ارسال رایگان برای خرید بالای پانصد هزارتومان.
دسته بندی
معرفی 4 تا از بهترین شیر پاک کن های خانگی برای پوست
  • آموزش

معرفی 4 تا از بهترین شیر پاک کن های خانگی برای پوست

  • 1403-02-30 13:52:14

رایج شدن شیر پاک کن :

امروزه شیر پاک کن های خانگی بسیار رایج شده اند و کاربرد زیادی دارند. معمولا شیر پاک کن عای شیمیایی یا صنعتی که در بازار عرضه می شوند،قیمت های بالایی دارند؛ اکثر خانم ها ترجیح می دهند که خودشان در خانه و با مواد کاملا طبیعی شیرپاک کن بسازند. پس در این مقاله با مجله مارکتمون همراه باشید تا در خصوص شیر پاک کن های خانگی و مزایای آنها صحبت کنیم.  

شناخت انواع پوست برای استفاده از شیرپاک کن های خانگی:

شناخت پوست موجب می شود تا بدانید از چه موادی برای درست کردن شیر پاک کن استفاده کنید. اگر دارای پوستی پرب هستید باید از مرکباتی که اسیدی هستند استفاده کنید تا میزان درصد چربی پوستتان را کاهش دهد و اگر دارای پوستی حساس هستید،می توانید از عصاره چای سبز و آلوئه ورا استفاده کنید تا همیشه پوستی نرم و بدون خشکی داشته باشید.  

تهیه چند نمونه از شیر پاک کن های خانگی:

1-شیرپاک کن سیب زمینی :

 اگر دوست دارید که همراه پاک کردن آرایشتان از روی صورتتان لکه های پوستی هم از روی صورتتان محو شود؛ میتوانید برای تهیه این شیرپاک کن ، دو عدد سیب زمینی را آب پز کنید و سپس آن را پوره کنید و با یک لیوان شیر مخلوط کنید. شما میتوانید از این شیرپاک کن هر شب استفاده کنید و تا 24 ساعت میتوانید از آن در یخچال نگه داری کنید.    

2-شیرپاک کن نعناع به همراه جعفری :

     برای درست کردن این شیرپاک کن میتوانید 4 قاشق نعنا و 4 قاشق جعفری خرد شده و یک لیوان شیر را با هم مخلوط کنید و 12 ساعت این ترکیب را ئاخل یخچال  بگذارید. سپس این ترکیب را تز صافی رد کنید و هر روز برای پاک کردن آرایشتان ، استفاده کنید.  

3-شیرپاک کن هویج :

   برای درست کردن این شیرپاک کن میتوانید: 2 عدد هویج بزرگ را رنده کرده تا پوره شوند و به آن مقداری شیر اضافه کنید. شما با این مخلوط می توانید هر روز آرایش صورتتان را پاک کنید .  

4- شیرپاک کن عسل و زرده تخم مرغ :

   برای درست کردن این شیرپاک کن لازم است،مقداری عسل را با یک عدد زرده تخم مرغ و یک لیوان شیر به خوبی مخلوط کنید. هر روز از این ترکیب برای پاک کردن آرایشتان استفاده کنید.  
  اگر شما هم تجربه ای در این زمنیه داشتین،خوشحال میشیم که اون رودر قسمت نظرات مارکتمون به اشتراک بزارین .  

نظرات کاربران

ایجاد نظر جدید

برای ایجاد نظر جدید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود/ثبت نام