ارسال رایگان برای خرید بالای پانصد هزارتومان.
دسته بندی
چگونه ابروهای خود را مانند یک آرایشگر حرفه‌ای آرایش کنیم؟
  • آموزش

چگونه ابروهای خود را مانند یک آرایشگر حرفه‌ای آرایش کنیم؟

  • 1402-03-03 16:07:40

به دنبال ابروهایی زیبا و جذاب هستید؟ این مطلب را مطالعه کنید. ابروها و فرم آن در زیبایی چهره بسیار مهم و موثر است. ابروها صورت را قاب می‌کنند و بسته به نوع فرم دادن به آن‌ها، می‌توانند چشم‌ها را بازتر و بیدارتر نشان دهند.
اگر تا به حال از مداد ابرو استفاده نکرده‌اید یا اگر سال‌هاست خودتان ابروهای خود را می‌چینید و مرتب می‌کنید، در هر دو صورت، مشخص کردن خط و مدل ابروها گاهی برایتان سخت و غیرممکن به نظر می‌رسد. اما استرس نداشته باشید، آرایش خوب ابروها در واقع خیلی هم آسان است. تنها ترفند آرایش ابرو این است که از شکل طبیعی ابروهای خود پیروی کنید و با لوازمی که در اختیار دارید، به درستی کار کنید.
این مطلب را دنبال کنید تا یاد بگیرید چگونه در پنج مرحله ساده ابروهای خود را مانند یک آرایشگر حرفه‌ای مرتب و آرایش کنید. برای کسانی که به دنبال تقویت ابروهای طبیعی خود و پر پشت‌تر و پر رنگ‌تر کردن ظاهر آن هستند، این ترفندها در کوتاه‌ترین زمان جواب می‌دهد.

برای آرایش ابروها به چه مواردی نیاز دارید؟

اول از همه، باید وسایل مورد نیاز خود را آماده کنید. محصولات و ابزارهایی را که برای تمیز و مرتب کردن ابروهای خود نیاز دارید، به شرح زیر است:
برس ابرو. به دنبال یک برس ابروی زاویه دار برای مرتب کردن دقیق ابروهای خود باشید.
موچین. یک موچین با نوک زاویه‌دار و فوق‌العاده تیز کمک می‌کند به راحتی ابروهای خود را فرم دهید و موهای کوچک و ریز ابروهایتان را مانند یک متخصص واقعی ابرو بچینید، حال چه ابروهای کم پشت داشته باشید و یا ابروهای ضخیم و پرپشت.
مداد ابرو. مدادهای دقیق با نوک باریک و مثلثی شکل به شما این امکان را می‌دهد که هنگام آرایش ابروها، کنترل بیشتری روی کار خود داشته باشید. بهتر است وقتی ابروهای خود را با مداد ابرو پر می‌کنید، داخل ابروهایتان خطوط مو مانند بکشید تا طبیعی‌ترین و در عین حال، کامل‌ترین شکل ابروها را داشته باشید.
ژل ابرو. بسته به میل و انتخاب خودتان، از ژل ابروی شفاف یا رنگی استفاده کنید. در هر صورت، یک ژل ابروی خوب برای مرتب کردن ابروها ضروری است. ژل را روی موهای ابروی خود بکشید تا ابروهای خود را رام و صاف کرده و به آنها فرم دهید. با استفاده از ژل ابروی رنگی می‌توانید فوراً ابروهایتان را رنگ کنید.
پودر ابرو یا پماد ابرو. وقتی نوبت به آرایش ابروهایتان می رسد، چند گزینه برای انتخاب دارید. فرمولی را انتخاب کنید که دوست دارید و می‌توانید با آن راحت کار کنید.
هایلایتر. نکته کلیدی برای مشخص کردن شکل ابروها استفاده از هایلایتر است. هایلایتر روی استخوان‌های ابرو اعمال می‌شود و به راحتی حتی با انگشتان دست نیز پخش می‌شود.

برای خرید محصولات آرایش ابرو با تخفیف ویژه کلیک کنید.

چگونه ابروهای خود را در 5 مرحله ساده مرتب و آرایش کنید؟

مرحله اول: شکل ابروی خود را مشخص کنید.

قبل از مرتب کردن ابروها، باید شکل ابروی خود مشخص کنید. گرچه می‌توان برای تمیز کردن ابروها به آرایشگاه مراجعه کرد، اما این کار را می‌توان در خانه و فقط با برس ابروی خود نیز انجام داد.
ابتدا یک سر برس را در قسمت بیرونی سوراخ بینی و سر دیگر را در گوشه داخلی چشم قرار دهید تا مانند یک خط عمودی مستقیم به نظر برسد. اینجا جایی است که ابروی شما شروع شود. با مداد ابروی خود یک نقطه در این قسمت بزنید تا نقطه شروع ابروهایتان را مشخص کنید و سپس، همین کار را روی ابروی دیگر خود تکرار کنید.
در مرحله بعد، قسمت بالای برس را حرکت دهید تا با مردمک چشمتان هم‌راستا شود. نقطه‌ای که برس روی ابروی شما قرار می‌گیرد جایی است که قوس ایده‌آل ابروهایتان باید قرار گیرد. این نقطه را نیز با مداد ابروی خود علامت بزنید. سپس، همین کار را روی ابروی دیگر خود تکرار کنید.
در نهایت، در حالی که قسمت پایینی برس را در کنار سوراخ بینی خود نگه داشته‌اید، قسمت بالای برس را با گوشه بیرونی چشم خود هم‌راستا کنید. این نقطه جایی است که فرم ایده‌آل ابروی شما باید به پایان برسد. این نقطه را نیز با مداد ابروی خود علامت بزنید. سپس، همین کار را روی ابروی دیگر خود تکرار کنید.
تمام نقاط را به هم وصل کنید تا فرم ابروهایتان مشخص شود.

مرحله دوم: در استفاده از موچین محتاط باشید.

وقتی فرم ایده‌آل ابروی خود را پیدا کردید، از موچین برای کندن موهایی که خارج از این فرم مشخص هستند، استفاده کنید. اگر به دنبال فرم ابروی پرپشت‌تر هستید، این مرحله را به‌طور کامل نادیده بگیرید.
برای چیدن موهای اضافه، ریشه آن را با لبه موچین خود پیدا کنید و آن را در جهت رشد مو بکشید تا کنده شود. به دنبال موهای اضافه‌ای باشید که به وضوح در بالا یا پایین قوس ابروها روییده‌اند. فاصله بین دو چشم و روی پل بالایی بینی، یکی دیگر از مناطقی است که می‌توان موهای اضافه آن را با موچین کند.
مطمئن شوید که هنگام کندن موها، تناسب و تشابه هر دو ابرو را رعایت کنید و بعد از هر بار کندن موها، یک نگاه سریع به آینه بیندازید تا بتوانید ابروهایتان را متناسب نگه دارید. و البته، هنگام کندن موها احتیاط کنید و بیش از حد ابروهایتان را نازک نکنید. ترندهای آرایشی دهه 90 بازگشته‌اند، اما خوشبختانه ابروهای نازک جزو آنها نیست. بنابراین به یاد داشته باشید، اگر موی اضافه دیگری پیدا کردید، همیشه می‌توانید آن را بکنید، اما در صورت کندن بیش از حد موها، باید خیلی صبر کنید تا ابروهایتان دوباره رشد کند.

خرید مداد و ماژیک ابرو اورجینال کلیک کنید.

مرحله سوم: ژل ابرو بزنید.

سریعترین راه برای ایجاد ابروهای مرتب، استفاده از ژل ابرو است. استفاده از ژل ابرو بسیار سریع و آسان است. اگر عجله دارید یا می‌خواهید بدون آرایش، ابروهایی مرتب داشته باشید، تنها زدن ژل ابرو کفایت می‌کند.
برس ریمل-مانند را از تیوب ژل ابروی خود خارج کنید و مطمئن شوید که انتهای برس آن به طور یکنواخت با ژل پوشانده شده است. اگر ژل روی برس گلوله گلوله شده، فقط لبه آن را کمی به سر ورودی تیوب ژل بمالید تا پاک شود. اگر برس خیلی خالی به نظر می‌رسد، دوباره آن را داخل تیوب وارد و خارج کنید.
در مرحله بعد، از پایه موها ابروهای خود را برس بزنید و به سمت بالا و خارج حرکت کنید، از وسط یا گوشه داخلی ابروهای خود شروع کنید. ژل به حفظ فرم ابروها و صاف کردن موهای سرکش کمک می‌کند.
ژل ابروی رنگی همراه با حفظ فرم ابرو به به ایجاد کمی رنگ در ابروها کمک می‌کند. از ژل شفاف برای داشتن ابروهایی با ظاهر فوق‌العاده تمیز و طبیعی استفاده کنید. اگر موهای تازه روییده جلوی سرتان پف کرده و یا مجعد شده‌اند، ژل‌ ابرو به طرز شگفت‌انگیزی برای صاف کردن آنها موثر واقع می‌شود.

مرحله چهارم: مداد ابرو بزنید.

در این مرحله باید ابروهای خود را بسازید. با استفاده از مداد ابرو، از وسط ابرو شروع کنید و به آرامی مداد را به سمت بالا حرکت دهید. ضربات کوچک و مو مانندی ایجاد کنید تا هر نقطه خالی یا شکافی را در ابروهایتان پر کنید. سعی کنید مداد را به آرامی نگه دارید و فشار ملایمی وارد کنید. یادتان باشد باید شکل موهای ریزی که ابروهایتان را شکل می‌دهند، تقلید کنید. فشار دادن بیش از حد مداد ابرو منجر به ایجاد رنگدانه‌های ضخیم و زمخت در ابروها می‌شود.
برای تقلید از رشد طبیعی موهای ابرو، ساده‌ترین کار این است که مداد خود را از پایین ابرو، نزدیک ریشه موهایتان بگذارید و به سمت بالا حرکت کنید. هنگامی که تمام نقاط پراکنده و خالی ابرو را پر کردید، دوباره برگردید و موارد بیشتری را اضافه کنید تا به ابروی دلخواه خود برسید.
با استفاده از پودر ابرو و یا پماد ابرو ظاهر ابروهای خود را تنظیم کنید و رنگی را انتخاب کنید که با رنگ ابرویتان مطابقت داشته باشد. اگر مطمئن نیستید کدام رنگ را باید انتخاب کنید، یک قانون کلی برای آرایش ابرو با ظاهر طبیعی این است که سعی کنید محصولاتی را انتخاب کنید که یک تا دو درجه روشن‌تر از رنگ طبیعی ابروی شما هستند. مقدار کمی از پودر و یا پماد ابرو را بمالید؛ همیشه می‌توانید یک لایه دیگر به ابروهای خود اضافه کنید.
همانطور که در حال آرایش و پر کردن ابروهای خود هستید، این نکات مهم را در نظر داشته باشید:
• مطمئن شوید که قوس ابروهایتان خیلی نوک تیز نباشد. اگر قوس آن خیلی واضح به نظر می‌رسد، آن را با برس یا ژل ابروی خود درست کنید.
• دم ابروهای خود را بیش از حد بلند نکنید. دم ابروی بلند می‌تواند ظاهری افتاده ایجاد کرده و چهره شما را خسته یا شگفت‌زده نشان دهد. به طور کلی، به یاد داشته باشید که ابروهایتان نباید از گوشه بیرونی چشم شما عبور کنند. اگر می‌خواهید بدانید فرم ابروهایتان را باید کجا پایان دهید، مرحله اول را دوباره بخوانید!
• خطوط پر رنگ و زوایای تند باعث می‌شود آرایش ابروهایتان اغراق‌آمیز به نظر برسد. اگر با این مشکل مواجه شدید، نگران نباشید. معمولاً دلیل بروز این اتفاق این است که بیش از حد از مواد آرایشی خود استفاده کرده‌اید. برای رفع آن، زوایای ابروهایتان را با برس ژل ابرو به آرامی صاف کنید، یا یک گوش پاک‌کن را در مقداری پاک کننده آرایش فرو کرده، آن قسمت را پاک کنید و دوباره آن را آرایش کنید.

برسی انواع سایه و رنگ ابرو از برترین برند ها

مرحله پنجم: هایلایتر بزنید.

تمام کارهایی را که روی ابروهای خود انجام داده‌اید با هایلایتر برجسته کنید. کشیدن هایلایتر به قسمت زیر و درست بالای قوس ابرو می‌تواند فرم ابروها را مشخص کرده و شکل ابروهایتان را نمایان‌تر کند. سپس، هایلایتر را با انگشت حلقه خود پخش کنید. اگر اطراف ابروهایتان لک شده است، برای پاک کردن سریع آن از کمی کانسیلر استفاده کنید.
ابروهای زیبا و آراسته در خدمت شماست. به یاد داشته باشید، تمرین و تکرار، نکات کلیدی برای یادگیری هستند. یک فرم واحد و «درست» که مناسب تمام ابروها باشد، وجود ندارد. پس تمرین و تکرار کنید تا ظاهر مورد علاقه و دلخواه خود را پیدا کنید.

نظرات کاربران

ایجاد نظر جدید

برای ایجاد نظر جدید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود/ثبت نام