ارسال رایگان برای خرید بالای پانصد هزارتومان.
دسته بندی
چگونه ابروهای پر را اصلاح کنیم؟
  • آموزش

چگونه ابروهای پر را اصلاح کنیم؟

  • 1403-02-07 12:55:59
1-یک موچین ابرو بخرید. بهترین موچین ابرو دارای لبه های مورب است. لبه مایل به شما کمک می کند تا بهترین موهای لبه ابرو را بگیرید و بچینید. شما همچنین یک موچین ابرو می خواهید که به شما چسبندگی محکمی بدهد. موچین ابرویی را انتخاب کنید که یک سر آن برس دارد. برس به شما این امکان را می دهد که ابروهای خود را صاف کرده و ببینید که چگونه موچین می کنید. ناحیه چشم دارای باکتری های زیادی است، بنابراین خرید ابزار خود بسیار مهم است. قرض گرفتن موچین شخص دیگری خطر ابتلا به عفونت را افزایش می دهد.
2-ناحیه ابروی خود را با کیسه یخ یا تکه های یخ بی حس کنید. کیسه یخ یا تکه های یخ را تا 5 دقیقه قبل از برداشتن روی ابروهای خود قرار دهید. می‌خواهید کیسه یخ یا تکه‌های یخ را روی ابروهایتان نگه دارید تا زمانی که بی‌حس شوند.. کشیدن موچین برای برخی افراد بسیار دردناک است، بنابراین بی حس کردن ابروها از قبل هر گونه دردی که ممکن است تجربه کنید را کاهش می دهد. گرفتن دوش آب گرم قبل از موچین، یا نگه داشتن یک پارچه شستشوی داغ روی ابروها نیز درد را کاهش می دهد. این به این دلیل است که آب داغ و بخار فولیکول‌های مو را باز می‌کند و باعث می‌شود تا تک تک موهای شما به راحتی بدون درد از بین بروند  
3- ابروهای خود را با مداد آرایش علامت بزنید. شکل ابروهایی را که دوست دارید داشته باشید بکشید. علامت گذاری ابروها باعث می شود تا ببینید کجا باید بردارید. اگر ترجیح می‌دهید آن را بال بزنید، فقط از یک مداد آرایشی برای مشخص کردن نقطه شروع ابرو، بالاترین نقطه قوس و جایی که می‌خواهید ابرو به پایان برسد استفاده کنید. شما باید از مداد ابرو برای کشیدن شکل ابروی خود استفاده کنید، مهم نیست از کدام روش ثابت کردن ابرو استفاده می کنید.  
4-موهای ابرو را با حرکات محکم و سریع بچینید. با کندن موهای زیر ابرو شروع کنید. از انگشت خود برای محکم نگه داشتن پوست خود در حین کندن استفاده کنید تا آن را آسان تر کنید. موهایی را که خارج از طرح ابرویی که با مداد آرایش خود درست کرده اید، می ریزند. موها را به سمت بالا بکشید و از ابرو دور کنید. پس از کندن مو از قسمتی، انگشت خود را روی پوست فشار دهید تا سوزش کاهش یابد. هنگام موچین کردن در بالای ابرو، مراقب باشید که موهای زیادی از قوس ابروی خود نبرید. در واقع، هنگام موچین کردن بالای ابرو خود بسیار مراقب باشید، زیرا به راحتی می توان آن را زیاد کرد. تا حد امکان موهای کمتری را کوتاه کنید. اغلب از آینه فاصله بگیرید تا بتوانید کار خود را بررسی کنید. با این حال، از آینه بزرگ‌نمایی استفاده نکنید، زیرا ممکن است قضاوت در مورد کار شما را سخت‌تر کند. برای جلوگیری از کندن بیش از حد موهای زائد، هنگام شروع کار به آرامی و محافظه کارانه موچین کنید. برداشتن ابروها کمی بیشتر از اپیلاسیون طول می کشد، اما دقت بیشتری را ارائه می دهد.
5-یک بسته نوار مومی بخرید. آنها مانند تلاقی بین نوار چسب و بسته بندی به نظر می رسند اما استفاده از آنها بسیار آسان است. می توانید یک جعبه نوار موم را از داروخانه یا فروشگاه لوازم آرایشی محلی خود خریداری کنید. نوارهای موم معمولا بصورت 10 تایی در یک جعبه قرار می گیرند، بنابراین نوارهای موم کافی برای مدتی دوام خواهید داشت. نکته خوب در مورد نوارهای موم این است که می توانید آنها را برش دهید تا به اندازه و شکل دقیقی که می خواهید ابروهای خود را داشته باشید. ایده خوبی است که نوارهای موم را قبل از اصلاح ابروها روی پوست خود آزمایش کنید تا میزان تحمل خود را در برابر درد ناشی از استفاده از آنها بدانید.
6-ابروهای خود را با برس ابرو بکشید. موهای ابروی خود را به سمت بالا برس بزنید و به شکل طبیعی خود برسید. این به شما کمک می کند موهایی را ببینید که طولانی تر از خط طبیعی ابروهای شما برجسته هستند. اینها موهایی هستند که باید اپیلاسیون شوند.
7-شکل ابروی مورد نظر خود را روی نوار موم خود بکشید. با نگاه کردن به آینه، یک نوار مومی را روی ابروی خود نگه دارید. با یک خودکار خطی بکشید که می خواهید موها را روی نوار مومی خود بردارید. به عنوان مثال، برای از بین بردن موهای لبه پایینی ابرو، روی آن موها خط بکشید. برای فرم دادن به ابروهای پرپشت، باید لبه پایینی، قوس و دم ابروهای خود را مشخص کنید. اگر حوصله ردیابی ندارید، می توانید بسته ای از نوارهای مومی از پیش شکل گرفته را خریداری کنید. این نوع نوارهای مومی کمی گران هستند، اما برای شکل‌های مختلف ابرو از قبل بریده شده و بلافاصله از بسته‌بندی آماده استفاده هستند.
8-نوارهای موم را با یک قیچی ببرید. با استفاده از خطوطی که به عنوان راهنما ترسیم کردید، نوارهای نازک تری را از نوارهای مومی بزرگتر ببرید. آنها را به اندازه ای گشاد کنید که روی و زیر ابروهای شما قرار بگیرند. آنها همچنین باید به اندازه کافی گشاد باشند که به راحتی اعمال و جدا شوند. به یاد داشته باشید که نوارهای موم خود را روی لبه های پایینی و بالایی ابروی خود می چسبانید. موم اضافی روی نوار باید روی پلک و پیشانی شما باشد نه روی ابرو. قبل از استفاده از نوارهای موم، بهتر است ناحیه اطراف ابروهای خود را با یک پاک کننده ملایم صورت تمیز کنید. تمیز کردن ناحیه ابرو قبل از اپیلاسیون احتمال تورم را کاهش می دهد. می توانید از یک قابض ملایم یا محصول پاک کننده صورت مورد علاقه خود استفاده کنید.

نظرات کاربران

ایجاد نظر جدید

برای ایجاد نظر جدید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود/ثبت نام