ارسال رایگان برای خرید بالای پانصد هزارتومان.
دسته بندی
نکات مهم برای آموزش مش
  • آموزش

نکات مهم برای آموزش مش

  • 1403-02-07 23:30:38
در این مقاله میخوایم نگاهی به نکات مهم برای آموزش مش ، مراحل انجام مش کلاهی ، نحوه ی بیرون آوردن موها از کلاه مش بیندازیم . پس همراه مجله مارکتمون باشید.

آموزش مش :

یکی دیگر از روش های رنگ مو، مش کلاهی می باشد که در آن از کلاه های مخصوص مش کردن مو برای جدا کردن تار های مو، استفاده می کنند. مش و هایلایت مو ، به رنگ هایی روی مو گفته می شود که زمینه رنگ مو تیره می باشد اما بین آن رنگ های روشن نمایان می شود.   

مراحل انجام مش کلاهی :

1-مو های خود را بشورید:

قبل از انجام این کار، موهایتان را بشورید. اولین قدم در رنگ مو ، شستن مو ها می باشد. بعد از انجام این کار، مو هایتان را با روغن یتون ماساژ دهید و آنها را با به سمت عقب سرتان شانه کنید. اگر به موهایتان روغن زیتون نزنید، هنگام خارج کردن مو از کلاه مش، ممکن است موهایتان کشده شود و سرتان درد بگیرد.

2-کلاه را روی سرتان بگذارید:

بهتر است قبل از قرار دادن کلاه روی سرتان ، ابتدا یک کیسه فریزر را از وسط باز کنید و آن را روی موهایتان قرار دهید و سپس کلاه را روی سرتان بگذارید. نکته: کیسه فریزر را برای این روی مو قرار میدهیم که هنگام دکلره کردن مو ، رنگ تار های بیرون کشیده به بقیه ی بخش های مو سر نفوذ نکند و کارتان تمیز در بیاید.

3-کلاه را روی سرتان فیکس کنید:

برای انجام دادن مرحله ی مش کلاهی، کلاه را باید روی سرتان محکم کنید تا کلاه در زمان کار کردن از روی سر تکان نحورد.

4-تار های مو را بیرون بکشید:

اول دو انگشت خود را در کنار سوراخی که در آن می خواهید مو ها را بیرون بکشید، قرار دهید و با قلاب ، تار های نازک مو را در بیاورید.

5-گره موها را باز کنید:

پس از خارج کردن موها لز سوراخ کلاه ، آن ها را با برس شانه بزنید تا موها در هم گره نخورد.

6-موها را دکاره کنید:

به مقدار حجم موها، پودر دکلره و اکسیدان را با هم ترکیب کنید و روی موهایتان بکشید.

7-سشوار کنید:

می توانید روی موهای دکلره را با یک کیسه بپوشانید و به کمک شسوار به صورت دورانی روی کیسه را سشوار کنید تا موهایتان سریع تر رنگ باز کند.

8-منتظر بمانید:

در زمان شسوار کشیدن مو ، خواهید دید که موهایتان در حال تغییر رنگ است .پس شسوار را خاموش کنید و اجازه دهید موهایتان روشن شود.

9-موها را به خوبی بشورید:

پس از اینکه موهایتان روشن شد، موهایتان را به خوبی شست و شو دهید.  

نحوه ی بیرون آوردن موها از کلاه مش :

1-گره موها را باز کنید:

موهایتان را شانه بزنید تا تمام گره های آن باز شود ، چون اگر موهایتان گره داشته باشد ، به سختی از کلاه مش در می آید یا حتی در بعضی موارد مو از ریشه مو جدا می شود.

2- موها را کامل خشک کنید:

موهای خیس به همراه درد و با دشواری از کلاه مش بیرون می آید ، پس لازم است که موهایتان را بطور کامل بشورید.

3-موها را از کلاه مش خارج کنید:

با استفاده از قلاب، موهایتان را از سوراخ کلاه خارج کنید و هنگام خارج کردم موهایتان،انگشت خود را کنار سوراخ نگه دارید تا موهای اضافی خارج نشود.
  نظر شما در مورد نکات مهم برای آموزش مش ، مراحل انجام مش کلاهی ، نحوه ی بیرون آوردن موها از کلاه مش چیست ؟ اگر شما هم تجربه ای در این زمنیه داشتین،خوشحال میشیم که اون رودر قسمت نظرات مارکتمون به اشتراک بزارین .

نظرات کاربران

ایجاد نظر جدید

برای ایجاد نظر جدید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود/ثبت نام