ارسال رایگان برای خرید بالای پانصد هزارتومان.
دسته بندی
ترمیم ابرو چست؟
  • آموزش

ترمیم ابرو چست؟

  • 1403-02-07 08:37:30
در این مقاله از مجله مارکتمون میخوایم به بررسی : ”  ترمیم ابرو چست؟ ، بهترین زمان ترمیم ابرو ، تعداد جلسات مورد نیاز برای ترمیم ابرو   ” بپرداریم. همراه ما باشید؛

ترمیم ابرو چست؟

یکی دیگر از روش های زیباسازی صورت، فرم دهی و ترمیم ابرو ها می باشد که این کار از ریزش ابرها نیز جلوگیری میکند. در ترمیم ابرو ، با هاشور زدن ابرو ها ، رنگدانه وارد لایه های سطحی پوست میشوند و این رنگدانه ها جاهای خالی در ابرو را پر میکنند. افراد ماهر در این کار، با ابزاری مانند خط کش ابتدا برای ابروها زاویه سازی میکنند ؛ چرا که انجام این کار نیازمند دقت زیادی می باشد. برای ترمیم ابرو از دستگاه های مخصوص این کار که بر روی دستگاه ها سوزن وجود دارد ، استفاده می شود.

بهترین زمان ترمیم ابرو:

پس از آنکه ابرو های خود را ترمیم کردید ، در اوایل انجام کار، رنگ ابرو ها تیره میباشد اما بعد از گذشت چند روز ، رنگدانه های ابرو حالت طبیعی خود برمیگردند. بعد از انجام هاشور ابرو ، 40 روز بعد نیاز است تا دوباره ابرو های خود را ترمیم کنید.  

تعداد جلسات مورد نیاز برای ترمیم ابرو:

روش های فرم دهی و زیبا سازی ابرو بین یک تا یک و نیم سال دوام دارد . تعداد جلسات ترمیم ابرو ها با توجه به نوع پوست و رنگ افراد مختلف می باشد. به صورت کلی برای هر فردی ، 40 روز بعد از هاشور ابرو ، ابرو ها نیاز به ترمیم مجدد دارند و سپس بعد از آن ، هر 3 ماه یکبار این ترمیم تکرار می شود.
 
   
نظر شمادر این باره چیست ؟ اگر شما هم تجربه ای در این زمنیه داشتین،خوشحال میشیم که اون رودر قسمت نظرات مارکتمون به اشتراک بزارین .

نظرات کاربران

ایجاد نظر جدید

برای ایجاد نظر جدید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود/ثبت نام