ارسال رایگان برای خرید بالای پانصد هزارتومان.
دسته بندی
ژل ابرو چیست ؟
  • آموزش

ژل ابرو چیست ؟

  • 1403-02-07 17:54:48
در این مقاله میخوایم نگاهی به ژل ابرو چیست و کاربرد ژل ابرو  بیندازیم . پس همراه مجله مارکتمون باشید. زمانی که برای حالت دادن موهایتان از اسپری استفاده میکنید،برای ابروهایتان باید از ژل ابرو استفاده کنید. ژل ابرو دو مدل دارد که عبارتند از شفاف و رنگی ریمل چشم ، نمونه ای از فرچه های ژل ابرو است. یکی از قسمت های زیبا و تأثیر گذار صورت ، ابروها هستند که اغلب نادیده گرفته  میشوند. ابرو ها باعث میشود بتوانید به صورت خود فرمی دلخواه ، ساده و خاصی بدهید و در زیبایی نقش مهمی  دارد.    

کاربرد ژل ابرو

  1. -با این محصول میتوانید به تثبیت حالت ابروهایتان کمک کنید.
  2. -به افرادی که ابروهای ضخیم و پرپشت دارند، در حالت دار کردن ابروهایشان کمک شایانی میکند.
  3. -همچنین با استفاده مکرر ژل ابرو ، ابروها پرپشت و ضخیم میشود.
  4. چگونه ژل خانگی درست کنیم؟
  5. موارد مورد نیاز برای درست کردن ژل ابروی خانگی:
  6. -ریمل تمیز«یک ظرف»
  7. -ژلاتین « نصف قاشق»
  8. -روغن اسطوخودوس «در صورت ناموجود بودن ، میتوان از عطر سنبل ، رزماری ، آویشن ، روغن هسته  انگور یا سایر روغن های مفید برای ابرو استفاده کرد.»
  9. -آب گرم « نصف لیوان»   

طرز تهیه ژل ابرو

کافی است آب گرم را با ژلاتین در ظرفی ریخته و باقاشق چوبی«توجه کنید که قاشقتان غیرفلزی باشد» هم بزنید. بعد از آن روغن اسطوخودوس را به آن اضافه کرده و با هم ترکیب کنید. سپس از قیف استفاده کرده و با آن مواد به دست آمده را داخل ظرف ریمل بریزید. حتما و حتما دره آن را ببندید و در یخچال قرار دهید و به آن چند ساعت استراحت بدهید.ژل ابرو بعد از چند ساعت قابل  استفاده  می باشد.  

آیا آلوئه ورا ابرو را تیره می کند ؟

بلی ، در آلوئه ورا آنزیم هایی است که باعث تیرگی ابرو میشود. اگر ژل ابروی شفافی نداشتید،از آلوئه ورا می توانید استفاده کنید. ابتدا یک فرچه تمیز را به مقدار کمی از ژل آلوئه ورا آغشته کرده ،سپس روی ابروهایتان بکشید تا آنها حالت  بگیرند.     
  نظر شما در مورد ژل ابرو چیست ؟ اگر شما هم تجربه ای در این زمنیه داشتین،خوشحال میشیم که اون رودر قسمت نظرات مارکتمون به اشتراک بزارین .

نظرات کاربران

ایجاد نظر جدید

برای ایجاد نظر جدید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود/ثبت نام