ارسال رایگان برای خرید بالای پانصد هزارتومان.
دسته بندی
معرفی و انواع پودر کاشت ناخن
  • آموزش

معرفی و انواع پودر کاشت ناخن

  • 1403-02-07 15:02:40
  همان طور که می دانید، کاشت ناخن نیازمند پودر های مناسب و مخصوصی بوده تا بتوانید به وسیله آنها کاشت مناسبی را انجام دهید. از این رو، آشنایی بیشتر با پودر کاشت و انواع آن، می تواند در فرآیند کلی کاشت ناخن موثر باشد. به همین منظور، در ادامه به بررسی دقیق و معرفی پودر کاشت ناخن و انواع مختلف آن پرداخته و سعی می کنیم نکاتی قابل توجه نیز در مورد هر کدام ارائه کنیم.

معرفی و انواع پودر کاشت ناخن

    امروزه کاشت ناخن بسیار رایج تر از قبل بوده و با توجه به اضافه شدن انواع مختلف روش های کاشت ناخن نیز افراد بسیاری تمایل به استفاده از آنها دارند. اما دو نوع اصلی کاشت ناخن، کاشت با پودر و ژل بوده که جزو مهم ترین و قدیمی ترین روش های کاشت ناخن به شمار می روند. در این بین نیز کاشت ناخن با پودر طرفداران بسیاری داشته و یکی از محبوب ترین ها محسوب می رود.   از ویژگی های کاشت ناخن با پودر می توان به زیبایی و مقاومت بسیار بالا اشاره کرد. زیبایی این نوع کاشت غیر قابل انکار بوده و درباره مقاومت آن نیز اینطور می توان گفت که نسبت به سایر روش های کاشت در برابر شکستگی مقاومت خوبی داشته و به سادگی نخواهد شکست. در صورتی که در دو راهی بین کاشت با پودر و یا ژل باقی مانده اید، بهتر است بدانید هم در ایران و هم کشور های دیگر، کاشت با پودر بسیار پرطرفدار تر بوده و اکثر کاشت ها به وسیله ی آن انجام می شود. در صورتی که نگران تاثیر آب و هوا بر روی دوام کاشت خود هستید، لازم به ذکر است که در کاشت با پودر، آب و هوا هیچگونه تاثیری در دوام آن نداشته و در اثر گرما تخریب نخواهد شد. اما این موضوع درمورد کاشت با ژل صادق نبوده و در صورتی که در منطقه ای با آب و هوای گرم و خشک زندگی می کنید، استفاده از آن دوام زیادی نداشته و زودتر ترک خواهد خورد. اگر نگران قیمت انواع کاشت های مختلف هستید، گفتنی است که استفاده از پودر کاشت ناخن، بسیار ارزان تر از کاشت به وسیله ژل بوده و از این بابت نیز  پودر کاشت ناخن به صرفه تر خواهد بود.      

انواع پودر کاشت ناخن

  پیش از انتخاب نوع پودر کاشت ناخن، توجه داشته باشید که پودر مناسب هر شخص با دیگری متفاوت بوده و بهتر است پیش از استفاده، با مشورت با یکی از افراد متخصص و ماهر در این زمینه، بر اساس نوع پوست و ناخن خود، بهترین گزینه ی ممکن را خریداری کنید.

پودر کریستالی

  اگر بخواهیم پرطرفدار ترین و محبوب ترین نوع پودر کاشت ناخن را نام ببریم، قطعا پودر کریستالی خواهد بود. از این نوع پودر در کاشت های مختلف نظیر گریم و شیشه ای نیز استفاده می شود. لازم به ذکر است که این نوع پودر بدون هرگونه رنگ بوده و تنها سطح ناخن را صاف و براق می کند. گفتنی است که از این نوع پودر می توانید به عنوان پوشاننده در کاشت های شفاف نیز استفاده کنید. پودر های این نوع به صورت سفید رنگ عرضه شده و پس از اینکه آن را با لیکوئید ترکیب می کنید، به سرعت تغییر رنگ داده و شفاف می شود.  

پودر صورتی

  اگر قصد دارید کمی رنگ و زیبایی به پودر کاشت خود اضافه کنید، بدون شک یکی از انتخاب های مناسب و کاربردی، پودر صورتی خواهد بود. این نوع پودر کاشت ناخن، برخلاف پودر کریستالی، دارای رنگ می باشد، البته این نکته را مد نظر داشته باشید که پودر صورتی نیز به صورت کاملا صد درصدی قابلیت پوشاندن ناخن را نداشته و اندکی شفاف به نظر می رسد. بنابراین تا حدودی جزییات ناخن قابل دیدن خواهند بود. این پودر به صورت خشک به رنگ صورتی بوده و پس از اینکه با لیکوئید ترکیب شود، رنگ صورتی آن کمتر شده و بیشتر به شکل صورتی کم رنگ و شفاف به نظر می رسد. گفتنی است که از این نوع پودر در اکثر کاشت های ساده و غیر پیچیده استفاده می شود.

پودر پوشاننده

  همان طور که از نام این محصولات نیز مشخص می باشد، به نوعی تولید شده که به طور کامل سطح ناخن را پوشانده و آن را کاور می کند. بدین ترتیب، در صورت استفاده از آنها، جزییات زیر ناخن دیده نخواهد شد. این نوع پودر ها حالت غیر شفاف داشته و پس از ترکیب شدن با لیکوئید هم شفاف نخواهند شد. لازم به ذکر است که پودر های پوشاننده در سه رنگ هلویی، صورتی و کرم رنگ عرضه شده که هر سه نیز بسیار پرطرفدار و محبوب می باشند. اما در این بین، رنگ هلویی از باقی رنگ های این مجموعه از محبوبیت بیشتری برخوردار می باشد. این رنگ هلویی در بیشتر موارد نیاز به گریم و طراحی خاصی نداشته و به صورت ساده نیز استفاده می شود.

برای خرید محصولات مواد کاشت ناخن اینجا کلیک کنید.

پودر رنگی

  آخرین نوع از بین پودر های معروف و محبوب در بازار، پودر های رنگی می باشند. همان طور که از نام این محصولات مشخص است، در صورتی که قصد دارید طیف های رنگ مختلف را بر روی ناخن های خود داشته باشید، این نوع پودر بسیار زیبا و مناسب خواهد بود. این نوع پودر ها بر اساس نوع رنگ انتخابی، هم به صورت پوشاننده و هم غیر پوشاننده عرضه می شوند. لازم به ذکر است که علاوه بر انواع  پودر کاشت ناخن های ذکر شده، پودر های دیگری نیز در بازار وجود داشته که البته چندان شناخته شده نمی باشند. به طور میانگین می توان گفت 90 درصد پودر های مورد استفاده در بازار از بین 4 مورد ارائه شده در این مقاله بوده و پودر های متفرقه تنها 10 درصد از بازار را به خود اختصاص داده اند. به عنوان آخرین نکته، توجه داشته باشید از آنجا که محصولات حوزه آرایشی بهداشتی، نظیر ابزار و لوازم کاشت و همچنین پودر کاشت ناخن، بهتر است به صورت اصل و اورجینال تهیه شوند، پیش از هرگونه خرید، توجه داشته باشید که با بررسی و مقایسه، مجموعه و فروشگاهی را انتخاب کرده که اقدام به فروش محصولات فیک و غیر اصل نکرده و محصولات آن دارای کیفیت مناسبی باشند.     

نظرات کاربران

ایجاد نظر جدید

برای ایجاد نظر جدید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود/ثبت نام