ارسال رایگان برای خرید بالای پانصد هزارتومان.
دسته بندی
با کاربردهای پودر فیکساتور آشنا شوید
  • آموزش

با کاربردهای پودر فیکساتور آشنا شوید

  • 1403-02-08 07:55:22
اگر توجه کرده باشید بعضی از افراد در مهمانی ها و جشن ها به هیچ عنوان دغدغه خراب شدن یا کم رنگ شدن آرایششان را ندارند و با اعتماد به نفس کامل تا آخر مهمانی حضور دارند. آیا میدانید علت خراب نشدن آرایش این افراد چیست؟ راز آن در استفاده از پودر فیکساتور نهفته شده است. این پودر باعث تثبیت و افزایش ماندگاری آرایش می شود. به همین علت جای هیچ نگرانی از بابت بهم خوردن ترکیب آرایش وجود نخواهد داشت. تمامی کسانی که می خواهند آرایش زیبا و ماندگاری داشته باشند، می توانند از این پودر برای فیکس و ثابت نگه داشتن آرایششان استفاده کنند. اما آیا میدانید چگونه؟ در ادامه این بخش با ما همراه باشید تا در خصوص این وسیله آرایشی توضیحات بیشتری در اختیارتان قرار دهیم.  

پودر فیکساتور چیست؟

پودر فیکس دقیقا ظهری شبیه به پنکیک آرایشی دارد. با این تفاوت که عملکرد آن کمی متفاوت است و از آن برای ثابت نگه داشتن آرایش استفاده می شود. این پودر که پس از به پایان رسیدن آرایش مورد استفاده قرار می گیرد تا ماندگاری و دوام آرایش صورت تا چند ساعت آینده تضمین شود. به طور کلی شما می توانید انواع پودر فیکساتور را از بازار تهیه کنید و کاملا متناسب با سبک و نوع آرایشی که دارید، از یکی از انواع این پودر تثبیت کننده استفاده کنید. استفاده از این محصول آرایشی مزایای بسیار زیادی در بر دارد که در ادامه آنها را عنوان خواهیم کرد.

مزایای استفاده از پودر فیکساتور چیست؟

آیا میدانید مزایای استفاده از پودر فیکساتور چیست؟ به طور کلی این محصول آرایشی به غیر از کمک به ثابت نگه داشتن آرایش مزایای بسیار زیاد دیگری نیز دارد که به شرح موارد زیر است.
  • جلوگیری از جذب آلودگی به پوست

اگر در یکی از شهرهای بزرگ زندگی می کنید، حتما به خوبی می دانید که پوست شما همیشه در معرض آلودگی ها و باکتری ها قرار دارد. به همین دلیل ممکن است پس از آرایش و با بیرون رفتن از منزل، احساس کنید که چهره شما کمی آلوده و غبارآلود شده است. این به دلیل نفوذ ذرات گرد و غبار و آلودگی های پراکنده در هوا است. استفاده از پودر فیکساتور به دلیل فرمولاسیون خاصی که دارد، مانع آلوده شدن پوست صورت می شود. به همین علت آرایش افراد به زیبایی و به دور از آلودگی تا ساعت ها ماندگار خواهد ماند.
  • کنترل ترشح چربی در پوست

اکثر خانم ها به دلیل پوست چربی که دارند، مدام دغدغه خراب شدن آرایششان را دارند. به همین علت ممکن است کمی پس از آرایش صورت، متوجه پاک شدن یا کم رنگ شدن آن شوند. یکی دیگر از مزایای استفاده از پودر فیکس، کنترل ترشح چربی در پوست است. اگر هنگام خرید این محصول آرایشی به چرب بودن پوستتان توجه کنید و پودر فیکس مناسب را تهیه کنید، قطعا آرایش شما دوام و ماندگاری بالاتری خواهد داشت. زیرا ترشح چربی در پوست شما کنترل می شود و این موضوع یکی از فاکتورهای مهم برای جلوگیری از خراب شدن آرایش است.
  • کمک به تثبیت و افزایش ماندگاری آرایش

از جمله اصلی ترین مزایای استفاده از پودر فیکساتور، کمک به تثبیت و افزایش دوام و ماندگاری آرایش است. این موضوع باعث می شود تا افراد در طول روز یا در طول مهمانی به خراب شدن آرایششان فکر نکنند و با خاطری آسوده، به انجام کارهایشان بپردازند. آرایش لب ها و آرایش چشم ها حساس ترین بخش آرایش صورت به حساب می آیند. زیرا بیشتر در معرض خراب شد و پاک شدن هستند. استفاده از پودر فیکس مانع خراب شدن آرایش این قسمت ها می شود.

پودر فیکساتور بی رنگ بهتر است یا رنگی؟

اگر برای خرید پودر فیکساتور اقدام کنید متوجه می شوید که انواع رنگی و بدون رنگ آن در بازار موجود است. اما آیا میدانید کدام یک بهتر است؟ البته باید بگوییم از نظر کارایی و فرمولاسیون، این پودر فیکس ها هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند. تنها تفاوت اصلی آنها در این است که پودر فیکس رنگی، به صورت شما یک رنگ ملایم و متفاوت با رنگ کرم پودر می بخشند. اما پودر فیکس های بی رنگ هیچ گونه رنگی به پوست و آرایش شما اضافه نمی کنند. خوب است تا بدانید بعضی از افراد به دلیل پوست صاف و یکدستی که دارند، تمایلی به استفاده از کرم پودر یا پنکیک ندارند. اما می خواهند برای جلوگیری از تعریق بیش از حد و یا ترشح چربی از پودر فیکس استفاده کنند. در این صورت تهیه کردن نوع رنگی آن یک انتخاب هوشمندانه است. زیرا هم باعث برخورداری از مزایای آن می شود و هم یک رنگ ملایم به پوست افراد می بخشد. بنابراین کیفیت و کارایی هر دو پودر فیکساتور یکسان است و شما می توانید بسته به سلیقه ای که دارید، از نوع بی رنگ یا رنگی آن استفاده کنید.

چگونه از پودر فیکساتور استفاده کنیم؟

پس از آشنایی با کاربرد و کارایی پودر فیکساتور، بهتر است تا ببینیم از این محصول چگونه باید استفاده کرد؟ در ابتدا شما باید روتین پوستی و آرایش خود را به پایان برسانید. در صورتی که می خواهید دوام آرایشتان چند برابر شود، پس از انجام روتین پوستی و قبل از شروع آرایش، از پودر فیکس استفاده کنید. پس از به پایان رسیدن آرایشتان، با استفاده از یک براش مناسب، مقداری از پودر فیکس را بردارید و به صورت دورانی روی تمام قسمت های پوست خود بمالید. در صورتی که از پودر فیکس به عنوان زیرساز آرایش استفاده کنید، پوست شما در عین صاف و یکدست شدن، کرم پودر و سایر محصولات آرایشی را بهتر جذب خود می کند. همچنین آرایش شما مخملی تر و جذاب تر خواهد بود. البته باید این موضوع را به خاطر داشته باشید که در استفاده از اغراق نکنید. زیرا باعث ماسیده شدن آن روی پوستتان می شود. همچنین آرایش شما را مصنوعی و زننده نشان می دهد.

برای خرید محصولات آرایش صورت اینجا کلیک کنید.

سخن پایانی

شما می توانید از پودر فیکساتور برای ثابت نگه داشتن آرایشتان استفاده کنید. این محصول آرایشی انواع مختلفی دارد که شما می توانید بسته به جنس و نوع پوستتان از آن استفاده کنید. در استفاده از این محصول باید نهایت دقت و توجه را داشته باشید. زیرا در صورتی که به درستی از آن استفاده نکنید، قطعا زیبایی آرایشتان بهم می ریزد. 

نظرات کاربران

ایجاد نظر جدید

برای ایجاد نظر جدید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود/ثبت نام