ارسال رایگان برای خرید بالای پانصد هزارتومان.
دسته بندی
آیا اصلاح صورت با تیغ برای پوست صورت خانم ها ضرر دارد؟
  • آموزش

آیا اصلاح صورت با تیغ برای پوست صورت خانم ها ضرر دارد؟

  • 1403-02-30 12:22:24
اصلاح صورت برای خانم ها یکی از مشکلات بزرگ آنها محسوب میشود. بسیاری از خانم ها بخاطر مشغله های کاری که دارند حتی فرصتی برای رفتن به سالن های آرایشی هم ندارند و گاهی برای اینکه سریع تر صورت خود را اصلاح کنند، از تیغ استفاده می کنند؛ که این روش با مزایا و معایبی همراه است که امروز در مجله مارکتمون به آن می پردازیم:  

نکات مهم اصلاح صورت با تیغ :

1-دقت داشته باشید، که اصلاح صورت با تیغ برای پوست صورت مستعدآکنه و جوش اصلا مناسب نمی باشد بدلیل آنکه باعث می شود پوست صورت همچنان جوش بزند. 2- این نکته رو هم در نظر داشته باشید که تیغ اصلاح صورت با تیغ اصلاح بدن کاملا متفاوت است و اگر از تیغ اصلاح بدن برای صورت استفاده کنید، موجب ایجاد زخم روی پوستتان می شود.  

مزایای اصلاح صورت با تیغ :

1-اصلاح صورت با تیغ به داشتن پوستی روشن کمک می کند. 2- باعث لایه برداری پوست صورت می شود. 3- این روش نیازمند هزینه بالا نیست و شما میتوانید با کمترین هزینه و در فرصتی مناسب صورت خود را در خانه اصلاح کنید. 4- توجه کنید که کلا بعد از اصلاح صورت آرایش نکنید زیرا منافذ پوست باز است و چربی که وارد پوست می شود باعث به وجود آمدن جوش و آکنه روی پوست می شود. 

معایب اصلاح صورت با تیغ :

1-بسیاری از افراد فکر میکنند که اصلاح صورت با تیغ باعث پر پشت شدن موهای صورت می شود که این طرز فکری کاملا غلط می باشد پرا که تیغ هیچ تاثیری در رویش بیش از حد موی صورت ندارد و رشد موی صورت ، سرعتی ثابت دارد. 2- اصلاح صورت با تیغ برای خانم هایی که پوست هایی حساس دارند می تواند باعث ایجاد جوش، خارش، آکنه، لک های پوستی و... شود که باید روش های دیگری را جایگزین کنند.  
اگر شما هم تجربه ای در این زمنیه داشتین،خوشحال میشیم که اون رو در قسمت نظرات مارکتمون به اشتراک بزارین .

نظرات کاربران

ایجاد نظر جدید

برای ایجاد نظر جدید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود/ثبت نام