ارسال رایگان برای خرید بالای پانصد هزارتومان.
دسته بندی
چگونه ماسک مو نرم کننده در خانه درست کنیم؟
  • آموزش

چگونه ماسک مو نرم کننده در خانه درست کنیم؟

  • 1403-02-30 17:27:52
امروز در این مقاله از  مجله مارکتمون میخوایم به برسی : " چگونه ماسک مو نرم کننده در خانه درست کنیم ؟ "  بپردازیم. ماسک مو یکی از مهم ترین محصول مراقبتی از مو می باشد که برای استحکام بخشیدن به ریشه مو کاربرد بسیار دارد. معمولا ماسک های نرم کننده مو صنعتی دارای مواد شیمیایی هستند که در بازار عرضه می شوند که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. حال میخواهیم شما را با چند نرم کننده خانگی آشنا کنیم تا همیشه موهایی سالم و لطیف و درخشان داشته باشید.  

آموزش درست کردن چند نوع ماک مو نرم کننده:


1-ماسک مو نرم کننده تخم مرغ و روغن زیتون:

در این ماسک پروتئین زیادی وجود دارد. برای تهیه این ماسک ، ابتدا یک عدد تخم مرغ را به همراه یک قاشق غذاخوری روغن زیتون و مقدار کمی آب، به خوبی مخلوط کنید. زرده تخم مرغ نیز برای جلوگیری از ریزش مو بیسیار تاثیر دارد. این ماسک مو نرم کننده معمولا در حمام و بعد از شستن موها ، استفاده  می شود و باید حدود 5 الی 10 دقیقه روی موها بماند, سپس به خوبی آبکشی شود.  

2-ماسک مو نرم کننده سس مایونز و تخم مرغ:

یکی دیگر از موادی که برای نرم و لطیف کردن موها موثر است ، سس مایونز می باشد. برای تهیه این ماسک لازم است ، با توجه به حجم موهایتان ، مقداری سس مایونز را همراه با دو عدد تخم مرغ و یک عدد موز لِه شده ، به خوبی مخلوط نمایید تا به سفتی یک خمیر شود اما اگر بیشتر از حد سفت شد ، مقداری آب به آن اضافه کنید. این ماسک را حداقل باید 30 دقیقه رو موهایتان بماند و سپس مو هایتان را اب ولرم به خوبی آبکشی نمایید.

ماسک مو عسل و روغن زیتون:

 عسل نیز یکی از مواد طبیعی است که برای سلامت پوست و مو فواید بسیاری دارد. برای تهیه این ماسک نرم کننده لازم است : 3 قاشق غذاخوری عسل به همراه 3 قاشق غذاخوری روغن زیتون را به خوبی باهم ترکیب کنید و به آنها یک موز لِه شده نیز اضافه کنید. خمیر به دست آمده به مدت 30 دقیقه روی موهایتان بماند و سپس مو هایتان را اب ولرم به خوبی آبکشی نمایید.        

نظرات کاربران

ایجاد نظر جدید

برای ایجاد نظر جدید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود/ثبت نام