ارسال رایگان برای خرید بالای پانصد هزارتومان.
دسته بندی
راهنمای گام به گام استفاده از رژ لب
  • آموزش

راهنمای گام به گام استفاده از رژ لب

  • 1403-02-08 02:05:10
استفاده از رژ لب یک عالی برای زیباتر کردن ظاهر و بیان استایل شخصی شماست، اما گاهی اوقات ممکن است با استفاده نادرسنت از رژ لب به کل آرایش خود را خراب کنید. برای مثال ممکن است ناهموار به نظر برسد، ممکن است روی پوست شما نشت  کند و یا خیلی زود محو شود. خوشبختانه، یک راهنمای ساده و در عین حال موثر برای زدن رژ لب و نگه داشتن آن در جای خود وجود دارد. پس با  ما همراه باشید:  
  • یک لایه نازک از بالم لب بزنید تا لب های خود را مرطوب و یکدست کند.بالم لب لب های شما را تغذیه می کند تا کمتر خشک و پوسته پوسته شوند.علاوه بر این، بالم لب می تواند با پر کردن نقاط ناهموار لب های شما را صاف کند. بالم لب باید بلافاصله پس از استفاده از آن خیس بخورد.اگر احساس می کنید لب هایتان بد می شود، قبل از زدن رژلب، به آرامی بالم لب اضافی را با دستمال پاک کنید.
  • اگر دوست دارید لب های خود را با مداد لب دنبال کنید تا از نشت و بهم مالیدگی رژلب جلوگیری کنید. لازم نیست لب های خود را خط بکشید، اما می تواند رژ لب شما را در جای خود نگه دارد و شکل لب های شما را مشخص کند. برای استفاده از مداد لب، نوک آن را در مرکز کمان کوپید(وسط لب بالایی) قرار دهید و به آرامی لب‌های خود را تا گوشه دهان در هر طرف بکشید. سپس، مداد خود را در مرکز لب پایین خود قرار دهید و در امتداد لب خود به سمت گوشه های هر طرف بکشید.
  برای استفاده روزانه یک خط لب شفاف یا سایه ای که به رنگ لب شما نزدیک است انتخاب کنید. این سایه ها می توانند با هر رنگ لبی هماهنگ شوند. اگر ترجیح می دهید، از خط لب همرنگ رژ لبتان استفاده کنید نکته: برای اینکه لب‌هایتان حجیم‌تر به نظر برسد، با استفاده از خط لبی که با رژ لب‌تان مطابقت دارد، در امتداد بیرون لب‌هایتان خط بکشید. اگر می‌خواهید لب‌هایتان نازک‌تر به نظر برسند، سعی کنید فقط در داخل خط لب‌تان خط بکشید. سپس لبه لب های خود را با کانسیلر بپوشانید.  
برای خرید انواع  رژ لب جامد اینجا کلیک کنید‌.
 
  • لبخند بزنید و خط لب را بکشید.
  • شروع به زدن رژ لب در مرکز لب خود کنید.رژ لب خود را روی کمان کوپید روی لب بالایی خود قرار دهید.با احتیاط رنگ لب را روی کمان کوپید و قسمت چاق لب پایینی خود قرار دهید.اگر نمی خواهید رژ لب خود را اول  مستقیماً به لب بزنید استفاده کنید، از یک برس رژ لب یا انگشت وسط تمیز خود برای زدن رژ لب استفاده کنید.با استفاده از برس رژ لب یا نوک انگشت، بالای رژ لب را پاک کنید، سپس رژ لب را روی لب‌هایتان بکشید.از مرکز لب ها به سمت گوشه های دهان کار کنید.
  • رژ لب را از مرکز به گوشه دهان خود بکشید.رژ لب را از مرکز کمان کوپید به سمت گوشه لب بالایی بکشید.این کار را در طرف دیگر لب بالایی خود تکرار کنید.سپس رژ لب خود را در مرکز لب پایین قرار دهید و از هر طرف تا گوشه لب پایینی خود پخش کنید.می توانید رژ لب را با یک حرکت سریع از مرکز به گوشه بکشید یا می توانید با استفاده از خط تیره های کوچک آن را روی لب های خود نقطه بزنید.
  • از انگشت خود برای پر کردن قسمت های لکه دار با لایه دوم استفاده کنید.لب های خود را بررسی کنید تا ببینید رنگ یکدست به نظر می رسد یا خیر.اگر لکه های لکه دار دارید، یک انگشت تمیز را روی نوک رژ لب بکشید، سپس رنگ را روی ناحیه لکه دار بکشید.در صورت نیاز تکرار کنید تا لب هایتان پر شود.به طور کلی بهتر است بیش از 1 لایه روی لب های خود نزنید زیرا رژ لب می تواند حالت چرکی داشته باشد و ممکن است چروک شود.درعوض، در صورت لزوم، با زدن رژ لب اضافی با انگشت خود به آرامی رنگ ایجاد کنید.
  • داخل لب هایتان را با دستمال بمالید تا اضافی آن پاک شود.یک دستمال تمیز را از وسط تا کنید، سپس آن را بین لب‌هایتان نگه دارید، طوری که چین به سمت دهان باشد.لب های خود را به هم دور بافت فشار دهید و رها کنید. لکه کردن رژ لب به جلوگیری از قرار گرفتن رژ لب روی دندان شما کمک نموده.به علاوه، به چسبندگی رژ لب شما کمک می کند‌.

روشی برای ماندگار کردن بیشتر رژ لب روی لبها

  • قبل از استفاده از رژ لب، لب های خود را با فاندیشن پر کنید. فاندیشن می تواند به رژ لب شما قدرت ماندگاری بدهد و ممکن است از نشت و بهم ریختگی رژ لب شما جلوگیری کند. علاوه بر این، فاندیشن ممکن است سطح لب شما را یکنواخت کند. از کرم پودری استفاده کنید که همان رنگی است که برای بقیه قسمت های صورت خود استفاده می کنید. با استفاده از انگشتان تمیز یا اسفنج آرایشی، آن را روی لب های خود بکشید.فونداسیون حاوی مواد معدنی عالی عمل می کند زیرا مواد معدنی به ماندگاری رنگدانه ها روی لب شما کمک می کنند.
  • به عنوان گزینه دیگر، یک پرایمر آرایشی روی لب های خود بزنید. پرایمر محصولی است که به ماندگاری بیشتر آرایش شما کمک می کند. علاوه بر این، می تواند سطح پوست شما، از جمله پوست روی لب های شما را یکدست کند. یک قطره کوچک از پرایمر را روی نوک یک انگشت تمیز بریزید و آن را روی لب‌های خود نقطه بزنید. سپس، قبل از زدن رژ لب، اجازه دهید 1-2 دقیقه خیس بخورد.در صورت لزوم می توانید پرایمر بیشتری به نوک انگشت خود اضافه کنید تا کل لب های شما را بپوشاند.
  • برای جلوگیری از لکه دار شدن رژ لب، پودر چسباننده گرد و غبار را روی رژ لب خود بمالید. اگر از پودر شفاف برای تنظیم آرایش خود استفاده می کنید، می توانید از آن برای ماندگاری رژ لب خود نیز استفاده کنید. یک برس لب تمیز یا برس سایه چشم را به پودر شفاف خود آغشته کنید، سپس آن را تکان دهید. پودر را به آرامی روی رژ لبتان بمالید تا سفت شود.شما به پودر زیادی نیاز ندارید، زیرا پودر بیش از حد ممکن است به نظر تکه های شیرینی بیاید.
برای خرید انواع رژ لب مایع اینجا کلیک کنید‌.

نظرات کاربران

ایجاد نظر جدید

برای ایجاد نظر جدید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود/ثبت نام