ارسال رایگان برای خرید بالای پانصد هزارتومان.
دسته بندی
لیکوئید کاشت ناخن چیست؟
  • آموزش

لیکوئید کاشت ناخن چیست؟

  • 1403-02-07 21:17:33
در این مقاله از مجله مارکتمون می‌خواهیم به بررسی : ” لیکوئید کاشت ناخن و انواع لیکوئید کاشت ناخن ” بپرداریم. همراه ما باشید؛

لیکوئید کاشت ناخن چیست؟

لیکویید کاشت ناخن مایعی می‌باشد که پودر کاشت ناخن را در خود حل می کند و باعث می شود ماده ای مصنوعی که مخلوطی از همین پودر و لیکوئید است، پدید آید که با انجام این مراحل و قرار گیری آن روی ناخن، کاشت ناخن انجام شود. لیکویید دارای دو نوع چرب یا دیرخشک و زود خشک می باشد که نوع چرب آن مناسب هنرجویان  می باشد تا زمان بیشتری را برای بهتر قرار دادن مواد کاشت ناخن داشته باشند. نوع دوم آن که زود خشک است مخصوص افراد ماهر در حوضه کاشت ناخن می باشد که سرعت دست بالایی دارند. لیکویید(ای ام آ)، مخصوص کاشت ناخن می باشد و دارای رنگ یاسی است که موجب میشود مخلوط پودر و لیکویید روی سطح ناخن زرد نشود و تغیر رنگ نداشته باشد.

هنگام استفاده از لیکویید به موارد زیر دقت کنید:

  1. برای باز کردن لیکویید و هنگام کار با آن، حتما از ماسک استفاده کنید تا ریه و راه تنفسی شما دچار مشکل نشود.
  2. دستکش هم مورد بعدی می باشد که در استفاده از لیکویید حتما داشته باشید تا پوست دستتان خشک نشود.

معرفی بهترین لیکوئید های کاشت ناخن موجود در بازار:

لیکوئید های کاشت ناخن اینوانیل:

   اینوانیل | inovanail یک برند جدید و حرفه ای از کشور آمریکا در زمینه ی کاشت ناخن می باشد. قبل از اینکه این برند به بازار کاشت ناخن معرفی شود، کارشناسان پودرهای کاشت اینوانیل را به همراه پودرهایی از برند های محبوب دیگر را برای مقایسه کیفیت به سالن های کاشت ناخن و نزد نیل مسترها بردند. در کمال نا باوری نیل مستر ها محصولات کاشت اینوانیل را انتخاب کردند و بعد از متوجه شدن انتخاب خود متحیر شده بودند. لیکوئیدهای اینوانیل (Inova) به دلیل سرعت مناسب در خشک شدن برای تمام ناخن کاران مناسب می‌باشد چه آنان که حرفه ای هستند و قصد طراحی بر روی کاشت را دارند چه افراد مبتدی که سرعت کارشان پایین می‎‌باشد. لیکوئید کاشت ناخن اینوا از دسته لیکوئید های EMA می‌باشد که نشان EMA به منظور تایید سرطان زا نبودن محصول می‌باشد و دارای تاییدیه سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) است.

لیکوئیدهای کاشت ناخن کنیتکس:

   برند محبوب کنیتکس | kinetics در سال 2000 در آمریکا توسط دو کارآفرین مشتاق به نام های "Andzejs Stencavs" و  "John Manzione" تآسیس شد که باعث بوجود آوردن این برند و سپس موفق پخش گسترده آن در آمریکا و اروپا شدند. کنیتکس kinetics از قدیمی ترین برند های مواد کاشت ناخن در ایران و دومین برندی است که موفق به اخذ مجوز بهداشت گردیده است. لیکوئید کاشت ناخن کنیتکس با فرمولاسیون EMA، که فرمولاسیون استاندارد ناخن می‌باشد تولید شده است. این نوع لیکوئید ها آسیب کمتری برای ناخن کار و بدون آسیب برای مشتری می‌باشد.  

لیکوئیدهای کاشت ناخن تروزانی:

   برند کاشت ناخن تروزانی | Trosani از سال 1989 توسط  برند اصلی جهانی alessandro  در آلمان معرفی شد.لیکوئید برند تروزانی سرعت خشک شدن متوسطی داشته که باعث می شود کار با آن برای کلیه ناخن کاران راحت باشد.  

لیکوئید کاشت ناخن پارفیکس:

لیکویید کاشت ناخن کم بو پارفیکس از بهترین لیکویید های بازار ایران می‌باشد. این محصول در حجم های : 60 ، 120 ، 250 و 500 میل در بازار ارائه شده است. شما می‌توانید محصولات برند پارفیکس را با اصالت کالا و بهترین قیمت از فروشگاه اینترنتی مارکتمون تهیه نمایید. 

برای خرید مواد کاشت ناخن اینجا کلیک کنید.


آیا تاکنون تجربه استفاده از لیکوئیدهای کاشت ناخن را داشته اید؟ شما ترجیح می‌دهید از کدوم نوع لیکوئید ها استفاده نمایید؟ خوشحال می‌شویم اگر تجربه خود را با ما و دیگران در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید. اگر شما هم تجربه ای در این زمنیه داشتین،خوشحال میشیم که اون رودر قسمت نظرات مارکتمون به اشتراک بزارین .  

نظرات کاربران

ایجاد نظر جدید

برای ایجاد نظر جدید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود/ثبت نام