ارسال رایگان برای خرید بالای پانصد هزارتومان.
دسته بندی
انواع سر سوهان ناخن و کاربرد های آن
  • آموزش

انواع سر سوهان ناخن و کاربرد های آن

  • 1403-02-07 20:39:17
سر سوهان ناخن را برای خدمات ناخن متنوعی می توانیم مورد استفاده قرار دهیم. امروزه سالن های آرایشی برای رساندن خدمات متنوع تاسیس می شوند و بسیاری از بانوان برای تغییر و تنوع به آنها مراجعه خواهند نمود. نمونه ای از این خدمات، خدمات مربوط به ناخن است. برای آن که بتوانید خدمات متنوع ناخن را در سالن های خود به انجام برسانید باید تجهیزات متنوع و با کیفیت را تهیه نمایید، یکی از این تجهیزات که برای هر ناخن کاری مهم خواهد بود، خرید انواع سر سوهان ناخن است. این محصول دارای نمونه های متعدد و با کاربرد های مختلف است، شما می توانید با توجه به نیاز خود از بین نمونه های موجود، مدل های مختلف را تهیه نمایید. در این مقاله اطلاعاتی در زمینه این محصولات در اختیار شما خوانندگان قرار خواهیم داد، در این حالت می توانید بهترین محصول را خریداری و مورد استفاده قرار دهید و کیفیت نهایی کار خود را نیز افزایش دهید.  

استفاده از سر سوهان ناخن در خدمات متنوع ناخن

خدمات متنوع و مختلفی در زمینه ناخن را می توانیم در سالن های زیبایی مشاهده کنیم. بسیاری برای تغییر و اصلاح فرم ناخن های خود به این سالن ها مراجعه می کنند، تعدادی برای بلند کردن ناخن های خود، تعدادی برای تنوع، تعدادی دیگر نیز برای جلوگیری از شکسته شدن ناخن های خود برای انواع خدمات ناخن مانند انواع روش های کاشت، انواع کاور ها، ژلیش، لمینت و .... اقدام خواهند کرد. در این حالت چه برای ناخن های دست و چه برای ناخن های پا نیازمند زیر سازی و پدیکور و مانیکور های اصولی خواهید بود. برای انجام این خدمات نیازمند وسایل و ابزار های متنوعی مانند سوهان برقی، سوهان دستی، لاک خشک کن و ... هستید. از مهم ترین ابزار های دیگری که در انواع خدمات ناخن مورد استفاده قرار می گیرند، سر سوهان ناخن هستند. توجه داشته باشید، استفاده از انواع موجود این محصولات مستلزم آموزش و مهارت است.

انواع سر سوهان ناخن و کاربرد آن ها

برای آن که آموزش های لازم را شروع کنید، باید نیاز خود در زمینه خرید محصولات را بدانید، در این حالت می توانید تنها برای خرید وسایل مورد نیاز و با کیفیت اقدام نمایید. از انواع سر سوهان ناخن که به آنها نیازمند خواهید بود می توانیم نمونه های زیر را با توجه به شکل ظاهری و کاربرد معرفی نماییم:   سر سوهان استوانه ای (Barrel bit): این نمونه از سر سوهان ها به عنوان نمونه های قدرتمند یاد می شود. به همین دلیل بهتر است بر روی ناخن های اصلی از آن استفاده نکنید و تنها برای صیقل دادن سطح مواد کاشت قرار داده شده از آن استفاده نمایید. استوانه ای سر گرد(Round barrel bit): با همان کارایی سر سوهان استوانه ای می باشد، با این تفاوت که به دلیل نرم تر بودن امکان ایجاد آسیب برای ناخن و کوتیکول را در آن مشاهده نخواهیم کرد. سر سوهان ناخن مخروطی سر تخت (Tapered barrel bit): این محصول نیز برای کم نمودن و صیقل دادن مواد کاشت قرار داده شده بر روی ناخن استفاده می شود. به دلیل شکل ظاهری موجود برای دورگیری ناخن نیز از آن استفاده خواهد شد. سر سوهان مخروطی سر گرد (Cone bit): این محصول را برای هم سطح کردن مواد کاشت با ریشه ناخن مورد استفاده قرار می دهند، در این حالت ناخن کاشته شده حالت طبیعی تری به خود می گیرد. سر سوهان کاجی (Football bit): از این نمونه سر سوهان برای از بین بردن مواد کاشت و رد به جای گذاشته این مواد در زمان ترمیم استفاده خواهد شد. سر سوهان Backill bit: از این نمونه برای ترمیم استفاده می شود و نمونه های پایه بلند و پایه کوتاهی را شامل می شود. در صورت نیاز با توجه به مهارت خود می توانید از هر نمونه موجود آن استفاده کنید. سر سوهان میخی (Unc bit): برای پدیکور و مانیکور و از بین بردن کوتیکول های دور تا دور ناخن از این محصول استفاده خواهد شد. در نظر داشته باشید این سر سوهان ناخن هیچگونه آسیبی به ناخن شما وارد نخواهد کرد. سر سوهان توپی (Bubble bit): این نمونه سر سوهان نیز برای از بین بردن حباب های حین کاشت مورد استفاده قرار میگیرد، همچنین برای پدیکور و مانیکور روسی و عمیق نیز از این محصول استفاده می شود. سر سوهان پولیش: برای براق نمودن سطح ناخن و از بین بردن ناهمواری های سطح ناخن از این محصول استفاده می شود. سر سوهان بافر: همانند بافر های ساده و دستی عمل می کند و خط و خش مناسبی بر روی ناخن ایجاد خواهد کرد. فرچه تمیز کننده سر سوهان: برای تمیز نمودن سر سوهان ناخن از این محصول استفاده می شود. شما می توانید با توجه به نیاز خود برای خرید انواع این سر سوهان ها اقدام نمایید.  

سر سوهان ناخن موجود در بازار

نمونه ها و پک های مختلفی از انواع این سر سوهان ها را می توانیم در بازار فروش مشاهده کنیم از انواع مختلف موجود می توانیم به نمونه های زیر با توجه به جنس، رنگ بندی، سایزبندی و .... اشاره کنیم:
  1. نمونه های استیل سر سوهان ناخن
  2. نمونه های الماسه سر سوهان ها
  3. نمونه الماسه با روکش کروم
  4. سر سوهان های شنی
  5. سر سوهان ها با جنس سرامیک
  6. سر سوهان سمباده ای قابل تعویض
در این حالت می توانید با توجه به این نمونه ها، مدلی را که بیشتر برای شما و در سالن های آرایشی شما مورد استفاده قرار می گیرد را تهیه و خریداری نمایید. در نظر داشته باشید قیمت این نمونه از محصولات با نمونه های مختلف دیگر متفاوت است.  

برای خرید محصولات کاشت ناخن اینجا کلیک کنید.

کیفیت سر سوهان ها یکی از موارد مهم در زمان خرید این محصولات برای سالن های آرایشی

در نظر داشته باشید که در سالن های زیبایی مخصوص ناخن ممکن است روزانه تعداد مراجعین بسیاری را مشاهده کنیم و قطعا هر کدام برای دریافت هر خدماتی اقدام کرده باشند، باید از انواع سر سوهان ها در این زمینه کمک بگیریم. در این حالت شما باید برای خرید نمونه های باکیفیت و ماندگان که قدرت بالا و مناسبی را دارند، اقدام کنید. همچنین می توانید به روش خرید اینترنتی نمونه های مختلفی از این محصول را با توجه به کیفیت و قیمت تهیه نمایید. 

نظرات کاربران

ایجاد نظر جدید

برای ایجاد نظر جدید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود/ثبت نام