ارسال رایگان برای خرید بالای پانصد هزارتومان.
دسته بندی
با مزایای استفاده از پرایمر آشنا شوید
  • آموزش

با مزایای استفاده از پرایمر آشنا شوید

  • 1403-02-07 09:20:45
پرایمر یا زیرساز آرایش امروزه جزو ضروری ترین اقلام آرایشی به حساب می آید. زیرا این محصول آرایشی هم جنبه مراقبتی از پوست دارد و هم پوست صورت را برای داشتن یک آرایش زیبا و بدون نقص آماده می کند. جالب است تا بدانید این وسیله آرایشی برای دو کارایی مختلف مورد استفاده قرار می گیرد، هم برای آرایش و هم برای مراقبت از پوست. بنابراین با استفاده از زیرساز شما هم به زیبایی و هم به سلامت پوست می رسید. یکی دیگر از کاربردها و کارایی این وسیله آرایشی، کمک به ثابت ماندن آرایش است. به همین علت می توان از آن برای زیرساز آرایش هایی استفاده کرد که برای مدت طولانی باید ماندگار بمانند. همانطور که میدانید تمام افراد پوست صاف و یکدستی ندارند. به همین منظور بعد از استفاده از کرم پودر ممکن است پوست به صورت ناهموار دیده شود. کسانی که از پرایمر به عنوان زیرساز آرایش استفاده می کنند، پوست صاف و یکدستی را تجربه خواهند کرد. زیرا پرایمر باعث جذابیت و یکدست شدن پوست می شود. به همین علت کسانی که نمی خواهند آرایش غلیظ و شلوغی داشته باشند، می توانند از این وسیله آرایشی استفاده کنند. زیرا باعث می شود تا پوست صاف و یکدست شود. به همین علت دیگر نیازی به استفاده از کرم های سنگین نخواهد بود.  

پرایمر برای پوست چه مزایایی دارد؟

برای داشتن یک آرایش زیبا و جذاب، استفاده از پرایمر به عنوان اولویت اول، انتخاب عالی است. زیرا این گزینه برای پوست شما مزایای زیادی را در بر خواهد داشت. اگر می خواهید در خصوص این مزایا بیشتر بدانید، بهتر است تا با ما همراه باشید.  
  • ضد پیری و چین و چروک

ترکیبات و فرمولاسیون بعضی از کرم پودرها به گونه ای است که شاید به بافت پوستی آسیب برساند. این آسیب ها به مرور زمان باعث می شود تا پوست چین و چروک های ریزی داشته باشد. به همین منظور ممکن است پیری زودرس اتفاق بیفتد و جذابیت طبیعی پوست از بین برود. یکی از اصلی ترین و مهمترین مزایای استفاده از پرایمر این است که از پوست در برابر فاکتورهای آسیب زا محافظت می کند. زیرا این محصول دارای ترکیبات ضد چروک است. در نتیجه باعث جلوگیری از به وجود آمدن چین و چروک ها روی پوست می شود.  
  • کمک به روشن شدن پوست

از جمله دیگر مزایای استفاده از زیرساز آرایش این است که به روشن شدن پوست کمک زیادی می کند. پوست روشن قطعا شاداب تر، جوان تر و زیباتر به نظر می رسد. به همین منظور استفاده از یک زیرساز آرایشی مناسب می تواند به درخشش بیشتر پوست کمک کند.  
  • نرم کننده پوست

خوب است تا بدانید با استفاده از پرایمر، صاحب پوست نرم و لطیف خواهید شد. این محصول آرایشی به دلیل فرمولاسیون مراقبتی که برای پوست دارد، باعث کمک به زیبایی و لطافت پوست می شود. در نتیجه شما با استفاده از آن صاحب یک پوست مخملی و یکدست خواهید شد. 
  • کمک به تصحیح رنگ پوست

اکثر کسانی که آرایش می کنند، به دنبال تصحیح رنگ پوست خود هستند. زیرا ممکن است در بعضی از نواحی پوست، رنگ آن با سایر نواحی متفاوت باشد. به طور مثال اطراف بینی ممکن است کمی حالت قرمزی داشته باشد. به همین علت استفاده از پرایمر گزینه مناسبی برای تصحیح رنگ پوست است. شما می توانید با استفاده از این وسیله آرایشی ناهماهنگی های پوستی را پوشش دهید تا پوستی صاف و جذاب داشته باشید.  
  • آبرسانی عمیق پوست

از دیگر مزایای استفاده از این زیرساز آرایشی این است که پوست شما را به خوبی آبرسانی می کند. ممکن است شما پوست خشکی داشته باشید و یا پس از آرایش احساس کشیدگی در پوستتان داشته باشید. به همین علت استفاده از این زیرساز، عمیقا رطوبت پوست شما را تامین می کند و اجازه نمیدهد شما خشکی پوست را تجربه کنید.  
  • کمک به ماندگاری بالای آرایش

از دیگر مزایای استفاده از پرایمر این است که به شما کمک می کند تا آرایش ماندگارتر و طبیعی تری داشته باشید. بنابراین می توانید به عنوان زیرساز از آن استفاده کنید و برای مدت طولانی نگران خراب شدن آرایشتان نباشید.    

بهتر است از پرایمر برای چه نقاطی از پوست استفاده شود؟

بسیاری از کسانی که به تازگی قصد استفاده از زیرساز آرایشی را دارند، این سوال برایشان مطرح می شود که بهتر است آن را به کدام یک از نقاط پوستی بزنیم؟ در پاسخ باید بگوییم نیازی نیست در استفاده از پرایمر اغراق کنید. حتی مقدار کمی از این وسیله آرایشی برای پوشش دهی کل صورت شما مناسب است. شما می توانید آن را روی نقاطی همچون پیشانی، گونه ها، روی بینی و چانه بزنید. زیرا معمولا مشکلات پوستی در این نقاط بیشتر از سایر نقاط دیگر دیده می شود. خصوصا روی بینی و امتداد بینی که روی گونه ها باشد، منافذ باز پوستی زیادی دیده می شود. به همین علت شما باید زیرساز را به این نقاط بزنید تا یکدست شوند.  

نکات مهمی که در استفاده از پرایمر یا زیرساز آرایشی باید به آن توجه کنید

برای اینکه بهترین نتیجه از استفاده از پرایمر را بگیرید باید به یک سری نکات مهم توجه داشته باشید. در ادامه این نکات را برایتان عنوان خواهیم کرد.  
  1. حتما در هنگام خرید پرایمر صورت، به جنس پوستتان توجه داشته باشید. زیرا این زیرساز آرایشی باید کاملا متناسب با جنس پوستتان انتخاب شود.
  2. بهتر است از این زیرساز آرایشی بیشتر در نقطه T شکل صورتتان استفاده کنید. زیرا این نواحی بیشتر از سایر نواحی به زیرساز و یکدست شدن نیاز دارند.
  3. اگر می خواهید ماندگاری رژلب را بالا ببرید، می توانید از این زیرساز روی لب هایتان نیز استفاده کنید.
  4. استفاده از پرایمر برای پشت پلک ها و برای ماندگارتر کردن سایه چشم توصیه می شود. شما می توانید این زیرساز را به آرامی با نوک انگشتانتان پشت پلک هایتان پخش کنید.
  5. در صورتی که پوست شما چرب است، حتما نوع مات این زیرساز آرایشی را تهیه کنید.
  6. اگر پوست شما خشک است، بهتر است نوع آبرسان این زیرساز را تهیه کنید. زیرا علاوه بر آبرسانی طبیعی که برای پوست دارد، پرایمر مخصوص پوست های خشک، آبرسانی مضاعفی را برای پوست خواهد داشت. به همین علت شما می توانید با استفاده از آن خشکی پوستتان را نیز درمان کنید.

برای خرید محصولات آرایشی اینجا کلیک کنید.

نظرات کاربران

ایجاد نظر جدید

برای ایجاد نظر جدید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود/ثبت نام