دسته بندی
رنگ موهای ترند 2022
  • آموزش

رنگ موهای ترند 2022

  • 1401-08-08 12:35:35
یکی از ساده‌ترین راهها برای ایجاد تغییر در چهره، رنگ کردن موهاست، حال فرقی نمی‌کند چه سراغ بلوند پلاتینی برویم یا هایلایت و لولایت. در این مقاله رنگ موهای ترند امسال را معرفی می‌کنیم تا بتوانید رنگ موردعلاقه خود را از بین این رنگ‌های بروز و زیبا انتخاب کنید.
البته در انتخاب رنگ مو چند نکته مهم را باید مورد توجه قرار دهید. برای آگاهی از این نکات و انتخاب بهترین و مناسب‌‌ترین رنگ مو می‌توانید این مقاله را مطالعه کنید: چگونه رنگ موی مناسب خود را انتخاب کنیم؟

1. بلوند یخی

بلوند یخی یکی از رنگ‌های جذاب و محبوب امسال است. برای رسیدن به رنگ موی زیبای پاریس هیلتون باید هایلایت‌هایی هم برای ایجاد رنگ بلوند کرمی روی موها داشته باشید.

برای خرید شامپو رنگ مو اینجا کلیک کنید .

2. فر لایت

سال 2022 سال حکمرانی موهای فرفری است. هایلایت کردن موهای فر همیشه این نگرانی وجود دارد که حالت فر موها از بین برود یا مو آسیب ببیند. برای جلوگیری از این اتفاق بهتر است فقط آن قسمت‌هایی را که دوست دارید دیده شوند، هایلایت کنید.

3. خرمایی تیره

مگان فاکس اغلب با رنگ موی مشکی دیده می‌شود، اما در این تصویر رگه‌هایی از لایت‌ قهوه‌ای رنگ در موهایش دیده می‌شود و برای کسانی که رنگ موی تیره را می‌پسندند، نمونه زیبایی برای الگو گرفتن است.

4. مسی

این نمونه با سایه قرمز توت‌فرنگی محو، هم روی موهای بلوند و هم روی تناژهای دیگر رنگ قرمز به خوبی جلوه می‌کند. بهترین راه برای رسیدن به این رنگ، پایه بلوند با زیرتناژ مسی است.

5. هایلایت

رنگ مویی که هیلی بیبر در این تصویر دارد، شبیه بالیاژ است که اغلب می‌شناسیم و دوست داریم، البته کمی تیره‌تر. رنگ تیره طبیعی با کمی هایلایت در اطراف سر و صورت و انتهای ساقه‌های مو جلوه زیبایی دارد. می‌توان با تغییر تکنیک هایلایت، کمی عمق به ریشه‌ها داد و بین هایلایت‌ها و رنگ پایه کنتراست ایجاد کرد.

6. هایلایت درخشان

امسال رنگ‌های تیره با هایلایت‌های درخشان و یا آمبره با رنگ‌های زنده و تند بسیار محبوب هستند. رنگ‌ پایه طبیعی با لایه‌هایی از رنگ‌های درخشان، می‌تواند ترکیب بسیار چشم‌نواز و جذابی باشد.

7. کاراملی

سال 2022 سال رنگ‌ موهای گرم است. موهای خرمایی با سایه‌هایی از مسی، قهوه‌ای مایل به قرمز، و یا کاراملی ترکیب لاکچری و دلنشینی را به وجود می‌آورد.

8. قهوه‌ای مایل به قرمز

رنگ موی قهوه‌ای مایل به قرمز نیز در سال 2022 بسیار رایج و محبوب است. ترکیب رنگ موی خرمایی و قهوه‌ای مایل به قرمز از آن دسته ترندهای رنگ موی امسال به شمار می‌رود.

9. آمبره بلند

هایلایت‌هایی با فاصله زیاد از ریشه مو هم ترند متداول امسال است. اگر سال گذشته هایلایت کرده باشید و امسال با بلند شدن موها هایلایت‌ها از ریشه فاصله گرفته باشند، شما درست در نقطه ترند سال 2022 قرار گرفته‌اید.

برای خرید انواع واریاسون اینجا کلیک کنید .

10. صورتی انیمه

صورتی گرم هم یکی دیگر از ترندهای امسال به شمار می‌رود. برای کسانی که به دنبال رنگ مویی خاص هستند، رنگ صورتی درخشان بهترین گزینه است.

11. قهوه‌ای

رنگ خرمایی روشن در کنار موهای تیره‌تر جلوه و بُعد زیبایی به موها می‌بخشد.

12. مسی چندبُعدی

برای کسانی که به دنبال رنگ امروزی‌تری نسبت به مسی ساده هستند، رنگ موی مسی چندبُعدی انتخاب مناسبی است. رنگ مسی از آن دسته رنگ‌هایی است که به اغلب تناژهای پوست‌ می‌نشیند و به همین دلیل، می‌تواند جزو رنگ موهای ترند سال 2022 باشد. تنها کاری که باید انجام شود این است که رگه‌هایی از هایلایت به موها اضافه شود.



 

نظرات کاربران

ایجاد نظر جدید

برای ایجاد نظر جدید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود/ثبت نام