ارسال رایگان برای خرید بالای پانصد هزارتومان.
دسته بندی
مژه مگنتی چیست ؟
  • آموزش

مژه مگنتی چیست ؟

  • 1403-02-07 14:54:41
در این مقاله از مجله مارکتمون میخوایم به برسی : ” آشنایی با مژه مگنتی ، انواع مژه مگنتی ، مزایا و معایب مژه مگنتی ” بپردازیم. یکی دیگر از ابزار آرایشی، مژه مگنتی می باشد که به بلند شدن و پر پشت شدن مژه ها کمک می کند. کار با این مژه ها بسیار راحت است و اگر از آن دسته از خانم ها هستید که کار با مژه مصنوعی برایتان سخت و دشوار است می توانید از مژه مگنتی استفاده کنید.  

آشنایی با مژه مگنتی :

این مژه ها در واقع همان مژه مصنوعی می باشند با این تفاوت که مژه مصنوعی را با چسب مخصوص مژه مصنوعی را روی مژه ها می چسبانند. اما مژه مگنتی به کمک آهنربایی که در آن وجود دارد روی مژه های شما قرار میگیرد که بسیار طبیعی و زیبا هستند.  

انواع مژه مگنتی :

 امروزه مژه مگنتی های زیادی در بازار عرضه شده اند مانند: *مژه های گوشه چشمی *مژه های تک آهنربایی *مژه های دو آهنربایی *مژه مصنوعی با موم طبیعی *مژه مصنوعی با ابریشم طبیعی *مژه مصنوعی با ابریشم مصنوعی مژه های مگنتی از دو نوع تک مگنتی و کوچک هستند که به راحتی روی    مژه ها قرار میگیرند و زیبایی طبیعی را به چشمان شما هدیه می کنند.  

مزایا و معایب مژه مگنتی :

 یکی از بهترین مزایا این گونه مژه ها،عدم استفاده آن از مواد شیمیایی و عدم ایجاد حساسیت در چشم ها می باشد. و از دیگر مزایای مژه مگنتی می توان به کم هزینه بودن آن و نصب سریع آن روی مژه ها اشاره کرد. تنها عیبی که مژه مگنتی دارد این است که از خیلی زیاد موهای آن پر پشت باشد، روی چشم احساس سنگینی و خستگی به وجود می آورد.  
اگر شما هم تجربه ای در این زمنیه داشتین،خوشحال میشیم که اون رودر قسمت نظرات مارکتمون به اشتراک بزارین .
 

 

نظرات کاربران

ایجاد نظر جدید

برای ایجاد نظر جدید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود/ثبت نام