ارسال رایگان برای خرید بالای پانصد هزارتومان.
دسته بندی
نقش مداد چشم در آرایش
  • آموزش

نقش مداد چشم در آرایش

  • 1403-02-08 01:46:38
مهم ترین قسمت آرایش از نظر ما کدام بخش است؟ کرم پودر؟ سایه ابرو و یا خط چشم؟ در جواب به این سوال باید بگوییم که یکی از مهم ترین بخش ها در انجام آرایش صورت خط چشم است. بر خلاف تصور اغلب افراد که فکر می کنند آرایش لب و استفاده از کرم پودر بخش اصلی آرایش است. آرایش چشم در میکاپ حرف اول و آخر را می زند. به طور کلی چشم ها یکی از اجزای صورت هستند که در زیبایی چهره تاثیر زیادی دارند، به همین دلیل انتخاب بهترین و مناسب ترین مداد چشم برای انجام آرایش چشم اهمیت زیادی دارد. در ادامه ی مقاله نکاتی را که باید در هنگام خرید خط چشم مناسب در نظر داشته باشید را بررسی خواهیم کرد. اگر شما قصد خرید مداد چشم مناسب را دارید در ادامه ی مقاله همراه ما باشید.  

نکاتی که در هنگام خرید مداد چشم باید مد نظر قرار دهید

برای انجام آرایش استفاده از مداد چشم ضروری است. اغلب افراد تمایل دارند تا به کمک مداد چشم شکل خاصی را به آرایش چشمانشان بدهند، این کار با مداد چشم به راحتی انجام می شود به شرطی که از مداد چشم با کیفیت استفاده شود. برای خرید مداد چشم مناسب باید چند ویژگی مهم را در مداد چشم بررسی کنید، اگر مداد چشم مورد نظر شما ویژگی های زیر را دارا باشد حتما محصولی با کیفیت است.

استفاده آسان

استفاده از مداد چشم  برای برخی از افراد با توجه به نوع مداد چشم و ضخامت نوک آن سخت است. در زمان خرید توجه داشته باشید که مداد چشمی با نوک نازک تر و محکم خریداری کنید تا در زمان استفاده دچار مشکل نشوید. هر چه قدر نوک مداد چشم نرم تر باشد کار با آن آسان تر بوده و احتمال پخش شدن مداد در زمان کشیدن خط چشم کاهش پیدا می کند.

ضد آب

مداد چشم هایی که ضد آب هستند برای افرادی که عادت به مالیدن چشم ها با دستانشان دارند یا دچار آبریزش چشمی هستند انتخاب مناسبی است چرا که محو نمی شود و نمی ریزد.

انعطاف پذیر باشد

نوک برخی از مداد های چشم به قدری سفت و سخت است که نمی توان به راحتی انواع مختلف خط چشم را با آن ها کشید به همین دلیل گفته می شود که مداد چشم باید از انعطاف مناسبی برخوردار باشد.

تائیدیه بهداشتی

با توجه به اینکه مداد چشم با حساس ترین عضو بدن یعنی چشم ها به صورت مستقیم در تماس است باید از مداد چشم استفاده کنید که توسط پزشک بررسی شده باشد تا مشکلی برای چشم ها ایجاد نکند.

قابل استفاده در زمان لنز

مواقعی پیش می آید که افراد ترجیح می دهند از لنز برای تغییر رنگ چشم هایشان استفاده کنند یا افرادی هستند که از لنز طبی به جای عینک استفاده می کنند، این دسته از افراد باید از مداد چشم هایی استفاده کنند که ایمن باشند و برای لنز مشکل ایجاد نکنند. اگر چشم های خشکی دارید نباید از خط چشم های خشک استفاده کنید. مواردی که در بالا اشاره کردیم تنها چند مورد از مهم ترین خصوصیات یک مداد چشم مناسب و حرفه ای است که باید در زمان خرید آن ها را مد نظر قرار دهید، توجه داشته باشید که این موارد علاوه بر قیمت می توانند در سلامت پوست و چشم شما هم اثر گذار باشند به همین دلیل است که گفته می شود. برای خرید مداد چشم با توجه به حساسیت بالای چشم ها و احتمال بروز انواع حساسیت های چشمی نباید قیمت را به عنوان فاکتور اصلی در نظر داشت.

انواع مختلف مداد چشم

پس از بررسی ویژگی های مداد چشم حال باید بدانید که از بین مداد چشم های مختلف موجود در بازار کدام یک را برای خرید مد نظر دارید، در حال حاضر تنوع انواع مداد چشم در بازار نسبت به گذشته بیشتر است و باید در زمان خرید بدانید دنبال چه نوع مدادچشمی هستید. با توجه به اهمیت این نکته در ادامه انواع مختلف مداد چشم را معرفی خواهیم کرد.  
برای خرید محصولات آرایش چشم اینجا کلیک کنید.

مداد چشم ژله ای

مداد چشم ژله ای مشابه خط چشم مایع است با این تفاوت که غلیظ تر از خط چشم است می توان با استفاده از آن خطوط ظریف و واضحی را ایجاد کرد و برای افراد مبتدی با توجه به غلظت مواد به کار رفته در ساخت انتخاب مناسبی هستند

مداد چشم پودری

مداد چشم پودری برای افرادی که به صورت حرفه ای در امر آرایش و میکاپ فعالیت میکنند انتخاب مناسبی است. این دسته از مداد چشم ها با توجه موادی که در ساخت آن ها به کار رفته است به اصلاح و روتوش بیشتری نیاز دارند و برای استفاده روزانه مناسب نیستند. مداد چشمهای پودری به کمک برس های نازک بر روی چشم قرار می گیرند.  

مداد چشم مرغوب را از کجا باید خریداری کرد؟

با توجه به مواردی که در بالا بررسی کردیم و انواع مختلف مداد چشم این سوال برای اغلب افراد ایجاد می شود که مداد چشم با کیفیت را باید از کجا خریداری کرد ؟ در جواب به این سوال باید گفت که در حال حاضر برند های مختلف داخلی و خارجی زیادی در بازار ایران هستند که مداد چشم ارائه می کنند شما می توانید با مراجعه به فروشگاه های معتبر و یا سایت هایی که دارای نماد الکترونیک هستند مداد چشم مورد نظرتان را خریداری کنید. توجه داشته باشیدکه مدل های تقلبی و فیک مداد چشم نیز مانند سایر لوازم آرایشی در بازار با قیمت هایی به مراتب کمتر از نمونه اصلی موجود است به همین دلیل نمی توان برای خرید مداد چشم به هر فروشگاهی اعتماد کرد، مداد چشم های فیک هر چند قیمت کمتری دارند اما با توجه به آسیبی که به چشم ها وارد میکنند هزینه های به مراتب بیشتری را برای شما در پی خواهند داشت. توجه داشته باشید که در زمان خرید لوازم آرایش اولویت اصلی باید سلامت پوست و چشمهای شما باشد تا قیمت محصول. 

نظرات کاربران

ایجاد نظر جدید

برای ایجاد نظر جدید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود/ثبت نام