ارسال رایگان برای خرید بالای پانصد هزارتومان.
دسته بندی
انواع لیکوئید کاشت ناخن موجود در بازار
  • آموزش

انواع لیکوئید کاشت ناخن موجود در بازار

  • 1403-02-30 16:40:30
از لیکوئید کاشت ناخن برای خدمات زیبایی مانند کاشت ناخن استفاده می شود. کیفیت های متنوع و مختلفی از این محصول را می توانیم در بازار مشاهده نماییم. در نظر داشته باشید هرچه کیفیت لیکوئید خریداری شده بیشتر باشد، در نهایت کیفیت بالایی از یک کاشت را مشاهده خواهیم کرد. اما این محصول چیست؟ ماهیت فیزیکی آن چیست؟ در زمان خرید باید به چه نکاتی از آن توجه نماییم؟ انواع موجود آن در بازار کدام است؟ هشدار های مهم در زمان استفاده آن چه مواردی هستند؟ و هزاران سوال دیگر که با شنیدن نام این محصول ذهن شما درگیر خواهد کرد. برای پاسخ به این سوالات می توانید مقاله زیر را مطالعه نموده و اطلاعات لازم در این زمینه را به دست آورید. در نظر داشته باشید، می توانید برای خرید این محصول از طریق خرید اینترنتی نیز اقدام نمایید.  

کاربرد لیکوئید کاشت ناخن

مهم ترین و اساسی ترین کاربرد و وظیفه لیکوئید در زمان کاشت ناخن می باشد. ناخن کاران مقداری از لیکوئید مورد نظر و خریداری شده خود را در زمان کاشت درون ظرف لیکوئید خود خواهند ریخت و با استفاده از قلم کاشت، مقداری از لیکوئید را در ظرف مبدا به فرچه های قلم کاشت آغشته خواهند نمود. در این حالت می توانند از آسیب و خرابی فرچه قلم جلوگیری نموده و هم با رطوبت ایجاد شده حالت خاصی به فرچه ها القا نماید. در این حالت با قلم آغشته به لیکوئید کاشت ناخن به آرامی و با زاویه مشخص قلم را به درون ظرف پودر مورد نظر کاشت انتقال خواهند داد و مواد پودری کاشت با لیکوئید مورد نظر مخلوط می شود و ماده اصلی کاشت را تولید خواهد کرد. نه تنها در این زمینه بلکه بعد از انتقال مواد کاشت به ناخن این لیکوئید است که سرعت خشک شدن مواد کات را بالا خواهد برد و یکنواختی را برای ناخن و مواد کاشت ایجاد خواهد کرد. در نظر داشته باشید در نمونه های موجود لیکوئید می توانیم سرعت خشک شدن، کیفیت و رنگ های متعددی را مشاهده نماییم.    

انواع لیکوئید های موجود

دو دسته کلی از لیکوئید ها را می توانیم در دنیا مشاهده کنیم، از این دو نمونه و دو گروه، یکی با نام متان متیل اکریلیک (mma)  معمولا برای ناخن ها ضرر دارند و برای دندان پزشکی مورد استفاده قرار می گیرند. دومین نمونه و دومین گروه موجود به نام لیکوئید کاشت ناخن یا ( EMA) اتیل متا اکریلیت برای کاشت ناخن مناسب می باشد و می توانیم نمونه های متعدد و ساخت شده در شرکت های گوناگون با برند های مختلف آن ها را خریداری نماییم و در سالن های زیبایی از آن ها برای مشتریانمان استفاده کنیم.   
 

انواع لیکوئید کاشت ناخن موجود در بازار

اما گروه دوم با نام اتیل متا اکریلیک خود در بازار دارای سه گروه مختلف است. هر ناخن کار با توجه به نیاز خود و با توجه به نوع مهارت خود می تواند نمونه ای از آن را خریداری نموده و مورد استفاده قرار دهد. با توجه به سرعت خشک شدن لیکوئید کاشت ناخن می توانیم سه گروه زیر را معرفی نماییم:
  • لیکوئید کاشت ناخن چرب: این نمونه از لیکوئید ها با سرعت بسیار کمی خشک می شوند، به همین دلیل افراد مبتدی از آن ها بیشتر استفاده خواهند کرد.
  • لیکوئید کاشت ناخن متوسط: این نمونه را هر دو گروه مبتدی و پیشرفته مورد استفاده قرار می دهند. این نمونه سرعت تبخیر و خشک شدن متوسطی را دارا هستند.
  • لیکوئید خشک: این نمونه برای ناخن کاران حرفه ای دارای کاربرد است و سرعت تبخیر و خشک شدن این محصول بسیار بالا است. در نظر داشته باشید بعد از استفاده به سرعت باید ناخن را شکل دهید.

لیکوئید رنگی

لیکوئید کاشت ناخن دارای ماهیت فیزیکی مایع است و به همین دلیل می تواند پودر کاشت را در خود به سرعت حل نموده و مواد کاشت یک دستی را ایجاد کند. در حالت کلی لیکوئید ها دارای رنگ های صورتی، یاسی، آبی و ... هستند. توجه داشته باشید که شرکت های تولید کننده هر کدام دارای کیفیت های متنوع، رنگ مختلف و میزان بو و سرعت خشک شدن مختلفی را دارا هستند. لیکوئید های رنگی امروزه تازه به بازار آمده اند و مواد کاشت را رنگی خواهند نمود.

روش صحیح استفاده از لیکوئید

در زمان استفاده از ماده لیکوئید از ظرف مخصوص لیکوئید کاشت ناخن استفاده نمایید و میزان مشخصی از لیکوئید را در آن بریزید. در این حالت مایع لیکوئید خود را بی دلیل از دست نداده اید. از طرفی نیز در جریان باشید که بهتر است مایع لیکوئید ریخته شده در ظرف را به ظرف اصلی باز نگردانید، ممکن است آلودگی و یا ذرات گرد و غبار در آن موجود باشد و به ظرف اصلی انتقال داده شود. در زمان آغشته کردن قلم به لیکوئید دقت نمایید که لیکوئید اضافه موجود بر روی قلم را به وسیله کناره ظرف بگیرید. در این حالت غلظت طبیعی و مورد نیاز مواد کاشت خود را مشاهده خواهید نمود.  

هشدار های خرید و استفاده از لیکوئید کاشت ناخن

در زمان خرید لیکوئید به موارد زیر دقت نمایید:
  • لیکوئید کاشت ناخن مناسب و برند مطرحی را خریداری نمایید.
  • به اطلاعات و نوشته های موجود بر روی ظرف دقت نمایید و سپس اقدام به خرید کنید.
  • قیمت محصول و حجم کلی آن را بررسی نمایید.
  • در هنگام کار از دستکش و ماسک استفاده نمایید.
با توجه به این موارد می توانید از لیکوئید کاشت ناخن خریداری شده به آسانی استفاده نمایید و مشتریان شما و خود شما از کار خود نهایت رضایت را خواهید داشت.  

خرید اینترنتی لیکوئید کاشت ناخن

بعد از بررسی متعدد در زمینه لیکوئید می توانید برای خرید اینترنتی این ماده نیز اقدام نمایید. در نظر داشته باشید برای خرید لیکوئید حتما برند تولید کننده، اصل بودن محصول و کیفیت آن ها را در نظر داشته باشید. همچنین به معتبر بودن سایت نیز توجه کافی را داشته باشید. در این حالت می توانید بهترین نمونه و با کیفیت ترین نمونه را خریداری نمایید.  

برای خرید محصولات مواد کاشت ناخن اینجا کلیک کنید.

نظرات کاربران

ایجاد نظر جدید

برای ایجاد نظر جدید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود/ثبت نام