ارسال رایگان برای خرید بالای پانصد هزارتومان.
دسته بندی
شامپو رنگساژ چیست؟
  • آموزش

شامپو رنگساژ چیست؟

  • 1403-02-08 02:54:40
در این مقاله از مجله مارکتمون میخوایم به بررسی : ” شامپو رنگساژ چیست؟ ، انواع رنگساژها ، رنگساژ موقت ، رنگساژ نیمه موقت ، چگونه رنگساژ مو بسازیم ، نحوه رنگساژ مو ” بپرداریم. همراه ما باشید؛

شامپو رنگساژ چیست؟

رنگساژ همان رنگ موی تضعیف شده با مقداری آب می باشد که روی موهای مش شده قرار میگیرد و آسیب کمتری به موها می رساند.

انواع رنگساژها:

1-موقت 2-نیمه موقت

رنگساژ موقت:

رنگساژ های موقت به صورت ژل و شامپو های رنگی ، اسپری و موس، در بازار موجود می باشد. برای استفاده کردن از آنها هم کافیست؛ بعد از حمام مقداری از رنگساژ موقت را روی موهای  مرطوب بگذارید و شانه کنید تا در تمام قسمت های مو پخش شود. دوام این رنگساژ ، حدود یک هفته می باشد.

رنگساژ نیمه موقت:

نوع نیمه دائم دوام بالاتری دارد و حدودا سه هفته روی مو می ماند . نوع نیمه دائم رنگساژ، ژل های رنگی و یا واریاسیون هایی هستند که در بازار عرضه می شوند  

چگونه رنگساژ مو بسازیم؟

ابتدا برای درست کردن این رنگساژ باید به حجم موهایتان توجه کنید که چقدر رنگ لازم دارد. در یک ظرف کوچک 75 سی سی اکسیدان 6 درصد را ریخته و سپس همین قدر آب را به آن اضافه کنید و با هم مخلوط نمایید. با یک برس رنگ مو ، رنگساژ  را به تمام قسمت ها مو بزنید و شانه کنید.  

نحوه رنگساژ مو:

اگر رنگساژ را روی موهای مش شده بگذارید ، زمان یک دقیقه کافیست اما اگر رنگساژ را روی مو های رنگ شده بریزید ، 10 الی 15 دقیقه کافی می باشد. 

برای خرید محصولات رنگ مو اینجا کلیک کنید.


نظر شمادر این باره چیست ؟ اگر شما هم تجربه ای در این زمنیه داشتین،خوشحال میشیم که اون رودر قسمت نظرات مارکتمون به اشتراک بزارین .

نظرات کاربران

ایجاد نظر جدید

برای ایجاد نظر جدید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود/ثبت نام