ارسال رایگان برای خرید بالای پانصد هزارتومان.
دسته بندی
5 راهکار موثر برای افزایش ماندگاری رنگ مو
  • آموزش

5 راهکار موثر برای افزایش ماندگاری رنگ مو

  • 1403-02-30 18:56:17
امروزه یکی از دلواپسی های اکثر خانم ها ، ماندگاری رنگ موی آنها می باشد که بتوانند رنگ مو ی خود را حداقل مانند روز اول نگه دارند. شما با رعایت چند نکته ساده و مهم می توانید رنگ موهایتان را مدت بیشتری روی سر خود، حفظ کنید و تا چند روز آینده درخشندگی موهایتان از بین نرود. پس با مجله مارکتمون همراه باشید تا درباره ی ماندگاری و افزایش رنگ مو بیشتر بدانید ؛

چه روش هایی موجب افزایش ماندگاری رنگ مو میشود؟ :

 
 

1-پرهیز کردن از شست و شوی بیش از حد موها :

اواع رنگ و مش ها ، هر چقدر هم کیفیت بالایی داشته باشد ، به عنوان یک عامل خارجی روی موهایتان قرار دارد و با شسی و شوی زیاد موها مقاومت رنگ مو کاهش می یابد. به این نکته نیز توجه داشته باشید که قبل از رنگ کردن موها و بعد از رنگ کردن آن، نیازی به شستن موها نیست و اگر قبل از رنگ کردن موها ، مو کمی چرب باشد خیلی بهتر است زیرا باعث ثبات بیشتر رنگ مو می شود و آسیب کمتری به مو وارد میکند. 2- استفاده از محصولات معتبر می تواند به ماندگاری رنگ مو کمک کند: مو ها نیز سهم عظیمی در زیبایی صورت ما دارند . برای اینکه به راحتی بتوانید ان را زیبا کنید . یکی از راه های ، استفاده از محصولات مناسب و با کیفیت  می باشد . در زمان خریدن رنگ مو بسیار دقت داشته باشید که محصولاتی که دارای کیفتی و ارزش بالایی هستند رو خریداری کنید, زیرا داخل مواد رنگ موها معمولا مواد شیمیایی وجود دارد که مستقیما روی مو سر اثر می گذارند.   

3- از وسایل حرارتی استفاده نکنید:

توجه داشته باشد که گرما باعث آسیب رساندن به رنگ موی شما می شود. یکی از روش های تاثیرگذار ماندگاری رنگ مو ، خشک کردن موها بطور طبیعی است.    

4- از موهایتان در برابر نور خورشید محافظت کنید:

نور خورشید یکی دیگر از مواردی است که باعث کمرنگ شدن رنگ موهایتان می شود. نور خورشید هم باعث آسیب های پوستی می شود و هم به پیاز مو بشدت آسیب می رساند و ماندگاری رنگ مو را بسیار کاهش می دهد. پس پیشنهاد می شود ، که در برابر نور خورشید ، موهایتان با روسری بپوشانید یا از محصولاتی که از موهایتان در برابر اشعه نور خورشید محافظت   میکنند ، استفاده کنید. 

5- قبل از رفتن به استخر، موهایتان را با آب شهری خیس کنید:

یکی دیگر از مواد آسیب رسان به مو، کلر موجود در آب استخر است. پس برای مراقبت از ماندگاری رنگ مو، باید از کلر موجود در آب استخر دوری کنید. پس توصیه می شود قبل از ورود به استخر موهایتان را با آب شهری خیس کنید ، در این صورت موها آب شهری را خود جذب می کند و مانع رسیدن کار به موی شما می شود.  

نظرات کاربران

ایجاد نظر جدید

برای ایجاد نظر جدید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود/ثبت نام