ارسال رایگان برای خرید بالای پانصد هزارتومان.
دسته بندی
بررسی قیمت محصولات کاشت ناخن
  • آموزش

بررسی قیمت محصولات کاشت ناخن

  • 1403-02-08 02:12:53
 افزایش قیمت محصولات مختلف، تنها محدود به بخش خاصی از محصولات نمی باشد، بلکه اکثر کالاها اعم از محصولات حوزه تکنولوژی، آرایشی بهداشتی و ... نیز شامل این موضوع می شوند. از این رو، قیمت محصولات کاشت ناخن هم رو به افزایش بوده و برای خرید آنها، بهتر است پیش از هرگونه اقدامی، ابتدا با کاربرد هر کدام و سپس با قیمت هر یک آشنا شوید. در ادامه ی مقاله، توضیح مختصری درباره هر محصول و همچنین قیمت آنها ارائه خواهد شد.  

معرفی و بررسی قیمت محصولات کاشت ناخن

  همان گونه که اشاره شد، کاشت ناخن، به یکی از رایج ترین امور در زمینه آرایشی و زیبایی تبدیل شده و لوازمی که در این حوزه مورد استفاده قرار می گیرند نیز به یکی از پرطرفدار ترین ها تبدیل شده اند. پیش از هر گونه اقدام برای خرید محصولات مختلف، دقت داشته باشید که کالای مورد نظر خود را از یک مجموعه معتبر تهیه کنید. از آنجا که اینگونه مواد و محصولات به صورت مستقیم با بدن شما تماس دارند، هرگونه اشکال و ماده مضر موجود در این محصولات، می تواند در آینده زمینه ساز مشکلات متعددی شود. از این رو، پیش از خرید محصولات کاشت ناخن، بهتر است در مورد اعتبار و صحت وبسایت مد نظر خود تحقیق کنید. نکته دیگری که در این رابطه وجود دارد، قیمت محصولات کاشت ناخن می باشد. شاید شما هم با مجموعه هایی در فضای مجازی رو به رو شده اید که محصولات کاشت را با قیمتی بسیار پایین تر از حد میانگین خود به فروش می رسانند. باید گفت جدا از خرید اینگونه محصولات دوری کنید. زیرا همان طور که می دانید، هیچ ارزانی بی علت نیست و قطعا در این محصولات از مواد نامرغوب و بی کیفیت استفاده شده است. بنابراین، در هنگام خرید، به دنبال محصولات بسیار ارزان نبوده و سعی کنید محصولات شما دارای قیمت معقولی باشند. نکته دیگر در مورد خرید این محصولات، اصالت و اورجینال بودن آنها می باشد. همان طور که اشاره شد، می بایست از خرید محصولات فیک و تقلبی خودداری کنید. از طرفی، می توانید برای تشخیص اصالت محصول خریداری شده، به وبسایت مرجع آن محصول مراجعه کرده و تصاویر اصلی را با کالای خود مطابقت دهید.

سوهان برقی

  یکی از مهم ترین محصولات در حوزه کاشت ناخن و زیبایی، سوهان ناخن بوده که نوع برقی آن یکی از پرفروش ترین ها و مورد استفاده ترین ها می باشد. به طور کلی، در اکثر انواع کاشت های مختلف، نیاز به استفاده از سوهان برقی وجود داشته و می بایست از آن استفاده کنید. اگر بخواهیم حداقل قیمت را برای یک سوهان برقی با حداقل امکانات راضی کننده مشخص کنیم، می توان گفت حدود 2 میلیون تومان برای خرید این محصول کافی می باشد. البته در نظر داشته باشید که می توانید با هزینه های بیش از 3 الی 4 میلیون تومان نیز محصولات با کیفیت تری تهیه کنید. نکته ای که وجود دارد این است در صورتی که شما هنوز در ابتدای راه خود هستید، بهتر است محصولاتی با قیمت مناسب تر تهیه کرده و پس از آن که توانستید در حرفه خود تجربه مناسبی بدست آورید، روی به محصولات با کیفیت تر بیاورید.  

دستگاه های UV و LED

  یکی دیگر از محصولاتی که از آنها برای انواع مختلف کاشت ناخن استفاده می شود، دستگاه های یووی و ال ای دی می باشند. به طور خلاصه اینطور می توان گفت که از این دستگاه ها برای خشک کردن ژل های کاشت استفاده می شود. پیش از خرید این نوع محصولات، توجه داشته باشید از آنجا که انواع مختلفی از این دستگاه ها در بازار موجود می باشد، بهتر است پیش از خرید با یک فرد متخصص و ماهر در این زمینه مشورت کرده تا بتوانید نوع مناسب و کاربردی آن را خریداری کنید. برای مثال، در این حوزه سه نوع دستگاه وجود داشته که می توانید از آنها برای کاشت ناخن استفاده کنید، اما شاید تنها یکی از آنها مورد نیاز شما بوده و دیگر لزومی برای خرید دو نوع دیگر وجود نخواهد داشت. در مورد قیمت محصولات کاشت ناخن و به خصوص دستگاه های UV و LED، بازه قیمتی گسترده ای برای خرید آنها وجود دارد. به طور مثال، در مورد این دستگاه ها، شما می توانید محصولاتی با قیمت هایی مانند 300 الی 400 هزار تومان نیز پیدا کنید. اما این دستگاه ها به طور مشخص از کیفیت مناسبی برخوردار نبوده و می توانند سبب ایجاد مشکلاتی برای شما شوند. بدین منظور، پیشنهاد ما این است در صورتی که قصد خرید این نوع دستگاه ها را دارید، حداقل 1 میلیون تومان هزینه برای خرید آن در نظر داشته باشید.  

عقب زن

  عقب زن ها، ابزار های کاربردی در کاشت ناخن به شمار رفته که پیش از انجام کاشت از آنها استفاده می شود. به این صورت که از آنها برای عقب زدن پوست ها و کوتیکول های ناخن استفاده می شود. گفتنی است در صورتی که قصد خرید عقب زن دارید، خوب است بدانید که این محصولات در دو نوع فلزی و چوبی موجود می باشند. نوع چوبی آن دارای قیمت بسیار کمتری می باشد، اما این نوع از عقب زن ها یکبار مصرف می باشند. اما از طرفی، نوع فلزی آن مشکلی از بابت چندین بار استفاده نداشته و قیمت آن کمی بالاتر از عقب زن های چوبی می باشد.  

قیچی مانیکور

  بدون شک، قیچی مانیکور هم جزو محصولات و ابزار های مهم و اساسی در این حوزه به شمار می رود. همان طور که می دانید، از قیچی برای برداشتن پوست های اضافی اطراف ناخن استفاده شده تا عمل کاشت راحت تر قابل اجرا باشد. این قیچی ها نیز از قیمت بسیار بالایی برخوردار نبوده و شما می توانید با پرداخت هزینه ای در حدود 100 الی 200 هزار تومان، یک قیچی نسبتا مناسب و با کیفیت تهیه کنید. در نهایت، توجه داشته باشید همان طور که در مورد قیمت محصولات کاشت ناخن گفته شد، سعی کنید محصولات مورد نیاز خود را از یک مجموعه ی معتبر و شناخته شده تهیه کنید. همچنین، به نشان های اصالت درج شده برروی محصولات هم توجه کرده تا با کالاهای فیک رو به رو نشوید.

برای خرید محصولات کاشت ناخن اینجا کلیک کنید.

نظرات کاربران

ایجاد نظر جدید

برای ایجاد نظر جدید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود/ثبت نام