ارسال رایگان برای خرید بالای پانصد هزارتومان.
دسته بندی
طرح و رنگ لاک ناخن ترند و شیک مخصوص پاییز و زمستان 2023
  • آموزش

طرح و رنگ لاک ناخن ترند و شیک مخصوص پاییز و زمستان 2023

  • 1402-09-27 13:54:44
طرح و رنگ لاک ناخن ترند و شیک مخصوص پاییز و زمستان 2023
فصل پاییز و زمستان دارای رنگ های زیبا و منحصر به فرد است که می‌توان از این رنگ های جذاب هم برای انتخاب رنگ لباس و استایل و هم برای طراحی و دیزاین ناخن ها ایده گرفت و زیبایی ناخن ها را چند برابر کرد . برای اینکه در پاییز بهترین رنگ لاک ناخن و طراحی و دیزاین ناخن را انتخاب کنید ، بهترین پیشنهاد این هست که از رنگهای موجود در طبیعی ایده بگیرید و از این طریق ، زیبایی و خاص بودن فصل پاییز را بر روی ناخن‌ های خود نیز به نمایش بگذارید !
اگر به دنبال رنگ و طراحی ناخن زیبا و شیک مخصوص پاییز امسال هستید، با ما همراه شوید تا با طرح‌ها و رنگ لاک ترند پاییز 2023 آشنا شوید.

1. رنگ لاک قرمز
این رنگ لاک، تمام طیف رنگ قرمز را در بر می‌گیرد. در انتخاب سایه و طیف رنگ قرمز برای لاک ناخن خود باید به تناژ پوست خود و همچنین، سلیقه‌ و استایل خود توجه داشته باشید. رنگی را انتخاب کنید که به شما می‌آید و برازنده‌ی شماست.

2. رنگ لاک مات
بین رنگ‌های لاک مات، طیف رنگ قهوه‌ای و مشکی مناسب فصل پاییز است. طیف رنگ قهوه‌ای، از کرمی و نخودی تا قهوه‌ای تیره، یادآور رنگ برگ‌های پاییزی هستند و به همین دلیل، رنگ‌های متناسب با فصل پاییز به شمار می‌روند. می‌توانید در اوایل پاییز از طیف‌های روشن‌تر شروع کنید و قدم به قدم همراه پاییز، به سمت طیف تیره‌تر رنگ قهوه‌ای و سپس، رنگ مشکی حرکت کنید.
از طیف رنگ قرمز مات نیز می‌توانید استفاده کنید. رنگ‌های مات بسیار شیک، جذاب و مناسب فصل سرما هستند.

3. رنگ لاک نود
رنگ نود جزو شیک‌ترین و با کلاس‌ترین رنگ‌های مناسب فصل پاییز است. رنگ لاک ساده‌ی نود بدون هیچ طرح و نقش خاص، جلوه‌ای شیک و در عین حال، ساده به ناخن‌های شما می‌بخشد. ر طور که بخواهیم در نظر بگیریم و حتی از موضوع ترند شدن هم بگذریم، رنگ‌های نود هیچ وقت قدیمی نمی‌شوند و همیشه جذاب بوده‌اند. رنگ های نود از آن جهت که خنثی هستد با همه چیز ست می‌شوند و در عین ساده بودن توجه زیادی را به خود جذب می‌کنند. به گفته روانشناس‌ها، آقایان چیزهایی را که ساده تر بتوانند درک و در مغز خود تحلیل کنند بیشتر می پسندند.

4. فرنچ نقره‌ای
ناخن‌هایی با فرنچ ساده که قسمت بالایی آن نقره‌ای رنگ است، از طرح‌های ناخن ترند پاییز امسال است. این رنگ همیشه جذاب بوده و از ترند لاک ناخن حذف نمی‌شود.

5. پوست پیازی
رنگ پوست پیازی با ته مایه‌ای از رنگ‌های صورتی و بنفش، یکی از شیک‌ترین و زیباترین رنگ‌های لاک مخصوص فصل پاییز به شمار می‌رود. پوست پیازی رنگ زیبایی است که با تمام رنگ ها همخوانی داشته و همه افراد با هر پوستی می‌توانند به راحتی از این رنگ استفاده نمایند.  

6. گل‌های پاییزی
یکی از طرح‌های ناخن ترند امسال، طرح گل با تم رنگ‌های پاییزی مثل زرد، نارنجی، قهوه‌ای و قرمز است. چند گل با این رنگ‌ها در زمینه‌ای از رنگ نود، ناخن‌هایی زیبا و جذاب را پدید می‌آورد.

7. سبز زیتونی
هرچند رنگ سبز روشن و براق مناسب فصل تابستان است، اما رنگ زیتونی کاملاً با پاییز جور در می‌آید. طرح‌های مختلف ناخن در کنار رنگ زیتونی، ناخن‌هایی جذاب و خیره‌کننده برایتان به ارمغان خواهند آورد.

8. میکرو فرنچ
این طرح ناخن، ترند تابستان امسال هم بود که در فصل پاییز نیز مورد استقبال گسترده قرار گرفته است. اگر ناخن‌های طبیعی و کوتاه دارید، طرح ناخن میکرو فرنچ مناسب شماست. در این طرح می‌توانیم مات و براق در یک رنگ استفاده شود.

9. آبی کاربنی
اگر علاقمند به رنگ های تیره هستید اما جرات و یا میلی به زدن رنگ های مختلف سیاه ندارید؛ باید به شما بگوییم در این پاییز آبی کاربنی خودمان می تواند، حال شما را خوب کند.این رنگ ناخن، ترند بهار و تابستان امسال نیز بوده است. آبی کاربنی یک رنگ عمیق و جذاب است که جلوه منحصربفردی به ناخن‌هایتان می‌بخشد.

10. مانیکور فرانسوی: ترندهای پاییز 2023
فرنچ برای هر طول ناخنی عالی است. یک مانیکور فرانسوی کلاسیک از دو رنگ خنثی تشکیل شده است که : لاک صورتی روشن در پایه و نوک سفید تمیز در عین حال شیک و محتاطانه به نظر می رسد. این نوع فرنچ فرانسوی در سال 2023 در اوج محبوبیت خواهد بود. اگرچه پاییز امسال، علاوه بر مانیکور فرانسوی کلاسیک، مانیکور فرانسوی با نوک سیاه نیز بسیار مورد پسند است.

11. طرح هات چاکلت
رنگ‌های خاکی همیشه در ماه‌های خنک‌تر محبوب هستند، اما طرح ناخن پاییز 1402 کمی متفاوت خواهد بود. قهوه‌ای شکلاتی رنگی گرم و خاص است که دنج‌ترین حال و هوای پاییزی را ایجاد می‌نماید، به‌خصوص زمانی که از لاک مات استفاده شود. رنگ قهوه‌ای شکلاتی همه‌کاره و کلاسیک است و مکمل تمام‌رنگ‌های پوست، فرم و طول ناخن‌ها است.
 

نظرات کاربران

ایجاد نظر جدید

برای ایجاد نظر جدید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود/ثبت نام