ارسال رایگان برای خرید بالای پانصد هزارتومان.
دسته بندی
بیوتی ورد دبی Beauty world  بزرگترین نمایشگاه تجاری بین المللی منطقه برای صنعت زیبایی
  • اخبار

بیوتی ورد دبی Beauty world بزرگترین نمایشگاه تجاری بین المللی منطقه برای صنعت زیبایی

  • 1401-08-21 18:41:34

بیست و ششمین دوره Beauty world خاورمیانه بزرگترین نمایشگاه بین المللی منطقه برای زیبایی، مو، عطر و تندرستی  یک دوره سه روزه موفقیت آمیز در مرکز تجارت جهانی دبی به ارمغان آمد ، زیرا صنعت زیبایی منطقه ای و بین المللی گرد هم می آیند تا تولیدات و برند جدید را کشف کنند، تافناوری ها و فرصت های تجاری در سراسر دنیا با محصولات و تولیدات آشنا بشوند.
این نمایشگاه 1430 غرفه داشت که تولید کنندگان  لابراتورها از برترین تا نوپا ترین برند ها و کمپانی های سرتاسر جهان گرد هم آمدند تا محصولات خود را به بازار آرایشی و زیبایی معرفی کنند .

هدف شرکت در Beauty world چیست ؟

اگر شما در زمینه محصولات آرایشی، زیبایی، کاشت ناخن، محصولات مو، محصولات پوستی و حتی محصولات سلامت محور فعالیت تجاری دارید یا علاقه به گفت و گو و برسی تازه ترین و به روز ترین های این صنف هستید این نمایشگاه برای شما مفید است .
تیم بازرگانی و مدیران برتر فروشگاه اینترنتی مارکتِمون در Beauty world دبی حضور داشتند و با برسی محصولات و کسب اطلاعات به روز در زمینه آرایشی و زیبایی سعی بر این دارند که بتوانند مثل همیشه با بهترین پشتیبانی و مشاوره خرید محصولات زیبایی در کنار شما عزیزان باشند.

هدف تیم ما از فعالیت در صنعت آرایشی :

مجموعه آتیه گستر هورمند (مارکتِمون) با دو دهه سابقه فعالیت در صنعت آرایشی، بهداشتی و کاشت ناخن از جمله تامین کنندگان برتر این حوزه به شمار می رود. این مجموعه با مطالعه و بررسی دغدغه ها و آسیب های پیش روی صنعت آرایشی بهداشتی سعی در بهبود فرایند فروش و تعامل بین فروشندگان و مشتریان محترم نموده است.

 

نظرات کاربران

ایجاد نظر جدید

برای ایجاد نظر جدید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود/ثبت نام