ارسال رایگان برای خرید بالای پانصد هزارتومان.
دسته بندی
*** ســال نـو مبـارک ***

سفارشات شما بعد از تعطیلات نوروز ارسال خواهد شد.

50 مدل رنگ موی بلوند
  • آموزش

50 مدل رنگ موی بلوند

  • 1401-06-24 12:29:35

دامنه‌ی رنگ موهای بلوند به قدری وسیع است که حتی شاید نتوان حدس زد فلان رنگ موی بلوند یک نام مخصوص به خود دارد. عسلی، کاراملی، توت فرنگی، کره‌ای و بلوند شامپاین از انواع رنگ موهای بلوند و زیبا هستند که یاد طعم‌ لذیذ خوراکی‌ها را در ذهن‌ها تداعی می‌کنند. رنگ‌های پلاتینیوم و بلوند طلایی می‌توانند موهای شما را تبدیل به گرانبهاترین جواهرات شما کنند. با استفاده از تکنیک‌های رنگ بالیاژ و آمبره امکان ترکیب چند رنگ مختلف را در یک مدل رنگ مو فراهم می‌شود.
نمونه رنگ موهای این مقاله به شما کمک می‌کند رنگ بلوند موردعلاقه خود را انتخاب کنید. پیشنهاد می‌کنیم قبل از انتخاب رنگ موی موردنظر خود، مقاله‌های دیگر ما با عناوین انتخاب رنگ موی مناسب برای تناژهای مختلف پوست، چگونه رنگ موی مناسب خود را انتخاب کنیم؟ و رنگ موهای ترند 2022 را مطالعه کنید تا مناسب‌ترین رنگ را برای موهای خود پیدا کنید.

1. بلوند کره‌ای

رنگ موی جذابی که خاطره گرمای سواحل مناطق حاره‌ای را در ذهن‌ها متجلی می‌کند و با بٌعد بخشیدن به موها ظاهری جذاب به شخص می‌بخشد.

2. بلوند مرواریدی

موهای سالم و طبیعی با هایلایت‌های بلوند مرواریدی رنگ مویی مناسب برای خانم‌هایی است که می‌خواهند موهای خود را با یک رنگ موی پیچیده و جدید، درخشان‌تر و جذاب‌تر کنند.

3. لوب بلوند بالیاژ قهوه‌ای

ایده‌های امروزی رنگ مو بی‌شمار هستند، چراکه با وجود تنوع زیاد سایه‌های مو، می‌توانید آن‌ها را در نسبت‌های مختلف با هم ترکیب کرده و حتی با مدل‌ و رنگ موی پایه خود، ظاهر و استایلی جدید برای خود بسازید. نوارهای چندبٌعدی از رنگ بلوند قهوه‌ای هم روی موهای بلند و هم روی موهای کوتاه زیبا و چشم‌نواز به نظر می‌رسند.

4. بالیاژ بلوند متوسط

این رنگ موی بلوند متوسط​​ برای خانم‌های سبزه‌‌رو که موی بلوند خیلی روشن دوست ندارند و به دنبال بالیاژی هستند که سایه بلوند هم داشته باشد، انتخاب مناسبی می‌تواند باشد.

برای خرید انواع اکسیدان اینجا کلیک کنید .

5. بلوند قهوه‌ای لایه‌ای

همانطور که در مقاله‌های دیگر مثل انتخاب رنگ موی مناسب برای تناژهای مختلف پوست گفتیم، یکی از اصلی‌ترین نکاتی که باید هنگام انتخاب رنگ مو به آن دقت کنید، تناژ رنگ پوستتان است. برای پوست‌های با تناژ زیتونی، موهای بلوند تیره با رگه‌هایی از قهوه‌ای روشن و بلوند روشن‌تر بسیار عالی عمل می‌کند و  زمانی هم که ریشه‌ها رشد کنند، تجدید آن کار سختی نخواهد بود.

6. بلوند کاراملی

رنگ موی بلوند کاراملی شیرین‌ترین و گرم‌ترین بلوند مایل به قرمز است که ظاهری زیبا به چهره‌ای با رنگ پوست روشن و چشمان آبی یا سبز می‌بخشد. رگه‌های بسیار ظریف بلوند و چند رگه قرمز پررنگ به پیچیدگی و منحصربه‌فرد شخصیت شخص می‌افزاید.

7. باب بلوند کاراملی فر

رنگ موی بلوند کثیف یک رنگ پیچیده‌ است و آنقدر تیره نیست که جزو رنگ‌های قهوه‌ای در نظر گرفته شود و البته یک بلوند متوسط ​​نیز نیست. جنیفر آنیستون و لورن کنراد از سلبریتی‌هایی هستند که این رنگ مو را دارند. بهتر است این رنگ مو با یک استایل موی سبک مثل فر نامرتب ست شود.

8. بلوند شنی لایه‌ای

به دلیل وجود سایه‌ی رنگ‌ بژ، بلوند شنی لایه‌ای مناسب خانم‌هایی است که تناژ پوست روشن یا سرد دارند. برای اینکه با چنین رنگ موهای روشنی رنگ‌پریده به نظر نرسید، بهتر است از رژ لب‌های پررنگ و ریمل استفاده کنید.

9. بلوند چوبی رز موج‌دار

یک رنگ موی شیک و پیچیده که همین چند سال پیش حتی اسمش را هم نمی دانستیم! بلوند است یا قهوه ای؟ آیا سایه صورتی وجود دارد یا فقط لایت است؟ شگفت‌انگیزترین رنگ‌ها را نمی‌توان با چند کلمه توصیف کرد. این رنگ ظاهری منحصربه‌فرد به شما می‌بخشد و به شما احساس خاص بودن می دهد.

10. بالیاژ بژ برای موهای قهوه‌ای روشن

چنین هایلایت‌های بلوند بژ در جوار موهای قهوه‌ای باعث می‌شود موها بیشتر بلوند به نظر برسند تا خرمایی. این رنگ مو یک ایده خیره‌کننده برای خانم‌هایی است که می‌خواهند ظاهر خود را ملایم‌تر کنند.

11. باب بلندریشه با بلوند پلاتینیوم

بلوند پلاتینی و انتهای تیغ‌‌مانند موها در کنار ریشه‌های تیره‌رنگ، تعادل مناسبی را به وجود می‌آورند. یک فینیش براق، زیبایی این رنگ مو را دو چندان می‌کند.

12. آمبره بلوند هلویی

به‌جای رنگ‌ موهای معمولی، ترکیب بلوند و قهوه‌ای با کنتراست بالا را انتخاب کنید. با افزودن رنگ‌های هلویی گرم، این ترکیب رنگ ملایم‌تر می‌شود. رنگ بلوند انتهای آن یکدست نیست و نوارهایی از دو سایه مختلف دارد: عسلی روشن و بلوند نقره‌ای.

13. آمبره بلوند یخی

وجود رنگ تیره‌تر در ریشه باعث می‌شود موها پرپشت‌تر به نظر برسد و شما را از تجدید رنگ در هر 4 تا 6 هفته دور نگه می‌دارد. موی موج‌دار لبه‌های پراکنده‌ای در ساقه مو ایجاد می‌کند که تفاوت‌های ظریف رنگ مو را به خوبی نشان می‌دهد. طول متوسط مو ​​به حفظ سلامت نوک موها کمک فراوانی می‌کند.

برای خرید انواع نرم کننده مو اینجا کلیک کنید .

14. بلوند گرم فر

رنگ موی بلوند حتما نباید همگن باشد. ترکیبی از بلوند عسلی و قهوه‌ای نه تنها کسل‌کننده نیست، بلکه بسیار جذاب و فریبنده است. حالت دادن به موها لایه‌های داخلی مو را بهتر نشان می‌دهد و رنگ‌های در هم‌ تنیده را مشخص‌تر می‌کند.

15. باب بلند با بیبی‌لایت بلوند وانیلی

رشته‌های بسیار نازک بلوند وانیلی جلوه‌ای درخشان به موها می‌بخشند که در لبه‌ها و کمی هم در ریشه‌ها به چشم می‌آید. باب نامرتب بلند جذابیت جوانی را افزایش می‌دهد.

16. بلوند دیش‌واتر موج‌دار

اگر موهایی با تناژ رنگ سرد دارید، نگه داشتن رنگ مو در محدوده بلوند خاکستری نیاز به تلاش زیادی ندارد. به راحتی و با خشک کردن طبیعی موها در هوای آزاد می‌توانید به این مدل مو برسید.

17. آمبره بلوند گندمی

رنگ موی بلوند با ریشه‌های تیره، رنگ‌های مزرعه‌ گندم را در ذهن‌ها تداعی می‌کند. طبیعت یکی از منابع عالی برای ایده‌های رنگ مو به شمار می‌رود. رنگ‌های کم‌رنگ غلات الهام‌بخش تعداد زیادی از رنگ موهای بلوند است.

18. بلوند طلایی و آمبره

با موهای بلوند طلایی می‌توانید پوست خود را درخشان و رنگ چشم‌های خود را برجسته کنید. نکته کلیدی برای جلوگیری از  برنزی شدن موها، اضافه کردن کمی رنگ بژ است که تناژ زرد را کاهش می‌دهد.

19. فر لاک‌پشتی

سایه‌های مختلف رنگ بلوند و قهوه‌ای در این ترکیب رنگ موی زیبا از لاک لاک‌پشت الهام گرفته است. تراکم رنگ قهوه‌ای گرم که رفته رفته به رنگ روشن‌تر متمایل می‌شود، جلوه چندبعدی و زیبایی به موها می‌بخشد که با فرهای عمودی سیم‌پیچ‌ مانند زیبایی آن دو چندان می‌شود.

20. باب بلوند کرمی

رنگ موی باب بلوند کرمی از دسر الهام گرفته است. بافت کرکی و درخشندگی آن ظاهری شیک و دلپذیر از یک موس مخملی را در ذهن تداعی می‌کند. اگرچه این رنگ در نگاه اول یک سایه ثابت به نظر می‌رسد، اما در واقع، یک هایلایت بسیار متراکم با رشته‌هایی از بلوند شنی است که در میان رنگ پلاتینی پراکنده شده‌اند.

21. بلوند کره‌ای

برای رنگ موی خرمایی طبیعی با استفاده از بلوند کره‌ای می‌توان به نتایج چشمگیری دست یافت. استفاده از رنگ‌های کم‌رنگ در موها که رفته رفته به سمت انتهای مو روشن‌تر می‌شود، رنگ روشن را در نوک موها نمایان‌تر می‌کند. این تکنیک به‌ویژه روی موهای بلند به خوبی جلوه می‌کند.

22. بلوند باتراسکاچ

سایه‌های بلوند کاراملی و شنی، طیف وسیعی از رنگ‌ موها را هم برای تناژهای سرد و هم تناژهای گرم به وجود می‌آورند. رنگ‌های گرم بازتاب نور را به حداکثر می‌رسانند و ظاهری درخشان به شخص می‌بخشند.

23. بلوند آفتابگردان

بلوند ملایم آفتابگردان جذابیت تازه و دلنشینی دارد. هایلایت برای موهای نازک یک ایده عالی است. بعد بخشیدن به موها نیز باعث می شود موها پرتر به نظر برسند.

24. بلوند خاکستری پردار

این ظاهر جذاب دارای رنگ موی بلوند تیره است که با لولایت و بالیاژ ملایم تقویت شده است. این تکنیک به موهای روشن جذابیت می‌بخشد. رشته‌های رنگ مو در اطراف صورت چهره برای زیبایی این استایل مو ضروری هستند.

برای خرید انواع سرم و کرم مو اینجا کلیک کنید .

25. لوب بلوند خاکستر ملایم

وقتی موها یکدست و به یک اندازه بلند است، ممکن است کمی حجیم به نظر برسد. موهای بلوند کثیف را با رگه‌هایی از رنگ بژ و پلاتینی ترکیب کنید تا از نظر بصری نوک موها را بشکنید.

26. بلوند افرایی

برای این رنگ، رنگ‌های گرم با بلوند تیره و رنگ کرمی آمیخته می‌شود. بسیاری از رنگ موهای روشن به مرور زمان رنگ پریده می‌شوند، اما رنگ‌های کتان همیشه زیبا می‌مانند و به نگهداری بسیار کمتری نیز نیاز دارند.

27. بلوند نقره‌ای

سایه بلوند نقره‌ای برای خانم‌هایی که رویای رنگ موی پلاتینی دارند، گزینه ایده‌آلی است. اگر نمی‌خواهید کل موهای خود را بلوند نقره‌ای کنید، از روش رنگ‌آمیزی دستی استفاده کنید تا به کنتراست بالایی از رنگ‌ها برسید.

28. بلوند ساحلی موج‌دار

برای رسیدن به این رنگ، باید موها به صورت نوارهای مخروطی با بلوند سفید رنگ شوند.

29. بلوند عسلی

رنگ قسمت مرکزی، بلوند عسلی است. وقتی به رنگ سامبره فکر می‌کنید، احتمالاً یک رنگ خرمایی با نوک موهای کاراملی را تصور می‌کنید، اما آمبره ظریف برای رنگ موهای بلوند نیز عالی است.

30. بلوند کلاسیک

رنگ موی بلوند کلاسیک را می‌توان در این نمونه مشاهده کرد که از رنگ تیره به رنگ روشن با نوارهای ظریف بلوند محو می‌شود. این رنگ که در موهای موج‌دار نرم کار می‌شود، شیک، ملایم و زنانه است.

31. بلوند شنی

درست مانند شن و ماسه ساحل با ذرات روشن‌ و تیره‌، بلوند شنی یک مدل رنگ موی آفتابی زیبا را ارائه می‌دهد که با پوست برنزه جذاب و فریبنده به نظر می‌رسد.

32. موهای بلوند عسلی با بلوند سفید و هایلایت سبز

آیا می‌خواهید ظاهری تازه به موهای بلوند عسلی خود ببخشید؟ سایه‌های روشن‌تر و تیره‌تر بلوند قهوه‌ای طلایی را انتخاب کنید و کمی هایلایت‌ سبز پاستلی روشن را نیز اضافه کنید.

33. بلوند مسی

بلوند مسی یک رنگ بلوند گرم و بامزه با سایه قرمزمانند است. این رنگ مو تقریباً از پالت بلوند خارج شده، اما هایلایت‌های بلوند طلایی در کناره‌ها آن را به رنگ بلوند نزدیک می‌کند. ایده‌های رنگ موی روشن بی‌پایان هستند و جالب‌ترین آنها همیشه از ترکیب رنگ‌های پیچیده به دست می‌آیند.

34. بلوند خاکستری

رنگ موی بلوند با تناژ سرد نسبتاً یکنواخت به نظر می‌رسد، به همین دلیل رنگ موهای روشن امروزی را با ریشه های تیره و گاهی اوقات یک لایه زیرین کاملاً تیره با انتهای روشن همراه می‌کنند. چنین ایده‌های رنگ مو در انواع مدل‌ موهای نیمه‌آپ و بافت‌ها به زیبایی آشکار می‌شوند.

برای خرید انواع ماسک مو اینجا کلیک کنید .

35. بلوند کثیف

موهای بلوند تیره گاهی کسل‌کننده به نظر می‌رسند، اما وقتی نوک موها روشن‌تر رنگ شوند، بسیار زیباتر جلوه می‌کنند. فرهای نامرتب بهترین مدل برای ارائه این رنگ هستند.
36. بلوند آلبالویی، طلایی و سفید در بالیاژ
این مدل موی بلوند طلایی مایل به قرمز که به دلیل رنگ آلبالویی تیره ایجاد شده است، مناسب پوست‌های برنزه است. موهایی که به صورت لایه لایه زده شده و حالت نامرتب دارند امروزه بسیار مورد توجه هستند.

37. بلوند کرمی محو

انواع مختلفی رنگ موی بلوند وجود دارد، به طوری که هر خانمی با هر سلیقه‌ای می‌تواند یکی از آنها انتخاب کند، بدون اینکه به نظر برسد کلاه‌گیس پوشیده است. قهوه‌ای روشن و بلوند کرمی، یک رنگ موی بسیار ملایم، خیره‌کننده و زنانه‌ ایجاد می‌کند.

38. بلوند وانیلی و شکلاتی روشن

برای اینکه یک زن جذاب به نظر برسید، می‌توانید از رنگ‌های خوشمزه در موهای خود استفاده کنید. این رنگ مو از بستنی شکلاتی و وانیلی الهام گرفته است.

39. مسی روشن با بیبی‌لایت بلوند

اگر رنگ موی بلوند توت‌فرنگی را کمی پررنگ‌تر کنید، به مسی روشن تبدیل می‌شود و اگر کمی بیبی‌لایت‌های بلوند به آن اضافه کنید، به ظاهری بسیار ملایم، در محدوده بلوند و قرمز، خواهید رسید که پوست روشن و چشم‌های سبز را به خوبی نشان می‌دهد.

40. بلوند شکر قهوه‌ای

گاهی رنگ‌های ملایم بیشتر از رنگ‌های پررنگ ظاهر شما را تملق‌آمیز می‌کنند. موهای بلوند کثیف را امتحان کنید و یک پایه بلوند قهوه‌ای ملایم بزنید، می‌توان این رنگ را با بالیاژ روشن‌تر زیبا کرد.

41. بلوند قهوه‌ای

برای این نمونه رنگ مو فقط کمی از طول موها قهوه‌ای شده، درحالی‌که ریشه‌ها بسیار تیره‌تر هستند. رنگ‌های روشن و تیره یک تضاد زیبا ایجاد می‌کنند و تصویری از رنگ موی تجملی را به وجود می‌آورد.

42. بلوند بابونه‌ای

رنگ بلوند یکدست و بسیار روشن امروزه به ندرت مقبول هستند که عمدتاً با موهای ضخیم و مدل موی بافت زیبا به نظر می‌رسند. اما اگر یک مدل موی شیک می‌خواهید، بهتر است رنگ بلوند چندبعدی مانند یکی از نمونه بالیاژهای ذکرشده در بالا را انتخاب کنید.
43. بلوند شنی و خاکستری
فرهای شل تقریباً برای هر رنگ و جنس مویی مناسب است، اما با رنگ بلوند روشن و بلوند خاکستری بسیار زیبا به نظر می‌رسد.

44. بلوند تیره لایه‌ای

بسیاری از خانم‌ها رنگ موی قهوه‌ای تیره را با رنگ‌هایی مانند کاراملی یا مسی ترکیب می‌کنند. اما، رنگ موی بلوند انواع مختلفی دارد. برای داشتن ظاهری جذاب‌تر، رنگ موی بلوند شنی را با رنگ‌های بلوند تیره سرد ترکیب کنید.

45. بلوند طلایی

با افزودن سایه‌های متنوع به پایه بلوند طلایی، یک رنگ موی زیبا و بدون دردسر خواهید داشت که بسیار طبیعی و شگفت‌انگیز به نظر می‌رسد.

46. بلوند جسور فر

موهای فر با رنگ بلوند روشن پر از درخشندگی و جذابیت است و هیچ‌کس بی‌تفاوت از کنار آن عبور نخواهد کرد.

47. بلوند لایت بژ با لولایت

برای رنگ موی خود می‌توانید از هر چیزی ایده بگیرید. به عنوان مثال، اگر به دنبال ایده‌های جدید رنگ مو هستید، ترکیب منحصربه‌فرد بلوند بژ روشن و رنگ‌های چوبی تیره، که از طبیعت الهام گرفته، گزینه‌ای عالی خواهد بود.

48. بلوند با ته‌رنگ اسطوخودوس

برای خانم‌هایی که به دنبال ظاهری خیره‌کننده هستند، مدت‌هاست موهای بلوند پلاتینی بهترین انتخاب است. امروزه، برای کسانی که به دنبال ایده جدیدتر هستند، سایه اسطوخودوسی یک انتخاب عالی است. رنگ خاکستری بنفش دودی فوراً ظاهر شما را مدرن می‌کند.

برای خرید انواع محصولات مراقبت از مو اینجا کلیک کنید .

49. آمبره قهوه‌ای تا بلوند

اگر می‌خواهید ظاهری راحت، اما با رنگ موهای بلوند داشته باشید، مدل آمبره گزینه مناسبی است. برای داشتن ظاهری درخشان‌تر، لایه‌هایی از موهایتان را روشن کنید که به نگهداری زیادی هم نیاز ندارد. حتی زمانی که موهایتان چند سانتیمتر رشد کرده باشد، مانند قبل زیبا به نظر می‌رسد. در این مدل مو، بلوند طلایی به تدریج به رنگ بلوند روشن و بلوند الماسی تبدیل می‌شود.

50. قهوه‌ای روشن و بلوند توت‌فرنگی

بلوند توت‌فرنگی روشن‌ترین سایه‌ی رنگ قرمز است. رنگ مویی را انتخاب کنید که واقعاً چهره‌ی شما را زیباتر و شاداب‌تر می‌کند. هرگز رنگ مویی را فقط به این دلیل که آن رنگ برای شخص دیگری مناسب بوده، برای خودتان انتخاب نکنید.
ویژگی خاصی در موهای بلوند وجود دارد که آن را برای همه بسیار جذاب می‌کند. پیدا کردن رنگ بلوندی که مناسب شما باشد، احتمالاً مهمترین مرحله انتخاب رنگ موی مناسب است. رنگ مویی که باعث شود شاداب و راحت به نظر برسید، در واقع می‌تواند یک موهبت برای شما باشد.

نظرات کاربران

ایجاد نظر جدید

برای ایجاد نظر جدید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود/ثبت نام