ارسال رایگان برای خرید بالای پانصد هزارتومان.
دسته بندی
انواع لنز رنگی و استفاده صحیح از آنها
  • آموزش

انواع لنز رنگی و استفاده صحیح از آنها

  • 1403-02-08 01:54:18
در این مقاله از مجله مارکتمون میخوایم به برسی : ” انواع لنز رنگی و استفاده صحیح از آنها ”  بپردازیم. امروزه استفاده از لنز های رنگی بسیار پر طرفدار شده است و افراد زیادی از لنز های رنگی استفاده می کنند.

انواع لنز :

1-لنز های تزئینی:

تنها کاربرد این لنز ها، تغیر رنگ چشم و زیبایی بخشیدن به چشم ها می باشد.

2- لنز های طبی:

این نوع لنز هم رنگی است و هم باعث اصلاح دید می شود و مناسب افراد عینکی می باشد که می خواهند در برخی از موارد عینک نداشته باشند ، می توانند از طریق دکتذ متخصص لنز مخصوص چشم خود را خریداری کنند و استفاده کنند.  

انواع لنز رنگی :

1-لنز های رنگی پدیداری :

تاثیر این نوع لنز بر روی چشم تنها افزایش قدرت دید است و به علت اینکه رنگ خود لنز کمرنگ است،تاثیر زیادی روی رنگ چشم ندارد.

2-لنز های رنگی شفاف :

از این نوع لنز ها،هم برای تغیر رنگ چشم و هم برای اصلاح دید بهتر، استفاده می شود. رنگ این لنز ها ، رنگی پر رنگ می باشد و زیبایی خاصی را به چشمان شما هدیه می کند.

لنز های رنگی مات :

این لنزها برای تغیر رنگ چشم های تیره کاربرد بیشتری دارند و در صورتی که چشمان شما مشکی یا قهوه ای باشد، میتواند به کل رنگ چشمان شما را تغیر دهد. لنز های مات در رنگ های مختلفی مانند: آبی بنفش طوسی سبز وارغوانی در بازار عرضه می شوند. 

برای خرید انواع لنز رنگی اینجا کلیک کنید.


 
نظر شما در باره ی " انواع لنز رنگی و استفاده صحیح از آنها  " چیست ؟ اگر شما هم تجربه ای در این زمنیه داشتین،خوشحال میشیم که اون رودر قسمت نظرات مارکتمون به اشتراک بزارین .
 

نظرات کاربران

ایجاد نظر جدید

برای ایجاد نظر جدید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود/ثبت نام