ارسال رایگان برای خرید بالای پانصد هزارتومان.
دسته بندی
5 روش طبیعی برای کاهش چین و چروک پوست صورت
  • آموزش

5 روش طبیعی برای کاهش چین و چروک پوست صورت

  • 1403-02-30 19:55:50
در این مقاله از مارکتمون میخوایم به برسی روش های طبیعی برای کاهش چین و چروک پوست صورت بپردازیم.

اگر شما هم نگران چروک شدن صورت خود هستید، و یا میخواهید چین و چروک به وجود آمده در صورتتان را از بین ببرید ، با مجله مارکتمون همراه باشید تا با 5 راهکار بسیار ساده و کاربردی ، آشنا شوید:


سفیده تخم مرغ:

سفیده تخم مرغ منبع پروتئین است پس برای شروع کار کافیست ، چند عدد سفیده تخم مرغ را در یک ظرف کوچک ریخته وبه خوبی مخلوط کنید. این ترکیب را روی پوست صورتتان ماساژ دهید و بگذارید برای 15 دقیقه روی صورتتان بماند. پس از آن ، صورت خود را با آب ولرم بشورید.  

روغن زیتون :

روغن زیتون طبیعی میتواند به نرمی و شادابی پوست صورت کمک فراوانی کند. شما قبل از خواب ، چند قطره روغن زیتون را به آرامی روی پوستتان ماساژ دهید و پس از گذشت چند دقیقه صورت خود را با یک حوله نرم پاک کنید. نکته: تگر پوست چربی دارید ،توصیه می شود که حتما از پزشک متخصص پوست مشاوره بگیرید.  

ماساژ:

شما به راحتی و با استفاد از یک لوسیون صورت مخصوص پوستتان، میتوانید پوست خود را ماساژ دهید و میتوانید بیشتر روی نقاطی مانند گردن ، زیر چشم و پیشانی تمرکز کنید. ماساژ صورت کمک میکند که پف صورت و زیر چشم بخوابد و به مرور زمان کم شود و از بین برود؛ همچنین موجب افزایش گردش خون در پوست شما می شود.   

میوه و سبزیجات:

میوه و سبزیجات منبع ویتامین هستند که برای پوست بسیار موثر و مفید اند و از بروز چین و چروک در گذر زمان ، جلوگیری میکنند.    

آبلیمو:

یک عدد لیمو را برش داده و آن را روی خطوط چین و چروک صورت خود بگذارید. لیمو به روشن تر شدن صورت و کاهش چین و چروک کمک فراوانی می کند و باعث نرم و لطیف تر شدن پوست صورت میشود.   

نظرات کاربران

ایجاد نظر جدید

برای ایجاد نظر جدید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود/ثبت نام