ارسال رایگان برای خرید بالای پانصد هزارتومان.
دسته بندی
چگونه رژلب مایع دوام بیشتری روی لب داشته باشد
  • آموزش

چگونه رژلب مایع دوام بیشتری روی لب داشته باشد

  • 1401-09-09 12:43:28

رژ لب مایع یکی از پرکاربردترین لوازم آرایش در سرتاسر دنیاست. این رژهای مایع همین چند سال پیش در صنعت مد و زیبایی رواج یافتند و خیلی سریع جایگاه خود را به عنوان یک لوازم آرایش ضروری و پرکاربرد تثبیت کردند. یکی از مهمترین دلایل شهرت و محبوبیت رژ لب‌های مایع وجود رنگدانه‌های بیشتر در آنها نسبت به رژ لب‌های جامد است و به سبب همین ویژگی است که می‌توانند لایه‌ای روی لب ایجاد کنند که در تمام طول روز تکان نمی‌خورد.
با این حال، هنگام زدن رژ لب مایع، بهتر است چند نکته را رعایت کنید تا از دوام بلند مدت و زیبایی آن روی لب‌هایتان مطمئن شوید. کیتی جین هیوز، میکاپ آرتیست مشهور، مراحلی را درخصوص نحوه استفاده دقیق و اصولی از رژ لب مایع ذکر کرده که در ادامه به شرح آن می‌پردازیم. کیتی جین هیوز از میکاپ آرتیست مشهور جهان است که مشتریان او اغلب از افراد معروف و سلبریتی‌ها هستند.

آموزش استفاده از رژ لب مایع 

قبل از زدن رژ لب مایع، لب‌های خود را مرطوب کنید. بالم را لب را همان ابتدا و پیش از شروع زیرسازی به لب‌هایتان بزنید. به گفته‌ی هیوز، زدن بالم لب در هنگام خواب بسیار مهم است. اما، قدم اول در روتین مراقبت از پوست نیز این است که از همان ابتدا به لب‌هایتان بالم لب بزنید. بنابراین، گام اول در زدن رژ لب مایع نیز استفاده از بالم لب برای مرطوب کردن لب‌هاست.

مرحله اول: چربی اضافی لب‌ها را با دستمال کاغذی پاک کنید.

قبل از زدن رژ لب مایع، هر گونه چربی و درخشندگی اضافی را که از بالم لب روی لب‌هایتان ایجاد شده، با دستمال کاغذی پاک کنید. البته، اگر رژ لبی که قرار است بزنید، از نوع مات و بسیار خشک است، بهتر است بگذارید مقداری از مواد چرب‌مانند بالم لب روی لب‌هایتان بماند. این کار باعث می‌شود، در طول روز احساس راحتی بیشتری داشته باشید.

مرحله دوم: خط لب بکشید.

گام بعدی این است که با استفاده از یک مداد لب باکیفیت خط لب بکشید. مداد لب خود را تیز کنید و یک ضربدر کوچک درست در وسط لب بالایی خود بکشید. به گفته‌ی هیوز، این قسمت از لب برجسته‌ترین قسمت لب و شاید زیباترین قسمت آن است. برای لب پایینی، با مداد لب، دور لب پایین خود را خط لب بکشید، اما فقط قسمت میانی آن را. سپس، دوباره به لب بالایی خود بروید و از وسط لب و از دندانه‌ی ضربدری که روی لب کشیدید، روی خط لب به سمت پایین حرکت کنید تا به وسط خط لب خود برسید. بعد، مداد لب را روی گوشه‌ی لب گذاشته و از روی خط لب به سمت خطی که تا وسط کشیدید حرکت کنید تا خط لب در یک سمت از لب بالایی‌تان کامل شود. همین کار را روی سمت دیگر لب بالایی خود تکرار کنید. می‌توانید از چانه خود به عنوان تکیه‌گاه استفاده کرده و انگشت کوچک خود را به آن تکیه دهید تا دستتان نلرزد. حال، خط لب پایین خود را کامل کنید. سپس، لب‌های خود را با مداد لب پر کنید. به گفته‌ی هیوز، پر کردن لب‌ها با مداد لب به ماندگاری هر رژ لبی، چه مات و چه براق، کمک می‌کند.

مرحله سوم: دور لب‌های خود را محو کنید.

دور لب‌های خود، یعنی همان لبه‌های خارجی لب خود را که مداد کشیده‌اید، با استفاده از یک براش کوچک با سر اسفنجی محو کنید. دقت کنید خیلی براش را روی آن نکشید. با دقت براش را در امتداد لبه خارجی لب‌هایتان بگذارید و آن را بکشید تا خط لب کمی محو شود.

برای خرید رژلب مایع اینجا کلیک کنید 

مرحله چهارم: زدن رژ لب را از محل باز و بسته شدن دهان شروع کنید.

زدن خط لب را از لبه‌های لب شروع می‌کنیم، اما برای زدن رژ لب مایع، باید از نزدیک جایی که دهانتان باز و بسته می‌شود، شروع کنید. چرا که حرکت کردن با دسته‌ی رژ لب مایع به سمت لبه‌های لب بسیار آسان‌تر از این است که از لبه‌ها به سمت قسمت داخلی‌تر حرکت کنیم.

گام پنجم: اضافات رژ لب را پاک کنید.

اگر دستتان لرزید و یا به صورت اتفاقی، کمی از رژ لب روی صورت یا اطراف لبتان خورد، با استفاده از یک براش کوچک، مقدار خیلی کمی از کرم صورت خود بردارید. براش آغشته به کرم صورت را روی قسمتی که می‌خواهید آن را پاک کنید، بکشید تا پاک شود. به گفته‌ی هیوز، تمام میکاپ آرتیست‌های جهان از این ترفند برای پاک کردن آرایش استفاده می‌کنند. با کشیدن یک لایه دیگر از رژ لب مایع روی لب‌های خود، کار را تمام کنید.
 

خرید انواع رژلب با بهترین قیمت همین الان کلیک کنید . 

نظرات کاربران

ایجاد نظر جدید

برای ایجاد نظر جدید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود/ثبت نام