ارسال رایگان برای خرید بالای پانصد هزارتومان.
دسته بندی
3 ترفند فوق العاده برای داشتن پوستی بدون جوش و لک
  • آموزش

3 ترفند فوق العاده برای داشتن پوستی بدون جوش و لک

  • 1403-02-31 00:12:17
در این مقاله از مجله مارکتمون میخوایم به برسی و معرفی : ” ماسک زردچوبه و گوجه فرنگی ، ماسک پوست پرتقال و ماسک شیر و عسل ، ” بپردازیم. پوست یکی از مهم ترین عضو های صورت به شمار می رود و زود تر از سایر بخش های بدن ، آسیب میبیند. جوش و آکنه، لک ، بیماری های پوستی ، چین و چروک از جمله مشکلاتی هستند که در پوست صورت خیلی زود پدیدار می شوند و ظاهری نامناسب را برای پوست صورت به وجود می آورند.  

3 ترفند فوق العاده برای داشتن پوستی صاف و بدون جوش و لک:

1- ماسک زردچوبه و گوجه فرنگی :

     این ماسک یکی از ماسک های خیلی عالی برای داشتن پوستی صاف است. برای درست کردن این ماسک ، لازم است یک قاشق غذاخوری آب گوجه فرنگی و یک قاشق زرد چوبه را با هم مخلوط کنید و روی پوستتان به مدت 20 دقیقه بگذارید. سپس صورتتان را با آب سرد بشورید. ( این ماسک را قبل از حمام استفاده کنید.)    

2- ماسک پوست پرتقال :

 پرتقال جزو آن دسته از میوه هایی است که پر از ویتامین سی می باشد . برای درست کردن این ماسک لازم است 2 تا 3 قاشق پودر پوست پرتقال را با عسل ، زردچوبه و ماست مخلوط کنید. به مدت 15 دقیقه روی پوستتان قرار دهید. سپس با آب سرد صورتتان را بشورید . این ماسک را قبل از حمام استفاده کنید و بعد از حمام نیز به صورتتان مرطوب کننده بزنید.    

3- ماسک شیر و عسل :

 این ماسک مناسب جوانسازی پوست صورت است. برای درست کردن این ماسک لازم است یک قاشق غذاخوری شیر را با آبلیمو و عسل به خوبی با هم ترکیب کنید و 20 دقیقیه این ماسک را روی صورتتان قرار دهید. سپس با آب ولرم صورتتان را بشورید.  
  اگر شما هم تجربه ای در این زمنیه داشتین،خوشحال میشیم که اون رودر قسمت نظرات مارکتمون به اشتراک بزارین .
 
   

نظرات کاربران

ایجاد نظر جدید

برای ایجاد نظر جدید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود/ثبت نام