ارسال رایگان برای خرید بالای پانصد هزارتومان.
دسته بندی
بهترین کانسیلر برای پوست خشک
  • آموزش

بهترین کانسیلر برای پوست خشک

  • 1403-02-07 15:26:06
همان گونه که برای خرید کرم پودر، پنکیک و سایر لوازم آرایشی پوست، باید نوع پوست را از لحاظ نرمال، خشک یا چرب بودن را مد نظر قرار داد. در مورد خرید کانسیلر نیز همین شرایط را داریم. با شناخت بهترین برند کانسیلر برای پوست خشک، می توانید به مراتب آرایش چشمی بهتری را تجربه کنید. کانسیلرها به منظور پوشش دهی تیرگی اطراف چشم‌ها و علاوه بر آن حلقه‌های گودرفتگی یا پف چشم، کارایی دارند. با این همه بستگی به نوع، جنس پوست و رنگ آن باید نسبت به انتخاب و خرید کانسیلر اقدام نمود. کانسیلری که بهترین هماهنگی با پوست شما را داشته و اثربخشی آن، بهتر باشد. بعضی از کانسیلرها برای پوست‌های معمولی ساخته شده‌اند. با این وجود می‌توان با مقداری مهارت آن‌ها را برای هر نوع پوست استفاده نمود. تا پایان مطلب با ما همراه باشید تا بهترین مارک کانسیلر برای پوست خشک را بهتر بشناسیم.

بهترین برند کانسیلر برای پوست خشک

بهترین برندهای کانسیلرها برای پوست های خشک شامل ویژگی موارد ذیل می باشند. کسانی که پوستی خشک و آسیب پذیردارند بهتر است از چه نوع کانسیلری استفاده کنند؟ برای این دسته از افرادی که دارای پوست‌های خشک می باشند، استفاده از کانسیلرهای استیکی گزینه مناسبی است. خبر خوب این که کانسیلرهای استیکی و به هر شکلی دارای غلظت و چگالی بالاتر، قدرت پوشانندگی بیشتری نیز دارند. می‌توانید مطمن باشید که با استفاده درست از این نوع کانسیلرها، تمامی عیب و نقص های پوست اطراف چشم‌هایتان، به خوبی پوشش داده خواهند شد. لازم به ذکر است در صورتی که کانسیلر انتخابی تان دارای ویژگی مرطوب کنندگی نباشد، می توانید یک ساعت قبل از آغاز کردن به آرایش و به صورت ویژه استفاده از کانسیلر، از کرم‌های آبرسان در پوست نواحی چشم‌های خود استفاده کنید. اجازه دهید تا کرم جذب شده و اثری از آن در روی پوست باقی نماند، بعد از آن اقدام به استفاده از کانسیلر دور چشم کنید.

کانسیلر چه کاربردی دارد؟

کانسیلرها کرم پودرهای رنگی جامد و یا مایعی هستند که برای پوشاندن عیوب پوستی مانند تیرگی دور چشم، خال و جوش‌های صورت کاربرد دارند. کانسیلرها هم نظیر کرم پودرها رنگ‌ها و غلظت‌های متفاوتی داشته و هر کدام به صورت مجزا برای نواحی مختلف صورت به کار می روند.

انواع کانسیلر:

کانسیلر کرم پودری در ابعاد بسیار فشرده است که به سه صورت کرم پودر مایع، نیمه جامد و ماتیکی در بازار وجود دارد. کانسیلر های ماتیکی بخاطر استفاده آسان و راحت معمول ترین نوع آن می باشد. که علاوه بر آن می توان برای برجسته سازی صورت نیز استفاده گردد. کانسیلر مایع مناسب انواع مختلف پوست است و با بافتی سبک و پوشش دهی بالا، تمام لک‌ها و تیرگی‌های پوستی و جای جوش را محو می‌کند. در ترکیبات این محصول از ترکیبات رطوبت رسان قوی که از ایجاد چروک و خشکی اطراف چشم شما جلوگیری می‌کند نیز استفاده گردیده است. کانسیلر استیکی بافتی نرم و گیاهی دارد. این محصول با توانایی پوشانندگی بالا، حاوی روغن های گیاهی است و به آسانی روی پوست می‌خوابد و لایه‌ای صاف و یکدست ایجاد می‌کند. کانسیلر استیکی فاقد پارابن بوده و قدرت پوشانندگی و محو کنندگی بالایی نیز دارد. از دیگر مزایای این محصول قدرت بالای آن در افزایش کلاژن سازی است. این محصول از چروک جلوگیری نموده و بافتی سبک و شفاف بر روی پوست تشکیل می‌دهد.

نکات مهم زمان خرید کانسیلر برای پوست خشک

اگر بخواهید بهترین کانسیلر برای پوست خشک را خریداری کنید، توجه به این نکات مهم امر ضروری است: 1. سازگاری غلظت و چگالی بافت کانسیلر متناسب با نوع پوست 2. انتخاب رنگ مناسب کانسیلر با رنگ پوست بین گونه و بینی 3. دقت به ماندگاری و قدرت پوشانندگی کانسیلر 4. در نظر گرفتن ویژگی ضد چروک و ضد پیری کانسیلر 5. خرید از برندها ی مشهور و دارای اعتبار با توجه به موارد بالا و دقت به مشخصات محصولات، می توانید بهترین تجربه خرید در این گروه محصولات آرایشی را داشته باشید. قطعا خرید بهترین برند کانسیلر برای پوست خشک، منجرخواهد شد تا تجربه بهتری از استفاده این محصول آرایشی داشته باشید. برندهای قوی و مطرح در بازار لوازم آرایشی، محصولات به مراتب مفیدتری عرضه خواهند کرد. محصولات آرایشی اطراف چشم‌ها و خود چشم ها، دارای حساسیت بیشتری برای استفاده هستند. باید برای زمان خرید آن‌ها دقت بیشتری به خرج داد. به همین دلیل توصیه می کنیم که حتما برای خرید بهترین مارک کانسیلر برای پوست خشک نیز این نکات را مورد توجه قرار دهید. یک انتخاب اشتباه منجر خواهد شد تا به پوست خود آسیب‌های جبران ناپذیری برسانید. 

برای خرید انواع محصولات آرایشی اینجا کلیک کنید.

 

نحوه استفاده از کانسیلر

وقتی که بهترین برند کانسیلر را مشخص و تهیه نمودید، زمان یادگیری نحوه زدن کانسیلرفرا می‌رسد. به خاطر داشته باشید بهتر است کانسیلر را بعد از کرم پودر استفاده نمایید. به این ترتیب مراحل آرایش کردن عبارتند از: ابتدا پوست‌تان را کاملا شسته و تمیز نمایید، از کرم آبرسان یا مرطوب کننده استفاده کنید و پرایمر بزنید. بعد از آن کرم پودر را کاملا روی تمام سطح صورت‌تان پخش کرده و سپس به سراغ کانسیلر بروید. با کانسیلر لکه هایی مانند جوش‌های قرمز و قرمزی‌های پوست، لکه‌های قهوه‌ای رنگ، تیرگی دور چشم و سایر ایرادات پوستی‌تان را بپوشانید. در آخر با پنکک مرز کانسیلر را محو کرده و آرایش‌تان را با پودر فیکساتور یا تثبیت کننده به اتمام برسانید.  

نظرات کاربران

ایجاد نظر جدید

برای ایجاد نظر جدید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود/ثبت نام