ارسال رایگان برای خرید بالای پانصد هزارتومان.
دسته بندی
چگونه از مژه مصنوعی استفاده کنیم؟ 5 مرحله زدن مژه مصنوعی
  • آموزش

چگونه از مژه مصنوعی استفاده کنیم؟ 5 مرحله زدن مژه مصنوعی

  • 1403-02-30 11:59:35
چه هر روز از مژه مصنوعی استفاده کنید  و چه آنها را برای یک موقعیت خاص ذخیره کنید، مژه مصنوعی واقعا می تواند بازی آرایش شما را متحول کند. تنها نقطه ضعف مژه مصنوعی این است که استفاده از مژه‌های مصنوعی می‌تواند کمی مشکل باشد، اما با کمی تمرین چند دقیقه طول می‌کشد! در این مقاله همراه شما خواهیم بود که چگونه مژه مصنوعی بزنید تا چشمانتان جذابیت مورد نیاز خود را داشته باشد.

آنچه برای استفاده از مژه مصنوعی نیاز دارید

چند ابزار وجود دارد که باید قبل از اینکه حتی به مژه زدن خود فکر کنید، آنها تهیه را نمایید .
  • مژه مصنوعی
  • موچین
  • چسب مژه
  • قیچی آرایشی
اگر کاملاً آماده نیستید که به دنیای مژه‌های مصنوعی وارد شوید، چند مژه برجسته را امتحان کنید، که به سادگی گوشه بیرونی مژه‌های شما را برجسته می‌کند. نه تنها استفاده از این مژه ها آسان تر است – برای مبتدیان عالی است – بلکه آنها همچنین بدون ایجاد ظاهری بیش از حد میک آپ شده ، جلوه ای طبیعی به شما می دهند.   

نحوه زدن مژه مصنوعی - راهنمای گام به گام

مرحله 1

با شروع از یکی از گوشه ها، مژه های خود را با احتیاط با موچین از روی بسته بردارید. برای اندازه‌گیری مژه‌هایتان، آن‌ها را روی خط مژه‌تان نگه دارید و بر اساس آن کوتاه کنید. شما صد در صد  نمی خواهید آن ها در گوشه بیرونی چشم شما آویزان شوند، زیرا این کار باعث می شود که چشمان شما افتاده به نظر برسند - سعی کنید آنها را دقیقاً به اندازه مژه های خود ببرید. این نکته خیلی مهم است.

گام 2

برای قالب‌گیری و انعطاف‌پذیری بیشتر مژه‌ها، سعی کنید آن‌ها را برای چند ثانیه دور انگشت خود خم کنید. این کار استفاده را آسان تر می کند و اطمینان حاصل می کند که مژه های شما در طول روز شل نمی شوند!

مرحله 3

چسب مژه Duo خود را به هر مژه بزنید. وسوسه نشوید که مقدار زیادی چسب بزنید زیرا این کار به نفع شما نخواهد بود! می خواهید یک لایه نازک از چسب را در امتداد ریشه مژه نقطه بزنید و بگذارید چند ثانیه خشک شود. قبل از زدن چسب مژه صبر کنید تا چسب مژه را بمالید، این کار باعث می شود که چسب مژه راحت تر چسبناک شود و به مژه های شما بچسبد.

مرحله 4

اکنون زمان آن است که قسمت مهم را انجام دهید- مژه های مصنوعی خود را بچسبانید ! موچین خود را بردارید و مژه های خود را بگیرید. به پایین در آینه نگاه کنید و ریشه مژه را با خط مژه خود خط بزنید. نکته بالا - با نگاه کردن به پایین در آینه هنگام زدن مژه ها، می توانید به خوبی کار را نهایی کنید. مژه های خود را به آرامی روی خط مژه خود فشار دهید و سپس از انتهای معکوس موچین خود استفاده کنید تا به آرامی مژه ها را روی خط مژه خود فشار دهید 

مرحله 5

اگر متوجه شکافی بین مژه های طبیعی و مژه مصنوعی خود شدید، نگران نباشید! برای پنهان کردن شکاف کافی است با کمی خط چشم این شکاف را پر کنید. به زودی به استفاده از مژه مصنوعی عادت خواهید کرد و می توانید آنها را به راحتی استفاده نمایید - فقط کمی تمرین می خواهد.

مرحله 6

برای اینکه مژه های مصنوعی خود را با مژه های خود ترکیب کنید، کمی ریمل بزنید و خبر خوب که الان آماده هستید که بروید پلک بزنید و مژه های خود را تکان دهید! و از آنها لذت ببرید.  

بهترین مژه مصنوعی ها تولید کدام برندها هستند؟

برندهای Ardell، Velour، Eliace، SEPHORA، kiss و Tarteist تولیدکننده بهترین مژه مصنوعی در دنیا هستند.

توضیحی در مورد اقسام مژه های مصنوعی در بازار لوازم آرایشی

  • مژه مصنوعی‌های نواری:

مژه مصنوعی‌های نواری به دو صورت تولید شده‌اند، این مدل از مژه مصنوعی بر روی نوار‌هایی مشکی یا نامرئی چسبانده شده‌اند و استفاده راحت‌تری به نسبت مژه‌های شاخه‌ای دارند. در نظر داشته باشید که مژه با نوار نامرئی حالت طبیعی‌تری به چشمان شما می‌دهد. سایز این مژه‌ها به دو صورت نیمه و کامل است که بسته به حالت چشمانتان و نوع میکاپ می‌توانید مدل مناسب را انتخاب کنید. این مژه ها زیبایی خاصی به صورت و چشمان شما می دهد.
  • مژه مصنوعی شاخه‌ای:
این مژه‌ها به صورت تک تک و در سایز‌های مختلف موجود هستند و نتیجه بسیار طبیعی‌تری به نسبت مژه‌های نواری دارند؛ اما برای استفاده از آنها باید حرفه‌ای باشید و چسباندن آن‌ها کار آسانی نیست.
  • مژه مصنوعی مگنتی(آهنربایی):

کار با این مژه بسیار راحت است و نیاز به چسب ندارد. مژه مصنوعی مگنتی از دو قسمت تشکیل شده که به بالا و پایین مژه‌های شما می‌چسبد. این مدل مژه در این روزها بسیار طرفدار پیدا کرده است. چون استفاده از آنها بسیار راحت و لذتبخش است .   

برای خرید انواع مژه مصنوعی اینجا کلیک کنید.

نظرات کاربران

ایجاد نظر جدید

برای ایجاد نظر جدید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود/ثبت نام