ظاهری دخترانه و زیبا داشته باشید. این مدل موی نیمه‌باز را می‌توان فقط با یک شانه و یک کش مو درست کرد. این مدل مو را می‌توانید وقتی عجله دارید و قصد دارید بیرون بروید و با این حال می‌خواهید در بین جمعیت و اطرافیان خود متمایز باشید، امتحان کنید.
وسایل موردنیاز برای این مدل مو: سنجاق مو، کش مو، اسپری مو

6. مدل موی نیم پف جذاب

با این مدل مو که الهام گرفته از بریژیت باردو است و به راحتی می توانید آن را در خانه درست کنید، یک سبک قدیمی را امتحان کنید و شبیه زیبارویان دهه 60 هالیوود شوید.
وسایل موردنیاز برای این مدل مو: سنجاق مو، شانه دم موشی، اسپری مو

7. مدل موی قلبی

قلب و عشق خود را با موهایتان به نمایش بگذارید. وقتی می‌خواهید با عشق خود به مهمانی بروید، می‌توانید این سبک مو را امتحان کنید و موهای خود را به شکل قلب درست کنید.
وسایل موردنیاز برای این مدل مو: گیره مو، کش مو

8. مدل موی نیمه‌باز گل رز

اگر به دنبال یک مدل موی خلاقانه هستید، این مدل مناسب شماست. جشن‌ها و مهمانی‌های خود را با این مدل موی ساده و زیبا، برگزار کنید. دو بافت از کناره موها به شکل گل رز در پشت سر بسته می‌شود و باقی موها باز و رها می‌مانند.
وسایل موردنیاز برای این مدل مو: شانه دم موشی، سنجاق مو، سنجاق U شکل

9. مدل موی دم اسبی

با یک مدل موی دم اسبی بلند، بدون هیچ زحمتی، شیک و باکلاس به نظر می‌رسید. این مدل مو با بسیاری از لباس‌ها به خوبی ست می‌شود. یک مدل موی دم اسبی بلند مرتب با یک کت و شلوار رسمی شما را شگفت‌انگیز نشان می‌دهد.
وسایل موردنیاز برای این مدل مو: گیره مو، کش مو، شانه دم موشی

10. مدل موی پیچشی فرانسوی

اگر یک مدل مو وجود داشته باشد که توانسته همیشه محبوب باشد، آن مدل، مدل موی پیچشی فرانسوی است. این مدل مو با لباس شب، ظرافت و زیبایی را بازتاب می‌دهد. همچنین می توانید این مدل موی ساده را هر روز در خانه خود درست کنید.
وسایل موردنیاز برای این مدل مو: اسپری مو

11. مدل موی دم کوتاه

با استفاده از مدل موی دم کوتاه به موهای خود ظاهری جذاب ببخشید. مدل موی دم کوتاه برای مجالس رسمی و عروسی بسیار مناسب است. می‌توانید با روش‌های مختلفی به مدل موی دم کوتاه خود حالت دهید. این مدل موی ساده با افزودن چند فر زیبا، جذاب‌تر می‌شود.
وسایل موردنیاز برای این مدل مو: گیره مو، اسپری مو، برس مو

12. مدل موی بافت تاجی شکل

آیا می‌خواهید موهایتان را برای مهمانی شبانه درست کنید؟ وقار و ظرافت را با مدل موی بافت تاجی ترکیب کنید. راه های زیادی برای بافت تاجی وجود دارد که مناسب طول‌های مختلف مو باشد.
وسایل موردنیاز برای این مدل مو: شانه، کش مو، سنجاق U شکل

13. مدل موی دم کوتاه بافت

اگر می‌خواهید شبیه یک پری با مدل موی بافت و یک لباس مجلسی باشید و یا اگر یک عروس خانم هستید و نمی‌دانید که چه مدل مویی را برای عروسی خود انتخاب کنید، به سراغ مدل موی دم کوتاه بافت بروید و برای همیشه در یادها بمانید.
وسایل موردنیاز برای این مدل مو: گیره مو، کش مو، تاج موی تزیینی

14. مدل موی گلبرگ گل

ساقدوش‌ها نیز باید یک مدل موی مناسب برای یک شب به یاد ماندنی انتخاب کنند. مدل موی گلبرگ گل برای این موقعیت بسیار مناسب است.
وسایل موردنیاز برای این مدل مو: گیره مو، سنجاق موی تزیینی

15. مدل موی دم پاپیونی

اگر برای یک مهمانی دوستانه به دنبال یک مدل موی خاص هستید، مدل موی دم پاپیونی را امتحان کنید.
وسایل موردنیاز برای این مدل مو: گیره مو، سنجاق U شکل

16. مدل موی جمع یک‌طرفه شلوغ

مدل موی جمع یک‌طرفه شلوغ روشی فوق‌العاده راحت برای حالت دادن به موهایتان با حداقل تلاش است. می‌توانید با روش‌های مختلفی مدل موهای خود را به گونه‌ای طراحی کنید که غیررسمی یا رسمی به نظر برسد.
وسایل موردنیاز برای این مدل مو: کش مو

17. مدل موی جمع دم ماهی

با مدل موی جمع دم ماهی به موهای بلند خود حالت دهید و جذاب به نظر برسید. این مدل برای موهای متوسط ​​تا بلند ایده‌آل است و برای عروسی و مهمانی‌های شب بسیار مناسب است.
وسایل موردنیاز برای این مدل مو: اسپری مو، سنجاق موی تزیینی، شانه دم موشی

18. مدل موی جمع هانی

با مدل موی جمع هانی به موهای کوتاه و کم پشت خود حجم دهید. قبل از اینکه به باشگاه یا برای دویدن بیرون بروید، مدل موی جمع هانی را درست کنید، چراکه هم درست کردن آن آسان است و هم موهای شما را در جای خود محکم نگه می‌دارد.
وسایل موردنیاز برای این مدل مو: گیره مو، کش مو، اسپری مو، برس مو

19. مدل موی جمع آبنبات پنبه‌ای

یکی دیگر از مدل موهای زیبا برای عاشقان مدل موی جمع، مدل موی جمع آبنبات پنبه‌ای است که می‌توانید آن را ظرف چند دقیقه درست کنید. این مدل مو مستلزم پیچاندن آنها برای ایجاد ظاهری پنبه‌ای در موهاست.
وسایل موردنیاز برای این مدل مو: کش مو، اسپری مو، سنجاق مو، شانه دم موشی

20. چند مدل موی جمع بافت

  •  مدل موی جمع بافت بالرین

مدل موی جمع بافت بالرین تبدیل به یکی از مدل موهای محبوب شده است که در هر مناسبتی قابل انجام است.
وسایل موردنیاز برای این مدل مو: پروتز شینیون، سنجاق U شکل، شانه

  • مدل موی جمع در پایین با بافت هلندی

اگر می‌خواهید بدون تلاش زیاد زیبا به نظر برسید، به سراغ مدل موی جمع بافت هلندی بروید. دو قسمت از موهایتان را بافت هلندی کنید، سپس انتهای آن را با یک کش موی بزرگ به صورت دونات بپیچید. این مدل مو برای مجالس رسمی بسیار عالی است.
وسایل موردنیاز برای این مدل مو: کش مو، سنجاق U شکل

  •  مدل موی جمع بافت دم ماهی

انتهای دو بافت دم ماهی را جمع کنید تا به یک مدل موی زیبا و شگفت انگیز برسید. این مدل مو راهی ساده برای افزودن ظرافت به ظاهر شماست.
وسایل موردنیاز برای این مدل مو: شانه مو، کش مو، سنجاق U شکل

  •  مدل موی جمع بافت گلی

موهایتان را ببافید و آنها را به یک گل تبدیل کنید. این مدل موی خلاقانه برای موقعیت‌هایی مناسب است که می‌خواهید تمام نگاه‌ها را به خود خیره کنید.
وسایل موردنیاز برای این مدل مو: شانه مو، کش مو، سنجاق U شکل

  •  مدل موی جمع بافت گیبسون تاک

آیا یک مدل موی جدید برای داشتن ظاهری مرتب می‌خواهید؟ مدل موی جمع بافت گیبسون تاک را امتحان کنید. این مدل مو را می‌توانید هر روز امتحان کنید، زیرا می توانید در عرض چند ثانیه آن را درست کنید.
وسایل موردنیاز برای این مدل مو: کش مو، سنجاق U شکل

21. مدل موی جمع در بالا با بافت هلندی

با این مدل موی زیبا می‌توانید در هر مناسبتی بدرخشید و زیبا به نظر برسید.
وسایل موردنیاز برای این مدل مو: شانه مو، کش مو، سنجاق مو، اسپری مو

22. مدل موی بافت آبشاری

مدل موی بافت آبشاری، یک مدل موی شیک است که موها و ظاهر شما را مسحورکننده می‌کند. بافت آبشاری کمتر شبیه بافت مو و بیشتر شبیه به اکسسوری مو است. همچنین می‌توانید بقیه موهای خود را با بافتی دیگر حالت دهید و ظاهری منحصربه‌فرد ایجاد کنید.
وسایل موردنیاز برای این مدل مو: شانه مو، کش مو، سنجاق مو

23. مدل موی بافت فرانسوی

سبکی از بافت مو که هرگز از مد نمی افتد، بافت موی فرانسوی است. موهای خود را به صورت بافت فرانسوی ببافید تا زیبا و خوش حالت به نظر برسد. مدل موی بافت فرانسوی هم موهای شما را جمع می‌کند و هم آن را به یک مدل موی ایده‌آل برای ورزش در فضای باز و مسافرت تبدیل می‌کند.
وسایل موردنیاز برای این مدل مو: شانه مو، کش مو

24. مدل موی بافت فرانسوی هلندی

به نظر می‌رسد مدل موی بافت هلندی از بقیه موهای شما جدا می‌شود و از این رو توجه اطرافیان را به شما جلب می‌کند. مدل موی بافت فرانسوی هلندی ، یک سبک دیگر از بافت فرانسوی است. تفاوت این دو در این است که به جای بافتن موهایی که به سه قسمت تقسیم شده، موها در یک بافت هلندی زیر هم به صورت ضربدری ردیف می‌شوند.
وسایل موردنیاز برای این مدل مو: اسپری مو، کش مو

25. مدل موی بافت دم ماهی

هیچ بافتی مثل بافت دم ماهی زرق و برق ندارد. اگر عاشق بافت مو هستید، باید این مدل را امتحان کنید. می‌توانید با کمی تلاش بر این بافت پیچیده مسلط شوید. اگر هایلایت دارید، بافت دم ماهی راهی عالی برای به رخ کشیدن آنهاست.
وسایل موردنیاز برای این مدل مو: کش مو، اسپری مو، شانه دم موشی

26. مدل موی بافت دم ماهی یک‌طرفه

این مدل موی ساده برای هر طول مویی مناسب است. یک بافت دم ماهی یک‌طرفه درست کنید و بقیه موی خود را رها بگذارید. این ظاهر پری دریایی برای مناسبت‌های غیررسمی و همچنین خاص مناسب است.
وسایل موردنیاز برای این مدل مو: گیره مو، سنجاق مو، اسپری مو، کش مو

27. مدل موی بافت توری مارپیچ

این مدل مو یک پیچ و خم زیبا برای موی دم اسبی است. مدل موی بافت توری مارپیچ را می‌توان در هر مناسبتی امتحان کرد. این مدل مو هرچند جذاب است اما چندان هم مسحورکننده نیست.
وسایل موردنیاز برای این مدل مو: شانه مو، کش مو

28. مدل موی بافت سراسر کش

بسیاری از شما ممکن است بافت مو را یک مدل موی مینیمالیستی بدانید، اما مدل موی بافت سراسر کش قطعاً یک استثنا است. این مدل مو یک سبک جسورانه است، اگر می خواهید توجه‌ همه را به خود جلب کنید، این مدل مو را انتخاب کنید.
وسایل موردنیاز برای این مدل مو: شانه مو، کش مو، اسپری مو

29. مدل موی آبشاری حلقه‌ای

اگر می‌خواهید ساده باشید و موهایتان رها باشد، به سراغ مدل موی آبشاری حلقه‌ای بروید. اگر وقتتان کم است، این مدل مو یک راه ساده و سریع برای داشتن ظاهری شیک و جذاب است.
وسایل موردنیاز برای این مدل مو: سنجاق مو، شانه دم موشی، اسپری مو و گیره مو

30. مدل موی بافت گل هلندی

اگر مدل موی بافت گل هلندی را داشته باشید، نمی‌توانید از نگاه‌های تحسین برانگیز اطرافیان خود اجتناب کنید. این مدل مو در اصل بافت هلندی است که به شکل یک گل کنار هم قرار گرفته است. این مدل موی پیچیده برای مراسم عروسی و سایر مناسبت‌های مشابه ایده‌آل است.
وسایل موردنیاز برای این مدل مو: کش مو، سنجاق U شکل، شانه دم موشی

31. مدل موی بافت نیم‌تاج

با این مدل مو می‌توانید ظاهری رویایی و رمانتیک داشته باشید. دو بافت ساده در قسمت کناره‌های موهای خود بزنید و آنها را به اطراف بپیچید تا این مدل مو را درست کنید.
وسایل موردنیاز برای این مدل مو: شانه مو و سنجاق مو

32. مدل موی بافت طنابی

حتی اگر مهارتی در بافت مو ندارید، می‌توانید با یک بافت یک‌طرفه زیبایی خود را به رخ بکشید. زیرا بافت طنابی به سادگی با چرخاندن دو قسمت مو به دور یکدیگر درست می‌شود. هر چند برای داشتن این مدل مو نیاز به تلاش خاصی نیست، اما نتیجه کار فوق‌العاده است.
وسایل موردنیاز برای این مدل مو: کش مو و شانه مو

33. مدل موی بافت هدبندی

موهای خود را با بافت‌های باریک مانند هدبند درست کنید. مدل موی بافت هدبندی با لباس‌های غیررسمی و همچنین برای مهمانی‌ها عالی به نظر می‌رسد.
وسایل موردنیاز برای این مدل مو: شانه مو، سنجاق U شکل و اسپری مو

34. چند مدل مو برای موهای کوتاه

  •  مدل موی نیم بافت و طنابی

چه کسی گفته که بافت فقط برای گیسوان بلند مناسب است؟ مدل موی نیم بافت و طنابی می‌تواند ظاهر شیکی به موهای کوتاه شما ببخشد. این مدل را در هر مناسبتی می‌توانید امتحان کنید، زیرا درست کردن آن اصلاً زمان‌بر نیست.
  • مدل موی پف‌دار طنابی

مدل موی پف‌دار پیچ‌خورده می‌تواند ظاهر یکنواخت شما را جذاب و بامزه کند. می‌توانید به راحتی آن را خودتان درست کنید، حتی اگر قبلا هرگز موهای خود را خودتان درست نکرده باشید.
  •  مدل موی دم اسبی کوتاه پیچ‌خورده

مدل موی دم اسبی کوتاه پیچ‌خورده ظاهر فانتزی و جذابی به مدل موهای کوتاه می‌بخشد. می‌توانید این مدل را روی موهای دخترتان پیاده کنید و برای دریافت تعریف و تمجیدهای فراوان آماده شوید.
  •   مدل موی چین‌دار گیبسون

با مدل موی چین‌دار گیبسون شیک و زیبا به نظر برسید. این مدل مو روی موهای کوتاه تا متوسط ​​به خوبی انجام می‌شود.
  •  مدل موی نیم بافت فرانسوی

این مدل را روی موهای کوتاه خود پیاده کنید و نگاه‌ها را به خود خیره‌ کنید. مدل موی نیم بافت فرانسوی به راحتی درست می‌شود و برای یک مهمانی دوستانه عالی است. 
  • مدل موی پیچ‌خورده نیم‌بالا

اگر به این فکر هستید که چگونه موهای کوتاه خود را برای یک مهمانی عروسی حالت دهید، این مدل مو انتخاب مناسبی برای شماست. با این مدل مو مانند یک پری به نظر می‌رسید.
  •  مدل موی جمع چیگنون

استفاده از این مدل مو راهی آسان برای داشتن ظاهری باکلاس و حجم دادن به موهایتان است. این مدل مو برای ساقدوش‌ها و مهمانان عروسی مناسب است. این مدل مو برای موهای با طول متوسط ​​ایده‌آل است.
  • مدل موی بافت پیچ و تاب

با این مدل مو اطرافیان خود را مسحور می‌کنید. این مدل مو برای حالت دادن به موهایی با قد متوسط ​​مناسب است و به مو حجم می دهد. این مدل مو برای عروسی‌ها و مهمانی‌ها مناسب است.
وسایل موردنیاز برای این مدل مو: شانه مو، سنجاق مو، اسپری مو، کش مو، سنجاق Uشکل
با انتخاب هر یک از مدل‌ موهای بالا می‌توانید ظاهر خود را جذاب و دلنشین کنید. با انتخاب یک مدل موی مناسب می‌توانید استایل خود را بدون صرف هزینه گزاف متحول کنید.

 

نظرات کاربران

ایجاد نظر جدید

برای ایجاد نظر جدید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود/ثبت نام