ارسال رایگان برای خرید بالای پانصد هزارتومان.
دسته بندی
ترفند های شگفت انگیز برای داشتن پوستی زیبا
  • آموزش

ترفند های شگفت انگیز برای داشتن پوستی زیبا

  • 1403-02-30 19:14:29
در این مقاله از مجله مارکتمون می خوایم به برسی " ترفند های شگفت انگیز برای داشتن پوستی زیبا " بپردازیم. پوست تاثیرگذار ترین عنصر در زیبایی هر فردی به شمار می رود و هر کسی دوست دارد که پوستی صاف و درخشان داشته باشد . برای یادگیری این ترفند های زیبایی ، مارکتمون را در ادامه مطالب دنبال کنید .

1- به مقدار کافی بخوابید :

اگر می خواهید پوستی شفاف تر و درخشان تر داشته باشید ، لازمه این کارخواب کافی و استراحت حداقل بین ۸ تا ۱۰ ساعت در هر شبانه روز می باشد .

2- سیگار نکشید :

 مصرف سیگار نه تنها برای سیستم ایمنی بدن مضر و خطرناک است ، بلکه برای پوست شما مخرب است و آسیب های فراوانی به پوست شما وارد می کند . به این ترتیب پوست شما دچار پیری زود رس نیز می شود . پس اگر پوستتون رو دوست دارید و سلامتی پوستتون براتون اهمیت داره ، مصرف سیگار رو از چرخه زندگیتون حذف کنید.

3- استفاده مداوم از کرم ضد آفتاب :

 هر روز از کرم های ضد آفتاب استفاده کنید و این کار را 15 دقیقه قبل از خروج از منزل انجام دهید . بهتر است هنگامی که بیرون از خانه هم هستید هر دو ساعت یکبار ، کرم ضد آفتاب را روی پوست خود تمدید کنید . با انجام این کار ، پوست خود را سالم و جوان تر نگه دارید .

4- قبل از خواب پوست خود را بشورید :

 حتما قبل از خواب نیز به پوست خود رسیدگی کنید. بخصوص هنگامی که صورتتان آرایش دارد یا از بیرون به داخل خانه آمدید ، صورت خود را با فوم های سشتشو یا صابون های مخصوص ، پوست خود را بشورید تا آلودگی ها و میکروب ها از بین بروند وتبدیل به جوش و آکنه روی پوست شما نشوند .

5- خوب غذا بخورید :

غذاهایی مثل فست فود ها یا سیب زمینی های سرخ شده بیرون ، بخاطر اینکه با روغن های پالم دار و کیفیت پایین درست می شوند ، برای پوست ما بی ضرر هم نیستند . پس بهتر است این دسته از مواد غذایی را از رژیم غذایی خود حدف کرده و جایگزین های بهتری برای آنها انتخاب کنید . این تعویض ساده مواد غذایی می تواند تاثیر مشهودی روی چهره ما داشته باشد .

6- استفاده از لوسیون های پاک کننده :

 شما به راحتی میتوانید به جای خریدن تونر ها یا لوسیپن ها مارک وگران قیمت از بهترین و تاثیر گذارترین وسایلی که به آسانی یافت میشوند ، استفاده کنید . یکی از این وسایل ارزان قیمت ، یخ است. شما میتوانید تکه ای از یخ را داخل پارچه ا ی قرار داده و آن را به صورت خود بمالید. این کار باعث بسته شدن منافذ باز پوستتون میشه و شادابی و نشاط رو به پوست شما هدیه می دهد .

برای خرید محصولات پوست و بدن اینجا کلیک کنید.


    شما برای داشتن پوستی زیبا چه اقداماتی را انجام می دهید ؟ خوشحال میشیم اون ها رو در قسمت نظرات به اشتراک بگزارید.   از اینکه همراه مارکتمون بودین متشکریم  !      

نظرات کاربران

ایجاد نظر جدید

برای ایجاد نظر جدید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود/ثبت نام