ارسال رایگان برای خرید بالای پانصد هزارتومان.
دسته بندی
معرفی 3 ماسک ضد چروک دور چشم خانگی
  • آموزش

معرفی 3 ماسک ضد چروک دور چشم خانگی

  • 1403-02-30 23:12:04
در این مقاله از مجله مارکتمون میخوایم به برسی : ” نحوه درست کردن ضد چروک دور چشم ”  بپردازیم. یکی دیگر از لوازم آرایشی بهداشتی که بین خانم ها طرفداران زیادی دارد، کرم ضد چروک دور چشم است که البته بعضی از آقایان نیز از کرم ضد چروک استفاده میکنند اما بیشتر بین خانم ها رواج دارد. کرم ضد چروک دور چشم میتواند از کاهش چین و چروک به وجود آمده روی پوست جلوگیری کند. برخی از کرم های ضد چروک صنعتی موجب حساسیت در دور چشم می شوند که این اصلا خوشایند نیست. پس شما میتوانید خودتان با کم ترین هزینه برای خود ، کرم ضذ چروک دور چشم بسازید و استفاده کنید.  

نحوه درست کردن ضد چروک دور چشم :

1- کرم ضد چروک دور چشم روغن نارگیل :

 مواد مورد نیاز: 1-روغن نارگیل ،نصف پیمانه 2- روغن جوانه گندم ، نصف پیمانه برای درست کردن این ماسک لازم است تا به میزان مساوی از هر دو روغن را با هم به خوبی ترکیب کنید. بعد آنها را داخل یک ظرف فلزی بریزید و به صورت غیر مستقیم روی شعله گاز  قرار دهید( می توانید از بخار آب هم کمک بگیرید) پس از اینکه روغن ها به خوبی با هم ترکیب شدند، آنها را داخل ظرفی ریخته و در یخچال نگه دارید. این کرم دست ساز ضد چروک عالی را می توانید شب ها قبل از خواب استفاده کنید.  

2- کرم ضد چروک دور چشم آلوئه ورا و عسل :

 مواد مورد نیاز: 1-عسل(یک قاشق غذاخوری) 2- موم(یک قاشق غذاخوری) 3- آبلیمو(5تا15 قطره) 4- عصاره آلوئه ورا(15 قطره)    

کرم ضد چروک دور چشم روغن بادام :

 مواد مورد نیاز: 1-روغن بادام شیرین(یک قاشق عذاخوری) 2-روغن نارگیل(یک قاشق غذاخوری) 3-روغن ویتامین ایی0(دو قاشق غذاخوری) برای درست کردن این کرم لازم است تمام مواد را با هم ترکیب کنید. این کرم ضد چروک برای از بین بردن چروک اطراف چشم بسیار تاثیرگذار است و بدلیل ویتامین ایی که داخل آن استفاده می شود،دارای آنتی باکتریال های زیادی است که از پیری پوست جلوگیری میکند. این کرم را نیز باید در یخچال نگه داری کنید. برای درست کردن این کرم کافیست تا اول موم را با حرارت کم ذوب کرده تا کاملا نرم شود. بعد از انجام این کار، عسل و آبلیمو وآلوئه ورا را به آن اضافه کنید و به خوبی با هم ترکیب کنید. این کرم ضد چروک دور چشم را فقط میتوانید به مدت یک ماه داخل یخچال نگه داری کنید.  
 
اگر شما هم تجربه ای در این زمنیه داشتین،خوشحال میشیم که اون رودر قسمت نظرات مارکتمون به اشتراک بزارین .

نظرات کاربران

ایجاد نظر جدید

برای ایجاد نظر جدید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود/ثبت نام