ارسال رایگان برای خرید بالای پانصد هزارتومان.
دسته بندی
5 دلیل برای اینکه از دکلره کردن موهایتان جلوگیری کنید
  • آموزش

5 دلیل برای اینکه از دکلره کردن موهایتان جلوگیری کنید

  • 1403-02-30 23:12:04
در این مقاله از مجله مارکتمون میخوایم به برسی : ” آشنایی با عوارض دکلره مو ”  بپردازیم. همراه ما باشید. آسیب های دکلره ممکن است خیلی زیاد باشد. ازجمله سفید شدن موها، ریزش موها، خشکی مو و به وجود آمدن موخوره اشاره کرد و بیشتر این مشکلات برای کسانی که پوست سر حساسی دارند ، به وجود می آید.  

آشنایی با عوارض دکلره مو :

1- از بین رفتن رطوبت موها:

یکی از شایع ترین آسیب دکلره به موها، کم شدن رطوبت موها می باشد. اگر موها رطوبت خود را از دست بدهند و رطوبت رسانی به مو صورت نگیرد، باعث شکنندگی موها میشود, چرا که مو ها مقاومت خود را از دست داده اند و آسیب پذیر شده اند.ب  

2- سوختن موها :

یکی دیگر از رایج ترین عوارض دکلره به موها، سوختن مو ها می باشد. اگر از آن دسته از خانم هایی هستید که پوست سرتان به راحتی آسیب نیبیند و در زمان دکلره دچار قرمزی، التهاب و یا خارش می شوید، سریعا موهایتان را بشورید.    

3- شکننده شدن موها :

یکی از آسیب های دیگر دکلره افزایش میزان شکنندگی مو می باشد که این مورد باعث می شود تا مقاومت مو در مقابل عوامل طبیعی کاهش پیدا کند. و پوست سر را بسیار ضغیف سازد و موجب کنده شدن راحت مو از ریشه مو شود.  

4- وز شدن و پف کردن موها:

دکلره باعث می شود تا کوتیکول مو ها بسیار ضعیف شده و باعث پف کردن مو ها شود. موهای پف کرده تبدیل به موهای وز شده می شود و هنگام شانه کشیدن مو، باعث ریزش شدید موها می شود.   
 
اگر شما هم تجربه ای در این زمنیه داشتین،خوشحال میشیم که اون رودر قسمت نظرات مارکتمون به اشتراک بزارین .

نظرات کاربران

ایجاد نظر جدید

برای ایجاد نظر جدید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود/ثبت نام